- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mja niet echt heel parralel,net niet ...kheb vandaag een pr gezet![]()
4x90kg gesquat !
khad da nog nooit gesquat en meteen 4xmja niet echt heel parralel,net niet ...
kheb vandaag een pr gezet![]()
4x90kg gesquat !
khad da nog nooit gesquat en meteen 4xmja niet echt heel parralel,net niet ...

mhr ik wil niet lullig doen maar de gewicht dat ji squat dat curl ik, je moet echt sterker worden en je bench al helemaal.
hoe lang train je eigenlijk je bent tijdje gestopt ofzo omdat je ging werke hoe lang ben je nou echt bezig met krachtraining
je komt er heus wel
succes met je log

Zet je pr's erbij als je wilt, aangenamer voor ons én voor jou om de progressie te zien
net niet... Been there, done that, je bent imo beter af met boxsquats, works great! Ofwel je vangers op parralel hoogte instellen en de barbell elke rep even laten raken, daarna kun je brute partials doen, nu vooral concentreren op paralel/fulls

2weken dus ....
btw. kwil je wel eens zien 90kg curlen![]()
ik hoop het ook , ik geef men bench nog 3 weken , als hij dan niet op 60kg zit ga ik het anders aan pakken
Laat die spotted maar helemaal weg. Niet goed voor je CNS. Draai dan liever een speed setje op 65%
ik hoor hier en daar altijd alleen maar benchen benchen, wrm ga je niet ff met losse dumbbells spelen, ik doe haast nooit benchen, 1x in de 2 a 3 weken ofzo
enkel met dumbbells mischien kan je dat tijdje proberen voor mij werktte het goed kwa massa en kracht