AndroidHealthClinic

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Ik heb een RS4 gehad en dat ding is werkelijk een genot om in te rijden. Vind bij bmw dashboard 10 keer niets!!verder vind ik M5 wel gruwelijk!!Mooiste coupe blijft toch de RS5

Audi A5 voor mij aub :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mercedes, heeft net dat tikkeltje extra vind ik.

Heb een A3 SB pro line s in bestelling staan.

Mijn pa heeft het volgende gehad:
2x S4
3x A6
3x A3

en heeft nu nog een RS4 MTM, A6 2.5 TDI uit 2002 en een A6 avant 2.7TDI uit 2008.

AUDI dus :D

Mercedes vind ik totaal niets hebben. BMW gaan de 3, 5 en 7 serie van de buitenkant wel maar vind ik het interieur ronduit lelijk. De BMW 1 serie, X1 en X3 zijn zo lelijk........

2x S4
3x A6
3x A3

en heeft nu nog een RS4 MTM, A6 2.5 TDI uit 2002 en een A6 avant 2.7TDI uit 2008.

Mercedes vind ik totaal niets hebben. BMW gaan de 3, 5 en 7 serie van de buitenkant wel maar vind ik het interieur ronduit lelijk. De BMW 1 serie, X1 en X3 zijn zo lelijk........

je hebt verschil he van interieur
qua kleuren dan he, sommige zijn poeplelijk maar je hebt er heel mooie bij

je hebt verschil he van interieur
qua kleuren dan he, sommige zijn poeplelijk maar je hebt er heel mooie bij

ja weet ik, maar vind gewoon de indeling/ knoppen ergonomie niets bij BMW. Hoor er meer mensen over. Die gaan dan naar dealer omdat ze een 3 serie mooi vinden en dan kopen ze een andere auto omdat het van binnen tegenvalt.

als ik genoeg knaken zou hebben om 1 van de duurste van die 3 te kiezen zou ik voor een ander merk gaan. puur vanwege het feit dat je audi/mercedes/bmw op elke straathoek ziet.

Tsja, dat is ook een optie. Mooie engelse auto ofzo.
Maar dan moet ik eerst weer een huis met garage kopen :D

2x S4
3x A6
3x A3

RS4 MTM? regel je me een ritje? :p

bedrijfswagens of..?

Heb tweemaal meegereden in een C63 en al vaker in een 'gewone' RS4, is een volledig andere beleving. RS4 is extreem baanvast en grijpt de elektronica teveel in soms. De C63 is overpowered (wel leuk :p) en het geluid is gewoon te goddelijk, ik kijk uit naar de C63 coupé. Die wordt heerlijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?

hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's

RS4 MTM? regel je me een ritje? :p

bedrijfswagens of..?

Heb tweemaal meegereden in een C63 en al vaker in een 'gewone' RS4, is een volledig andere beleving. RS4 is extreem baanvast en grijpt de elektronica teveel in soms. De C63 is overpowered (wel leuk :p) en het geluid is gewoon te goddelijk, ik kijk uit naar de C63 coupé. Die wordt heerlijk!

ja staan wel op naam van de zaak.

die rs4 is alweer "oud". het is een B5 uit 2001 en hij heeft em alweer 7 jaar. Hij wil eingelijk een s5 of rs5 maar wil de rs4 niet weg doen.......Ben benieuwd wat ie gaat doen.

Ben nog heel tevreden met mijn VW Golfje 4 TDI waarmee ik menig bmw, benz of audi het leven zuur maak :D

Maar mocht ik het geld hebben, liefst een rs6 met een anabolen kuur, iets goedkoper is een vw golf R32 of A3 3.2 V6 met biturbo kit.

ja staan wel op naam van de zaak.

die rs4 is alweer "oud". het is een B5 uit 2001 en hij heeft em alweer 7 jaar. Hij wil eingelijk een s5 of rs5 maar wil de rs4 niet weg doen.......Ben benieuwd wat ie gaat doen.

Vader van een kennis rijdt S5, ik vind het maar wat slapjes. Overstap van RS-model naar S-model zou ik persoonlijk niet doen. RS5 daarintegen..

just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?

hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's

Ik vind het model van de E30 juist de meeste uitstraling hebben. Geef mij maar zo'n 2.5liter met alle opties(liefst cabrio) dan kan ik ertegenaan.

OT: Rij zelf BMW en vind dat ook de meest chille auto's om in te rijden. Eerdaags gaat mijn E36 dan weg en komt er een volkswagen voor in de plaats(goedkoper om mijn studiejaren mee door te komen). Maar zodra ik weer fulltime ga werken ga ik zeker weer een BMW halen.

Mercedes vind ik overigens alles maar lelijk, het design trekt mij niet.

Audi! Die r8 enzo, gruwelijke bakken! :D

C63 AMG
Audi RS6
7-serie

In iedere klasse heb ik tegenwoordig een andere favoriet :D

En de W12TDI Q7 voor het vrouwtje en de kids.

Terug
Naar boven