hehe me to![]()
@ sanderM: alles minstens boven de 150 kg,maar bij de benchpress gat dat denk ik nooit lukken
![]()
Met zo'n motivatie niet nee
Tuurlijk lukt dat wel, als je er voor gaat en veel tijd in steekt lukt alles
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe me to![]()
@ sanderM: alles minstens boven de 150 kg,maar bij de benchpress gat dat denk ik nooit lukken
![]()
tnx
kdacht wel al dat ik dit antwoord ging krijgen
maar ik bedoel , als men stats van nature , zonder trainen goed zouden zijn , zou ik niet moete trainen he![]()
Omdat trainen
1 tof, geil, heerlijk is
2 je nooit groot en bovenal sterk genoeg kan zijn
hehe me to![]()
![]()
Met zo'n motivatie niet nee
Tuurlijk lukt dat wel, als je er voor gaat en veel tijd in steekt lukt alles
tnx
maar ik bedoel , als men stats van nature , zonder trainen goed zouden zijn , zou ik niet moete trainen he![]()

je bent wel heel erg weak, ben benieuwd waar je staat tegen de zomer.
succes![]()

tnx
als je stats van nature al ziek waren had je juist moeten trainen for world domination

je bent wel heel erg weak, ben benieuwd waar je staat tegen de zomer.succes![]()

wss voor de toog
MHR kon eerst nog niet eens deftig squaten zonder gewicht...
Dus dat hij nu een paar maanden later al met 80kg squat is een nette progressie.
Hij zal er wel geraken. Anders geef ik hem een maar schoppen onder zijn hol.

Maar de twee nieuwe DBB-überspammers trainen dus samen. Post eens een foto van jullie twee in dat andere topic.Ben wel benieuwd. Of willen jullie een mysterie blijven?