Reda
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb een A3 SB pro line s in bestelling staan.
Mijn pa heeft het volgende gehad:
2x S4
3x A6
3x A3
en heeft nu nog een RS4 MTM, A6 2.5 TDI uit 2002 en een A6 avant 2.7TDI uit 2008.
AUDI dus
Mercedes vind ik totaal niets hebben. BMW gaan de 3, 5 en 7 serie van de buitenkant wel maar vind ik het interieur ronduit lelijk. De BMW 1 serie, X1 en X3 zijn zo lelijk........
je hebt verschil he van interieur
qua kleuren dan he, sommige zijn poeplelijk maar je hebt er heel mooie bij
Heb een A3 SB pro line s in bestelling staan.
Mijn pa heeft het volgende gehad:
2x S4
3x A6
3x A3
en heeft nu nog een RS4 MTM, A6 2.5 TDI uit 2002 en een A6 avant 2.7TDI uit 2008.
AUDI dus
Mercedes vind ik totaal niets hebben. BMW gaan de 3, 5 en 7 serie van de buitenkant wel maar vind ik het interieur ronduit lelijk. De BMW 1 serie, X1 en X3 zijn zo lelijk........

) en het geluid is gewoon te goddelijk, ik kijk uit naar de C63 coupé. Die wordt heerlijk!RS4 MTM? regel je me een ritje?
bedrijfswagens of..?
Heb tweemaal meegereden in een C63 en al vaker in een 'gewone' RS4, is een volledig andere beleving. RS4 is extreem baanvast en grijpt de elektronica teveel in soms. De C63 is overpowered (wel leuk) en het geluid is gewoon te goddelijk, ik kijk uit naar de C63 coupé. Die wordt heerlijk!
ja staan wel op naam van de zaak.
die rs4 is alweer "oud". het is een B5 uit 2001 en hij heeft em alweer 7 jaar. Hij wil eingelijk een s5 of rs5 maar wil de rs4 niet weg doen.......Ben benieuwd wat ie gaat doen.
Jij hebt smaak dat kan je meteen zien want je bent ook fan van Prince.
just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?
hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's