XXL Nutrition

metal_chris contest log!

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Zo hierbij mijn contest log:

Heb de laatste maanden na mijn kuur helemaal niets tot veel te weinig gedaan. Door druk met werk(80uur in de week werken) en andere omstandigheden.
Na mijn kuur in december zat ik op een 101kg a 13%vet bij 1.80m, was er vrij veel in kracht van vooruit gegaan met een bench van 170kg op t eind.
Nu terug gezakt naar 92/93 bij 11% vet ongeveer. Doel is om toch wat massa te winnen en stuk droger te worden.

Bedoeling is nu om eens echt goed op me eten te letten, cardio te doen en weer regelmaat te krijgen in het trainen.

Ik zal dagelijks mijn trainingen proberen te posten en mijn schema qua voeding. Alle adviezen en tips zijn uiteraard welkom;)

Foto`s zijn genomen koud bij opstaan.

Deze foto was in maart genomen ong:
dan zie je wat een terugval ik had:
2zokcn8.jpg


105sg8y.jpg


2mp0ao1.jpg


andere komen er nog aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
succes kerel
 
herinner me je foto's in je gallerij goed .. wat een schouders !! ben benieuwd naar je pics nu , hoop dat je meekan met einstein ;) succes !!
 
herinner me je foto's in je gallerij goed .. wat een schouders !! ben benieuwd naar je pics nu , hoop dat je meekan met einstein ;) succes !!

Hopelijk over een paar weken dat het allemaal weer een stuk voller uitziet met wat meer lijnen dan voorheen;)
 
Veel succes! ;)
 
Voedingschema komt hierop neer:

maaltijd 1: shake protein xxl 2 scoops met water + 2 stukken pepperkoek + banaan

maaltijd 2: 50 gram rijst + 100 gram kip (met chili saus)

maaltijd 3: 50 gram rijst + 100 gram kip (met chili saus), appel + broodje met ham/kaas

maaltijd 4: 50 gram rijst + 100 gram kip (met chili saus) + 250gram magere kwark met siroop erdoorheen

maaltijd 5: 250 gram kwark met siroop

maaltijd 6: tartaar met groente

No xplode voor het trainen

na het trainen glas sap en een protein shake xxl 2 scoops met water.

tot aan het slapen normaal niets meer.


Adviezen, suggesties etc altijd welkom!!!
 
Succes,je pics zien er al goed uit!
 
Zag er vanmiddag toen ik je zag nog wel aardig uit chris ;)

Ga je ook wat cardio doen ofniet?
 
succes, verleden jaar had jij je toch ook ingeschreven...of vergis ik mij daar in?
 
Mooi fysiek al man succes met de contest.
 
tips? Peperkoek in de prullenbak en havermout of brinta eten bij je ontbijt.
Of enkel op 'cheatdagen' weekend doen oid
 
Waarom niets meer na je training?
 
Succes met de contest.. ben benieuwd!

Kaal staat je trouwens beter. ;)
 
Succes,ziet er al goed uit!
 
Zag er vanmiddag toen ik je zag nog wel aardig uit chris ;)

Ga je ook wat cardio doen ofniet?

Thanks kerel;)

Jah ik begin met 2x in de week half uurtje cross trainen. Dat zal wel een pijn en moeite kosten om dat vol te houden:P

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

tips? Peperkoek in de prullenbak en havermout of brinta eten bij je ontbijt.
Of enkel op 'cheatdagen' weekend doen oid

ok!

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

succes, verleden jaar had jij je toch ook ingeschreven...of vergis ik mij daar in?

jah:P alleen geen fotos op t eind ingezonden omdat ik ook verhinderd was door omstandigheden, dus het had geen zin om die nog in te zenden

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Succes met de contest.. ben benieuwd!

Kaal staat je trouwens beter. ;)

thanks;)

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Waarom niets meer na je training?

tot nu toe alleen een shake, waarschijnlijk krijg ik toch nog veel honger en zal ik de kwark weer opentrekken op de bank bij de film:)
 
Ziet er goed uit man, maar hoe komt het dat je zo bent teruggezakt?
 
Ziet er goed uit man, maar hoe komt het dat je zo bent teruggezakt?

5 maanden niet goed eten, weken niet trainen of maar 1 a 2x. Totaal geen zin gehad periodes om te trainen en ook 2 maanden geen tijd gehad om te trainen vanwege het werk.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

net uit de nachtdienst dus ook net pas begonne met eten. Brinta gemixt met water en schep proteine...heel smerig maar toch naar binnen geduwd.
Dadelijk nog wat rijst met tartaar 2x en rond 7 naar de gym, borst staat vandaag op de planning.
 
Back
Naar boven