Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij hebt duidelijk nog nooit met een quattro gereden met lekker wat paardjes..![]()
jij hebt duidelijk nog nooit met een quattro gereden met lekker wat paardjes..![]()
Wat knap dat je dat zo kunt concluderen!
Toevallig wel, en ik vond er geen moer aan.
Enig idee wat het verschil is tussen 4WD en RWD, en wellicht waarom vrijwel overal in de racerij RWD wordt gebruikt?
Echt niet omdat je met quattro zo hard de bocht door kunt hoor...
t gaat hier niet over racen he
t gaat hier over autorijden en t plezier ervan
wel knap dat jij concludeert dat iedereen die mercedes of audi kiest, nix v autorijden kent
Wat een autokennis.
Het is nooit bij je opgekomen dat autofabrikanten techniek van bijvoorbeeld hun racetak gebruiken om de prestaties van hun straatauto's te verbeteren?
Ik zou maar helemaal niet over plezier beginnen, weinig plezier te beleven met quattro hoor...
Zeker ook niet bekend dat bijvoorbeeld zelfs Audi haar sportiefste modellen officieel quattro meegeeft, maar een R8 GT heeft bijvoorbeeld een krachtsverdeling van 15% voor en 85% achter.

Als je met dat taalgebruik bij een gerespecteerde dealer - zij het Audi, BMW of Mercedes - binnenloopt, zullen de meeste je aankijken of je wel helemaal goed bij je paasei bent en zich afvragen of ze je een lift zullen geven naar de dichtsbijzijnde Batavus dealer omdat je zo triest uit je oogjes kijkt...
Ik zie je al onderhandelen over de prijs, krijg een flashback naar die reclame van dat reisbureau. You move to me, I move to you. You move to 600. Nooooo!![]()
, super dat je dat zegt RonJon, ik was toevallig van mn 21ste tot mn 27ste gedurende 6 jaar verkoper bij VW en AUDI (bij een concessiehouder), dus heb met meerdere pareltjes van alle3 de merken mogen testen van alle3 de merken, ook op circuit
Iedereen die geen BMW zegt, heeft weinig tot geen verstand van autorijden.
Wat knap dat je dat zo kunt concluderen!
Toevallig wel, en ik vond er geen moer aan.
Enig idee wat het verschil is tussen 4WD en RWD, en wellicht waarom vrijwel overal in de racerij RWD wordt gebruikt?
Echt niet omdat je met quattro zo hard de bocht door kunt hoor...
Iedereen die geen BMW zegt, heeft weinig tot geen verstand van autorijden.
Haha grapjas, wie zou er meer verstand hebben van autorijden? De wereldtop qua autocoureurs of random forum member RingKing.
http://www.autoblog.nl/archive/2010/10/31/wat-rijden-formule-1-coureurs-in-hun-vrije-tijd
Omdat AWD verboden is in de F1 omdat het anders veel te hard zou gaan en er onmenselijke G-krachten behaald zouden worden?
en ik beweer ook nog altijd dat dit de grootste BS-post is die ik vandaag las op DBB
als je zoiets post, wijst dit trouwens niet echt op veel technische kennis v jou omtrend deze 3 merken,maar eerder een geloof in stereotiepen
Hahahhaa nou jij niet in ieder geval. Wat een druiloor. Ga maar eens fijn Googelen, en ga alle namen af in dat linkje van Autoblog. Wat valt op? Lewis Hamilton rijdt voor Mercedes, en hij rijdt 'privé' ook in een Mercedes? Ooit gehoord van sponsoren. Dumb****.
Over je andere onzin: AWD wordt niet gebruikt om een aantal redenen, waaronder het gewicht. Dat het anders veel te hard zou gaan is onzin, de meeste grip wordt behaald door downforce.
Echt onzin dit. De Turken/Marokkanen die jij bedoelt rijden in e46's tegenwoordig, niet in een e30 van +20jaar oud. Een nette e30 wordt 9v/d10keer bereden door een liefhebber.
Net als die G55 ook uberlelijk
G55
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dus één coureur rijdt mercedes via sponsor. En de rest dan? Heb je daar ook een goede verklaring voor behalve dan dat jij een fanboy bent?
Waarom is het dan verboden volgens F1 regels?