XXL Nutrition

metal_chris contest log!

Bezoekers in dit topic

Goeie foto's man!
Veel succes met keto! ;)
 
Beestachtig fysiek kerel! Met betere belichting zou het er inderdaad nog veel bruter uit zien. Lastige keuze wat je gaat eten.. Zoveel lekkers :D
 
ik denk dat t na t werk een bucket kentucky fried chicken hot wings wordt:D
 
Niet echt Keto-approved toch, met die paneer eromheen?
 
Je gaat hard chris !!!
 
MM pose ziet er erg goed uit Chris! Rug kan nog wat extra massa gebruiken maar dat komt in de loop der tijd vast wel helemaal goed ;)
 
MM pose ziet er erg goed uit Chris! Rug kan nog wat extra massa gebruiken maar dat komt in de loop der tijd vast wel helemaal goed ;)

thanks man;) jah klopt zeker ja, vooral op de onderrug. Elk jaar wordt het beter:D
 
Crusli zit toch vol met suiker? en goede foto's weer man je gaat lekker!
 
Crusli zit toch vol met suiker? en goede foto's weer man je gaat lekker!

uiteraard suikers en genoeg koolhydraten daarom eet k t het op mijn reefeed dag;) en thanks man
 
update:

trainen gaat een stuk beter dan de eerste week op dieet. Kan weer zwaarder gaan en heb meer energie(door jack3d??). Dieet is tot nu toe goed vol te houden. Heb me nog altijd aan de basis gehouden elke dag. 3 shakes met water, ontbijt met eieren en kaas, 3 warme maaltijden met vis/vlees/kip en groente erbij.

Merk dat ik al droger en harder begin te worden. Gewogen heb ik mezelf niet meer. Wel toevallig nog even me taille en biceps gemeten om te vergelijken met het begin van de contest. Taille is van 94cm -> 91cm nu. biceps van 44,0 naar 45,3cm, waarschijnlijk omdat ik ook allang niet meer fatsoenlijk aan het trainen en eten was.

Veel mensen zien ieder geval dat ik meer lijnen aan het krijgen ben en dat bv me kaaklijn duidelijk zichtbaarder is al.

dus tot zover gaat t lekker;)

!!!
 
Hehehe, meesterlijk dat je je armen 1,3cm kan laten groeien op een dieet ;) (some gear involved?)

Hoe dan ook, goede massa man!!!!
 
Hehehe, meesterlijk dat je je armen 1,3cm kan laten groeien op een dieet ;) (some gear involved?)

Hoe dan ook, goede massa man!!!!

nope niets nopes nada:) helemaal clean. Vergeet niet dat ik van okt/dec gekuurd heb en dat dit waarschijnlijk het spiergeheugen is.
 
Gaat netjes man..
Hoe droog ben je ong??
 
Zo, even weer een update. Ik heb weinig zin om 3x per dag te loggen als er niets boeiends te vertellen valt dus zodoende.

Dieeten blijft goed gaan. Had alleen ipv anderhalve cheat dag, 2 hele cheatdagen gedaan omdat ik bij mijn vriendin was een paar dagen, en daar eigenlijk niet de mogelijkheid had om mijn eigen schema verder te zetten. Verder lukt het volhouden tot nu toe goed. Veel mensen beginnen het ook te zien nu. Denk dat ik een % of 2 nu droger ben dan 2 weken geleden. Gewicht staat nu op 94kg dus 2 kg eraf.

Trainen gaat steeds beter en beter! eerste week vooral last van krachtverlies, nu eigenlijk niet meer dus ook weer zwaarder aan het gaan. Bench ging weer tot 150kg 2 reps dus daar heel tevreden mee.

Gisteravond borst/biceps/buik gedaan.

- benchpress / dumbbell press schuin / floor presses / cable flyes
- preacher curl / hammer curl / posing curl met cable
- voor de buik gewoon veel variatie.

gewichten en setjes niet heel boeiend dit keer denk ik, alleen de 150kg bench is t vermelden waard, voor de rest kon ik niet echt szwaarder gaan met dumbbell want andere gym weer met pussy dumbbells:P

tot zover!
 
Morgevroeg en morgeavond weer vol ertegenaan! op programma staat schouders en benen.

heb net nog bcaa`s en nieuwe eiwitten besteld. Dit keer bcaa`s van Olimp en de eiwitten van revolutions, die bevielen vorige keer ook goed.
 
weer even een update:
wat ik persoonlijke een fijne ontwikkeling vindt is dat mijn astma tot nu toe al een week weg is? geen idee waar het precies mee te maken heeft en of het door het dieet komt maar ik vind het wel opvallend, dat even terzijde.

Dieet nog altijd hetzelfde mee bezig, wel af en toe iets van koolhydraten aan het pakken zolang ik maar onder de 20gram per dag blijf, zoals gister een klein bordje cruesli. Na 3weken niet cheaten heb je echt teveel zin in iets lekkers vandaar.

gisteren borst getraind:
Dumbbell press: 4 sets tot max 52kg a 6 reps
benchpress: eerste opbouwend tot 2x 150kg. daarna nog 5x10 gedaan met 90kg
floor press: 3 sets 60 / 100/ 120 kg
machine press: gewicht van 50 tot 80 smalle greep voor de pomp
cable flyes: opbouwend van 25 / 35/ 45 rustig en gecontroleerd en geeindigd met een flinke pomp. Volgende keer denk ik weer foto`s maken. Staan al stuk meer strepen op de borst en al:)
 
Afgelopen weekend een dag flink ziek geweest van een broodje kebab wat waarschijnlijk niet meer goed was, dus die dag paar x moeten kotsen etc, fantastisch. Zondag beetje normaal kunnen eten weer, maar uiteraard niet volgens dieet.
Probeer de laatste weken iets anders want t wordt me ontzettend saai constant alleen maar vlees en niets lekkers. Ook erg onhandig als ik bij me vriendin ben een paar dagen. kan daar niet constant bergen met voorgebakken eten meenemen of vanalles gaan maken daar.
Denk dat ik nu overstap op iets van high carb/ low carb, even nog uit aan het zoeken hoe en wat allemaal. Voor nu ben ik gewoon schoon aan het eten, niet teveel kcal en gewoon aan het zorgen dat ik mijn eiwitten binnenkrijg.

Heb de cardio opgevoerd naar elke dag 30min dus dat moet het wel een beetje compenseren.

stats tot nu toe zijn: 93kg / 1.80m . vet 12% ongeveer,
 
fotos zijn ingezonden
 
Back
Naar boven