Fitness Seller

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Ach ja beleving en smaak verschillen gelukkig

jij hebt duidelijk nog nooit met een quattro gereden met lekker wat paardjes..:rolleyes:

Wat knap dat je dat zo kunt concluderen!

Toevallig wel, en ik vond er geen moer aan.
Enig idee wat het verschil is tussen 4WD en RWD, en wellicht waarom vrijwel overal in de racerij RWD wordt gebruikt?

Echt niet omdat je met quattro zo hard de bocht door kunt hoor...

Enig idee wat het verschil is tussen 4WD en RWD, en wellicht waarom vrijwel overal in de racerij RWD wordt gebruikt?

t gaat hier niet over racen he
t gaat hier over autorijden en t plezier ervan
wel knap dat jij concludeert dat iedereen die mercedes of audi kiest, nix v autorijden kent

t gaat hier niet over racen he
t gaat hier over autorijden en t plezier ervan
wel knap dat jij concludeert dat iedereen die mercedes of audi kiest, nix v autorijden kent

Wat een autokennis.
Het is nooit bij je opgekomen dat autofabrikanten techniek van bijvoorbeeld hun racetak gebruiken om de prestaties van hun straatauto's te verbeteren?

Ik zou maar helemaal niet over plezier beginnen, weinig plezier te beleven met quattro hoor...

Zeker ook niet bekend dat bijvoorbeeld zelfs Audi haar sportiefste modellen officieel quattro meegeeft, maar een R8 GT heeft bijvoorbeeld een krachtsverdeling van 15% voor en 85% achter.

Wat een autokennis.
Het is nooit bij je opgekomen dat autofabrikanten techniek van bijvoorbeeld hun racetak gebruiken om de prestaties van hun straatauto's te verbeteren?

Ik zou maar helemaal niet over plezier beginnen, weinig plezier te beleven met quattro hoor...

Zeker ook niet bekend dat bijvoorbeeld zelfs Audi haar sportiefste modellen officieel quattro meegeeft, maar een R8 GT heeft bijvoorbeeld een krachtsverdeling van 15% voor en 85% achter.

ok RingKing jij bent DE man, jij weet alles over autorijden en over auto's en de rest helemaal nix
kmoet et toegeven, ik en de rest die niet voor BMW kozen zijn gewoon ongelofelijke stumperds
thanx voor je inbreng pauper:bow2:

Als je met dat taalgebruik bij een gerespecteerde dealer - zij het Audi, BMW of Mercedes - binnenloopt, zullen de meeste je aankijken of je wel helemaal goed bij je paasei bent en zich afvragen of ze je een lift zullen geven naar de dichtsbijzijnde Batavus dealer omdat je zo triest uit je oogjes kijkt...

Ik zie je al onderhandelen over de prijs, krijg een flashback naar die reclame van dat reisbureau. You move to me, I move to you. You move to 600. Nooooo! :janken:

Rustig heren... Met mn quattro lach ik om RWD in de winter... met mn RWD krijg ik een lach als ik 'm een keer laat uitbreken.

Laten we het bij die conclusie maar laten inderdaad.

Als je met dat taalgebruik bij een gerespecteerde dealer - zij het Audi, BMW of Mercedes - binnenloopt, zullen de meeste je aankijken of je wel helemaal goed bij je paasei bent en zich afvragen of ze je een lift zullen geven naar de dichtsbijzijnde Batavus dealer omdat je zo triest uit je oogjes kijkt...

Ik zie je al onderhandelen over de prijs, krijg een flashback naar die reclame van dat reisbureau. You move to me, I move to you. You move to 600. Nooooo! :janken:

:roflol: , super dat je dat zegt RonJon, ik was toevallig van mn 21ste tot mn 27ste gedurende 6 jaar verkoper bij VW en AUDI (bij een concessiehouder), dus heb met meerdere pareltjes van alle3 de merken mogen testen van alle3 de merken, ook op circuit
dus ik ken er dus wel degelijk iets van denk ik toch
maar ik ben niet degene die hier zweert boven de rest alles te weten doordat je met wat technische racetermen kan zwaaien en die iedereen die voor mercedes of audi kiest, verwijt nix v autorijden te kennen :rolleyes:

Ahh daar komt de aap uit de mouw, een fanboy!

Dit is forum, en bedoelt om te discussiëren. Uiteraard had ik wel verwacht om met mijn opmerking, welke overigens mijn mening betreft, dit soort reacties te krijgen. Dat geeft ook niet, maar je mag wel enig tegengas geven. Omdat jij ze 'getest' hebt op het circuit, en omdat je zes jaar achter een bureau tegen een Golf aan hebt zitten staren, weet jij er wel wat vanaf?

Zeker als je ervoor gekozen hebt om die business te werken, mag ik verwachten dat je enige liefde voor auto's bezit. Daarom vraag ik me af waarom je quattro zou verkiezen boven sneller en spannender autorijden.

