- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik moet wel een beetje lachen om deze comment.Ik heb een RS4 gehad en dat ding is werkelijk een genot om in te rijden. Vind bij bmw dashboard 10 keer niets!!verder vind ik M5 wel gruwelijk!!Mooiste coupe blijft toch de RS5
t'is te zien (Budget)
Mercedes: c63 amg ,c65amg
bmw: m3 , m5 , m6
audi: rs5,rs6,r8
Welk budget? Zou van mijn voorkeur afhangen namelijk
+1hoef ik niet lang over na te denken, benz cl 63 amg, zo enorm mooie dak lijn heeft die, echt een pareltje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?
hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's

Audi maar alleen omdat opel er niet tussen staat. Insignia turbo ftw!
grapjasC63 AMG
Audi RS6
7-serie
In iedere klasse heb ik tegenwoordig een andere favoriet
En de W12TDI Q7 voor het vrouwtje en de kids.

Iedereen die geen BMW zegt, heeft weinig tot geen verstand van autorijden.

just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?
hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's
SlS AMG 50 ruggetjes erbij heb je hem.
---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------
SLS amg bedoel ik
Over smaak valt niet te twisten, dat blijkt wel uit de algemene verkoopcijfers, maar qua puur autorijden is BMW al jaren niet te overtreffen of zelfs evenaren.