MuscleMeat

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Snap echt niet hoe je een Mercedes lelijk kunt vinden.
Zeker die SELs uit de jaren 70, echt verliefd op:
Mercedes-Benz%20280SEL%20%281972%29.jpg

Daarna hebben ze veelal vierkante koplampen, ziet er toch minder uit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb een RS4 gehad en dat ding is werkelijk een genot om in te rijden. Vind bij bmw dashboard 10 keer niets!!verder vind ik M5 wel gruwelijk!!Mooiste coupe blijft toch de RS5
Haha ik moet wel een beetje lachen om deze comment.

Hoef ik niet lang over na te denken, benz cl 63 AMG, zo enorm mooie dak lijn heeft die, echt een pareltje.

08_Mercedes_Benz_CL63_AMG_49_%28768x576%29.jpg

Ook zeker een leuk dingetje. Vind het raar dat sommige zeggen dat Merc voor ouderen is, zijn zat sportieve modellen.

Audi for the win!

Audi maar alleen omdat opel er niet tussen staat. Insignia turbo ftw!

Welk budget? Zou van mijn voorkeur afhangen namelijk

just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?

hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's

omdat de E30 1 v/d mooiste seriemodellen ooit gemaakt door BMW is:rolleyes:
maar moet wel toegeven dat 90% van de E30's die nog rondrijden,bevolkt worden door paupervolk en allochtoontjes met een stoere blik

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Audi maar alleen omdat opel er niet tussen staat. Insignia turbo ftw!

:roflol: grapjas

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

C63 AMG
Audi RS6
7-serie

In iedere klasse heb ik tegenwoordig een andere favoriet :D

En de W12TDI Q7 voor het vrouwtje en de kids.

+1
tzijn alle3 topmerken die zowel klasse als hypersportieve wagens hebben
mooie berlines,coupés en 4X4
AMG,de M-reeksen,de S en RS-reeksen (v alle3 krijg ik spontaan een stijve)
ze zijn allemaal top en echt aan elkaar gewaagd,hoewel audi toch nog altijd het befaamde Quattro systeem heeft
dus je kan blijven discussiëren
btw, is niet de 1e keer dat deze discussie gevoerd wordt op DBB en zal waarsch niet de laatste keer zijn, bewijst maar nog es dat alle3 deze duitse merken top zijn;)

SlS AMG 50 ruggetjes erbij heb je hem.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

SLS amg bedoel ik

Iedereen die geen BMW zegt, heeft weinig tot geen verstand van autorijden.

Ringking the man is in the house jongens

7jaar lang BMW e30 gereden, en nog steeds in bezit trouwens. Rij nu een Audi allroad van '02, heerlijke wagen maar ik blijf toch een BMW man

just wondering, waarom zou je nog in een dergelijke bak willen rijden als je niet van buitenlandse afkomst bent?

hier in nederland rijden echt alleen turken/marrokanen en hier en daar een verdwaalde kamper in zulke auto's

Echt onzin dit. De Turken/Marokkanen die jij bedoelt rijden in e46's tegenwoordig, niet in een e30 van +20jaar oud. Een nette e30 wordt 9v/d10keer bereden door een liefhebber.

Laatst bewerkt:
SlS AMG 50 ruggetjes erbij heb je hem.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

SLS amg bedoel ik

Wel grappig dat je de SLS bij haalt, vind dat model echt 3 keer niks. Bijna afzichtelijk, alleen die voorkant heeft wel
wat, de rest :thumbdown:

Net als die G55 ook uberlelijk

G55

Over smaak valt niet te twisten, dat blijkt wel uit de algemene verkoopcijfers, maar qua puur autorijden is BMW al jaren niet te overtreffen of zelfs evenaren.

Over smaak valt niet te twisten, dat blijkt wel uit de algemene verkoopcijfers, maar qua puur autorijden is BMW al jaren niet te overtreffen of zelfs evenaren.

jij hebt duidelijk nog nooit met een quattro gereden met lekker wat paardjes..:rolleyes:

Terug
Naar boven