Iedereen die geen BMW zegt, heeft weinig tot geen verstand van autorijden.

Haha grapjas, wie zou er meer verstand hebben van autorijden? De wereldtop qua autocoureurs of random forum member RingKing.

http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/31/wat-rijden-formule-1-coureurs-in-hun-vrije-tijd

Omdat AWD verboden is in de F1 omdat het anders veel te hard zou gaan en er onmenselijke G-krachten behaald zouden worden?

Ahh daar komt de aap uit de mouw, een fanboy!

check mn eerste post in dit topic
ik heb nooit beweerd dat ik fan ben v audi
ik beweerde echter dat alle3 de merken op alle gebieden ferm aan elkaar gewaagd zijn
btw, als ik zo'n fanboy ben v audi, maatje v me verkocht laatst zn lotus elise, hij wou een M3 of een RS4 in de plaats kopen, waarom heb ik hem dan aangeraden om in zijn geval de RWD te nemen,dus de M3? wat hij trouwens ook gedaan heeft E46 M gekocht

Iedereen die geen BMW zegt, heeft weinig tot geen verstand van autorijden.

en ik beweer ook nog altijd dat dit de grootste BS-post is die ik vandaag las op DBB
als je zoiets post, wijst dit trouwens niet echt op veel technische kennis v jou omtrend deze 3 merken,maar eerder een geloof in stereotiepen

Laatst bewerkt:
Haha grapjas, wie zou er meer verstand hebben van autorijden? De wereldtop qua autocoureurs of random forum member RingKing.

http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/31/wat-rijden-formule-1-coureurs-in-hun-vrije-tijd

Omdat AWD verboden is in de F1 omdat het anders veel te hard zou gaan en er onmenselijke G-krachten behaald zouden worden?

Hahahhaa nou jij niet in ieder geval. Wat een druiloor. Ga maar eens fijn Googelen, en ga alle namen af in dat linkje van Autoblog. Wat valt op? Lewis Hamilton rijdt voor Mercedes, en hij rijdt 'privé' ook in een Mercedes? Ooit gehoord van sponsoren. Dumb****.

Over je andere onzin: AWD wordt niet gebruikt om een aantal redenen, waaronder het gewicht. Dat het anders veel te hard zou gaan is onzin, de meeste grip wordt behaald door downforce.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

en ik beweer ook nog altijd dat dit de grootste BS-post is die ik vandaag las op DBB
als je zoiets post, wijst dit trouwens niet echt op veel technische kennis v jou omtrend deze 3 merken,maar eerder een geloof in stereotiepen

Jij mag dat vinden, net zoals die zin mijn mening is.
Met mijn technische kennis is weinig mis, en in stereotiepen geloof ik ook niet op autogebied.

Hahahhaa nou jij niet in ieder geval. Wat een druiloor. Ga maar eens fijn Googelen, en ga alle namen af in dat linkje van Autoblog. Wat valt op? Lewis Hamilton rijdt voor Mercedes, en hij rijdt 'privé' ook in een Mercedes? Ooit gehoord van sponsoren. Dumb****.

Over je andere onzin: AWD wordt niet gebruikt om een aantal redenen, waaronder het gewicht. Dat het anders veel te hard zou gaan is onzin, de meeste grip wordt behaald door downforce.

Dus één coureur rijdt mercedes via sponsor. En de rest dan? Heb je daar ook een goede verklaring voor behalve dan dat jij een fanboy bent?

Waarom is het dan verboden volgens F1 regels?

Echt onzin dit. De Turken/Marokkanen die jij bedoelt rijden in e46's tegenwoordig, niet in een e30 van +20jaar oud. Een nette e30 wordt 9v/d10keer bereden door een liefhebber.

kee dawg... hier up het durp en omstreken rijden ze voornamelijk in dergelijke oude modellen. maar goed... ieder zen ding I guess... doe mij maar gewoon een hedendaagse auto, heb niet zo veel met die ouwe meuk

• Topic Starter Topic Starter
Net als die G55 ook uberlelijk

G55
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lelijk? Is toch prachtig zo een auto in deze tijd vol met ronde lijnen? De enigste auto die qua uiterlijk al 30 jaar onveranderd is met een motor die menig sportwagen eruit rijdt tot de 100.

Ach, smaken verschillen.

Dus één coureur rijdt mercedes via sponsor. En de rest dan? Heb je daar ook een goede verklaring voor behalve dan dat jij een fanboy bent?

Waarom is het dan verboden volgens F1 regels?

Moet ik het hele lijstje voor je uittypen?

Kijk hier maar even, en vergelijk de namen van de coureurs met de merken waarvoor ze rijden. Sowieso klopt er weinig van dat lijstje.

Gast ben je nou echt blind? Je hebt zelf de link gepost?! Post #72 in dit topic.

Terug
Naar boven