MuscleMeat

Ment0s, en door!

genoeg om <..> koorknaapje's hun puberteit voor een week terug te geven :o:rolleyes:

Hoe lang ga je die MT pakken beest?

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee nog man. Denk 2 of 3 weken.
Heb 2 vials liggen van 4mg/ml.
Ik start over 2 weken met 2mg ed pre wo.

Ik kan echt mijn vp zelf niet meten. Kwam op 7% uit met een 4 punts meting. :o
Ik weet dat het een stukkie hoger ligt. Mijn doel is onder de 8 komen.

image.jpeg

Je gaat hard man, je vorige foto post was al netjes maar deze is gewoon weer een andere wereld.. je weet precies waar je mee bezig bent en je kent je lichaam want je ligt in een hoge versnelling :boksen:

Je gaat hard man, je vorige foto post was al netjes maar deze is gewoon weer een andere wereld.. je weet precies waar je mee bezig bent en je kent je lichaam want je ligt in een hoge versnelling :boksen:

Ik ga heel lekker, maar op 1,2 gr tren kan het ook zowat niet anders :p
Luister goed naar me lichaam en speel wat met voeding. Ene dag iets meer dan de ander afhankelijk van de cardo. Deze week wel 2x gecheat. Zit dan ook niet in een wedstrijd prep ofzo en wat genieten moet ook kunnen vind ik. Alleen het zout baal ik dan altijd wat van. Toch wat vochtiger de volgende dag.

Lekker, ik begin over 2 weken ook met MT, maar dan tabs. Ben benieuwd naar jouw ervaring erop.

Lekker man! Ik ga je in de gaten houden.
Op hoeveel ga je starten?

Begin op 2mg anderhalf uur pre wo.
Ben net op een ander merk over gegaan, met volgens het potje toch iets andere doseringen. Deze wil ik eerst 2 weken de tijd geven. Toch om ff te kijken of ik er verschil in merk.
Na die 2 weken pak ik de MT.

Scheelt toch weer 100mg tren :p
Totaal word het dan
250mg test e
400mg tren e
400mg mast e
700mg tren a
2mg MT ed
1mg ari ed
75mcg t3 ed

Begin op 2mg anderhalf uur pre wo.
Ben net op een ander merk over gegaan, met volgens het potje toch iets andere doseringen. Deze wil ik eerst 2 weken de tijd geven. Toch om ff te kijken of ik er verschil in merk.
Na die 2 weken pak ik de MT.

Scheelt toch weer 100mg tren :p
Totaal word het dan
250mg test e
400mg tren e
400mg mast e
700mg tren a
2mg MT ed
1mg ari ed
75mcg t3 ed
pffff wat een doseringen zeg!!

Haha ja veel te laag voor jou he.

• Like
Waarderingen: vntl
Vanaf morgen met 1 tab, en 2 van de oude.
Daarna helemaal over. Benieuwd of er verschil in zit.

• Like
Waarderingen: vntl
Goeie shape, merk je ook flinke krachtgains?

Thanks bro,
Helaas niet, met de oxy in mijn bulk was ik bere sterk. Na de oxy en korte rustperiode niet meer terug gekomen op die kracht stats.
Na een refeed voel ik me sterk en pak ik compounds wel goed zwaar maar verder in de week kakt het wel iets in. Train dan ook vaker met lagere gewichten en meer op mind/mossel en time under tension stijl. Dat icm veel setjes en herhalingen werkt goed voor me.

Bijzonder man op 1,2gr tren maar ja als je er niet zo veel om geeft maakt het natuurlijk ook niet uit verder

Op zich niet zo heel gek, oxy maakt je echt bere sterk. Dat icm een dik overdreven bulk en een hoop gear. Tegenover de tren maar flink in een cut. Plus dat ik 2 weken stil heb gezeten en daarna maar 2x per week kon.
Nu ik laatst me tren a omhoog heb gegooid gaat me kracht wel langzaam omhoog. Wat ik al aangaf ben ik er zelfs vrij zeker van dat ik wat vvm pak en vet tegelijk verlies. :)
krachtverschil is op de bench een kleine 10kg
Squat en deadlift doe ik al een tijdje niet meer door me rug. Gelukkig gaat dat steeds beter. Dinsdag weer fysio en dan maar eens kijken of ik nog vaker nodig heb.

Wat heb je precies aan je rug?

Ja oxy maakt sterk, maar MT geeft mooier lichaam ;)

Fucking geile pic btw broer, zeer snelle comeback (L)

Wat heb je precies aan je rug?

Ja oxy maakt sterk, maar MT geeft mooier lichaam ;)

Fucking geile pic btw broer, zeer snelle comeback (L)

Niemand die duidelijk kan zeggen wat ik heb. Dokter zei si-gewricht en volgens de fysio ligt het aan mijn onderrug. Het kwam omdat ik eens met jongens ging meetrainen die aan het maxen waren op de squat. Ja dan wil ik natuurlijk ook maxen. Ik ben nomaal van lekker reps maken. Maar de180kg ging nog best easy, ass to grass. Helaas voelde het snel erna niet goed in de rug. S'avonds lag ik plat. Het gaat gelukkig wel weer iets beter nu maar ga niks forceren. Doe lekker wat ik kan en meer niet al blijft het klote. Maar dat weet jij maar al te goed.
Thanks voor de compliment bro! Het gaat echt lekker. Knal gewoon door en moet en zou onder de 8% komen. Schat mezelf op 9/10 nu.
Meting gaf 7 aan. ???

Al jarennnnn last van mij SI. Als je er eenmaal last van hebt, blijft jet een zwakke plek en komt regelmatig weer opzetten. Dus hoop voor je dat het geen SI is

Terug
Naar boven