XXL Nutrition

Ment0s, en door! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Over 2 weekjes MT erin :rolleyes:
 
Dus je zet nu totaal 1200mg tren? En MT toevoegen, gaat dat nog iets veranderen aan de andere doseringen? #JIJBENTLEIP:eek:
 
Goed fysiek man. 1200 tren is echter niet nodig imo. Helft is zat ;)
 
Goed fysiek broer (L)
MT is lekker, welke pak je (tab/olie)?
 
Dus je zet nu totaal 1200mg tren? En MT toevoegen, gaat dat nog iets veranderen aan de andere doseringen? #JIJBENTLEIP:eek:

Klopt, sinds kort pas. Zat eerst met de tren a op 50mg. Dus 850mg totaal. Het verschil van 850mg tegenover 1200mg is groot. Het gevoel dat ik vvm pak en droger wordt tegelijk. Shape verandert met de dag lijkt wel :)





Goed fysiek man. 1200 tren is echter niet nodig imo. Helft is zat ;)

Thanks man, maar meningen verschillen. Maar probeer het eerst zelf. Ben het ermee eens dat je met 600mg Ver ver kan komen. Maar vvm gainen en droog worden in dit tempo lukt je dan niet.
Plus, ik hou gewoon van tren :heart:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Pak inject van de chinees. :)
 
Die heb ik ook (gedronken) ed 2mg, ging als een raket! Zoveel potenter dan TrenE!!
 
Als je er tegen kan is tren boven een gram erg lekker :-)
 
Klopt, sinds kort pas. Zat eerst met de tren a op 50mg. Dus 850mg totaal. Het verschil van 850mg tegenover 1200mg is groot. Het gevoel dat ik vvm pak en droger wordt tegelijk. Shape verandert met de dag lijkt wel :)







Thanks man, maar meningen verschillen. Maar probeer het eerst zelf. Ben het ermee eens dat je met 600mg Ver ver kan komen. Maar vvm gainen en droog worden in dit tempo lukt je dan niet.
Plus, ik hou gewoon van tren :heart:

Ik zou dat echt nooit trekken:haar: maar respect bro! Ik zou ook denken dat iets minder ook zou kunnen maar je bent oud en wijs genoeg dacht ik zo :)
 
Is ook de eerste keer dat ik zo hoog op tren zit hoor. Het bevalt me tot nu toe goed. Sides wen ik aan lijkt wel. Heb nu dezelfde sides als de eerste keer tren, maar dat was 400mg. Het zweten, dromen en een iets korter lontje.
Tren is dan ook niet voor iedereen weg gelegd.
 
Als je er tegen kan is tren boven een gram erg lekker :-)

Dit is echt waar. Het verschil tussen 850mg en 1200mg is echt groot. En de sides zijn daarintegen helemaal niet echt erger geworden.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hoe zit het met sides als in bloedwaarden op deze dosis? Dat lijkt me ook iets om over na te denken natuurlijk.
 
Klopt, sinds kort pas. Zat eerst met de tren a op 50mg. Dus 850mg totaal. Het verschil van 850mg tegenover 1200mg is groot. Het gevoel dat ik vvm pak en droger wordt tegelijk. Shape verandert met de dag lijkt wel :)







Thanks man, maar meningen verschillen. Maar probeer het eerst zelf. Ben het ermee eens dat je met 600mg Ver ver kan komen. Maar vvm gainen en droog worden in dit tempo lukt je dan niet.
Plus, ik hou gewoon van tren :heart:

Zelf wel geprobeerd hoor, anders hou ik verstandig mn mond:) heb 4 weken op 2100 ace gezeten <3
 
Dit is echt waar. Het verschil tussen 850mg en 1200mg is echt groot. En de sides zijn daarintegen helemaal niet echt erger geworden.
Ik zelf heb op e de meeste sides van week 3 tot 6 en daarna vlakt het af .. maar niet erg noemenswaardige sides anyway
 
Zelf wel geprobeerd hoor, anders hou ik verstandig mn mond:) heb 4 weken op 2100 ace gezeten <3
Dan valt mijn 1.8 gram nog mee :)
 
Hoe zit het met sides als in bloedwaarden op deze dosis? Dat lijkt me ook iets om over na te denken natuurlijk.

Klopt, daarom ben ik bloed donor. Gratis check up 5x per jaar. En zo geen last van hoge hematocriet waarden.

Zelf wel geprobeerd hoor, anders hou ik verstandig mn mond:) heb 4 weken op 2100 ace gezeten <3

Lekker hoor, klinkt 1200mg opeens heel weinig haha
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Klopt, daarom ben ik bloed donor. Gratis check up 5x per jaar. En zo geen last van hoge hematocriet waarden.



Lekker hoor, klinkt 1200mg opeens heel weinig haha
Dat bloed doneren hoe gaat dat in ze werk anders meld ik me ook eens aan..
 
Als je je aan je avatar houdt kom je er vast nog wel aan. :D
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag .. onee kut ook een weet fuck my life
 
Dat bloed doneren hoe gaat dat in ze werk anders meld ik me ook eens aan..

Je kan je online aanmelden voor een intake. Dan worden er een paar buisjes afgenomen en je krijgt een snelle check.
De buisjes worden getest en dan krijg je daarna vanzelf een oproep. Stelt echt niks voor.

Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag .. onee kut ook een weet fuck my life

7 gram toch? :p
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven