Fitness Seller

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ha ha. DBs van 40kg bestaan helemaal niet.:D
Leuke foto's tri's zijn goed zichtbaar. Pittige workout ook.
 
ben benieuwd:)

Vandaag bij attilas getraind voor de eerste keer, samen met "Themistery".
Leuke/goede begeleiding, weet eigenlijk wel zeker dat ik hier naar toe ga.
Training is niet echt log waardig. Deadlift techniek verbeterd, en paar oefeningen anders uitgevoerd dan ik normaal doe. Veel geleerd, beetje gepraat.

Nouja je hebt nog wel 110kg gedeadlift. Techniek werd naar verloop van de setjes steeds iets beter alleen je moet je focus er wel bijhouden bij elke rep naar verloop van tijd komt dat er wel in ;).

Het was idd niet echt een intensieve training maar miss ga je het toch voelen :). Omdat het heel anders is dan je gewend was
 
Ha ha. DBs van 40kg bestaan helemaal niet.:D
Leuke foto's tri's zijn goed zichtbaar. Pittige workout ook.
haha ja ik keek haar ook aan van :rolleyes:

Nouja je hebt nog wel 110kg gedeadlift. Techniek werd naar verloop van de setjes steeds iets beter alleen je moet je focus er wel bijhouden bij elke rep naar verloop van tijd komt dat er wel in ;).

Het was idd niet echt een intensieve training maar miss ga je het toch voelen :). Omdat het heel anders is dan je gewend was

ja ok, techniek moet nog idd het 1 en ander aan veranderen, maar dat kom vast wel goed!
 
Zou daar eerst aan gaan werken en vanuit die positie naar een schema gaan. Ik deed het namelijk in het begin ook andersom wat resulteerde in een jaar voor niets kracht gainen met de verkeerde techniek en vervolgens met de juiste techniek weer van voor af aan beginnen.
 
Zou daar eerst aan gaan werken en vanuit die positie naar een schema gaan. Ik deed het namelijk in het begin ook andersom wat resulteerde in een jaar voor niets kracht gainen met de verkeerde techniek en vervolgens met de juiste techniek weer van voor af aan beginnen.

ja precies, techniek is wel belangrijk. Hopelijk kunnen ze me daar ook nog beetje de techniek uitleggen ( ben de naam van die begeleider vergeten:p)
 
Vndg ff benen en schouders gepakt. Gewichten heb ik geen idee van, allemaal nieuwe apparaten.
squat: 2x5 80kg 1x5 100kg 1x6 80kg ( zoiets, vooral techniek)
sissy squat: 3x8
leg press: 3x8
leg extensions: 3x8
liggende leg curl: 3x8

schouders:
Press machine ding. Ik wil liever MP maar mijn techniek daarin is te beroerd
lateral raise: 3x8 10kg
rear lateral raise: 3x8 10kg

Ik mag trouwens ook mensen meenemen naar me nieuwe gym, dus als iemand keertje zin heeft.

Iemand nog idee wat je het best rond 8 uur savonds kan eten, wat je makkelijk mee kan nemen? Of gewoon thuis makkelijk kan eten?
 
Lekkere workout. Cashewnoten zijn makkelijk mee te nemen, bomvol calorien, goede vetten en eiwitten.:)
 
Op donderdagavond heb ik meestal LB en woensdag UB, dus als je wil dat we een beetje aan die techniek werken kan dat wel op donderdag. Want je moet natuurlijk wel onder par komen toch?
 
Lekkere workout. Cashewnoten zijn makkelijk mee te nemen, bomvol calorien, goede vetten en eiwitten.:)
thx, ja cashewnoten/pinda's pak ik af en toe wel.

Op donderdagavond heb ik meestal LB en woensdag UB, dus als je wil dat we een beetje aan die techniek werken kan dat wel op donderdag. Want je moet natuurlijk wel onder par komen toch?

Zou fijn zijn! Donderdag pak ik dan wel even mijn benen, komt voor mij ook wat beter uit. Fatih had er nog wel naar gekeken, maar denk niet dat mijn techniek echt goed is. Vooral de diepte is bij mij een moeilijkheid, en als ik diep ga niet mijn knieen naar voren te drukken.
 
Laatst bewerkt:
Lekker getraind weer kerel.. waar zit die gym van jou dan?
 
hmmm geen idee waar dat ligt...
 
Yo man, sotere pics. Gaat wel goed zo.

je BF is echter wel wat hoger dan 12%... 15% zit meer in de richting ;)
 
Yo man, sotere pics. Gaat wel goed zo.

je BF is echter wel wat hoger dan 12%... 15% zit meer in de richting ;)

thx, bf% doet me niet zoveel. Getallen in het algemeen niet heel erg. Kijk vooral naar de spiegel, vind mezelf nog niet echt vettig eruit zien, dus bulk rustig door
 
vandaag niet een hele sterke training, ga vanaf nu weer wat hoger in reps zitten. Merk dat me lichaam daar wel heel erg aan moet wennen.

bp: 8x70, 5x70 8x65 8x65 5x65
incline db press: 1x8 24kg 1x8 28kg 1x7 28kg ( vrij slapjes )
db press: 8x28kg 6x28kg 7x28kg (slap :p)
db fly's: 1x8 10kg 2x8 12kg (14kg lag er niet)

seated alternate db curls: 3x8 16kg ( laatste 3 reps waren niet echt strikt meer)
hammer curls voor je langs: 3x8 12kg
cg ezbar curls: 4x8 geen idee welk gewicht, laatste setje tot fail

nog wat gepraat over voeding met fatih. Hij zegt geen 500gr kwark voor slapen, is teveel eiwit-worden koolhydraten, dus voortaan 250gr kwark voor slapen en 250gr kwark rond 5uur samen met wat pinda's/cashews.
 
dan hebben ze de 14kg verstopt. Het is altijd zoeken met die dumbbells daar xD.
 
hehe ja klopt:P Jij bent er donderdag gewoon rond half 8?

Joah ik ben er niet heel erg lang, maar idd rond die tijd. Morgen ook zoiets
 
Back
Naar boven