Fitness Seller

mhr's want to be stronger log !

• Topic Starter Topic Starter
tnx , dat hoop ik toch !
het zal mss even duren mja , tzal wel komen he :)

tuurlijk komt het
tzou plezant zijn moest het vele sneller gaan he
maar helaas :D 'k zit ook met dat probleem :p

mja men bench is echt belachelijk ! snap niet waarom , is men favo spiergroep...
kdenk altijd dat het met men pectus te maken heeft maar de dokter zegt van niet

de training van vandaag

squat

10x40kg
8x60kg
8x70kg
7x80kg
5x80kg
4x90kg
4x60kg atg !

benchpress

5x40kg
1x60kg(failed)
1x60kg(failed)
5x50kg (+1spotted)
2x50kg(+2 spotted)

lockouts

4x90kg
1x100kg

T-bar

10x20kg
8x55kg
5x60kg
4x70kg
5x40kg
5x40kg

barbell curls

5x30kg
4x30kg
4x30kg
3x30kg

dan 4x gechinnend en 2 x close grip pullup gedaan
kwas volledig leeg ...

Blijven knallen bro' :wl:

zal ik zeker doen ! :)

mhr ik wil niet lullig doen maar de gewicht dat ji squat dat curl ik, je moet echt sterker worden en je bench al helemaal.

hoe lang train je eigenlijk je bent tijdje gestopt ofzo omdat je ging werke hoe lang ben je nou echt bezig met krachtraining???

je komt er heus wel

succes met je log

kheb vandaag een pr gezet :)

4x90kg gesquat !
khad da nog nooit gesquat en meteen 4x :p mja niet echt heel parralel,net niet ...

Zet je pr's erbij als je wilt, aangenamer voor ons én voor jou om de progressie te zien ;)

net niet... Been there, done that, je bent imo beter af met boxsquats, works great! Ofwel je vangers op parralel hoogte instellen en de barbell elke rep even laten raken, daarna kun je brute partials doen, nu vooral concentreren op paralel/fulls

mhr ik wil niet lullig doen maar de gewicht dat ji squat dat curl ik, je moet echt sterker worden en je bench al helemaal.

hoe lang train je eigenlijk je bent tijdje gestopt ofzo omdat je ging werke hoe lang ben je nou echt bezig met krachtraining???

je komt er heus wel

succes met je log

2weken dus ....

heb hiervoor alleen gecut en gepauzeerd :p
men bench weet ik niet hoe het komt, de rest ligt veel hoger ... snap het niet
btw. kwil je wel eens zien 90kg curlen :roflol:

Zet je pr's erbij als je wilt, aangenamer voor ons én voor jou om de progressie te zien ;)

net niet... Been there, done that, je bent imo beter af met boxsquats, works great! Ofwel je vangers op parralel hoogte instellen en de barbell elke rep even laten raken, daarna kun je brute partials doen, nu vooral concentreren op paralel/fulls

kzal er int vervolg aan proberen te denken :)
al de anderen doe ik wel tegoei paralel , maar omdat het de 1ste keer was met 90 heb ik wat minder gedaan , khad toen trouwens al aardig wat setjes achter de rug he :p

Laat die spotted maar helemaal weg. Niet goed voor je CNS. Draai dan liever een speed setje op 65%

ik hoop het ook , ik geef men bench nog 3 weken , als hij dan niet op 60kg zit ga ik het anders aan pakken

ik hoop het ook , ik geef men bench nog 3 weken , als hij dan niet op 60kg zit ga ik het anders aan pakken

ik hoor hier en daar altijd alleen maar benchen benchen, wrm ga je niet ff met losse dumbbells spelen, ik doe haast nooit benchen, 1x in de 2 a 3 weken ofzo

enkel met dumbbells mischien kan je dat tijdje proberen voor mij werktte het goed kwa massa en kracht

ik hoor hier en daar altijd alleen maar benchen benchen, wrm ga je niet ff met losse dumbbells spelen, ik doe haast nooit benchen, 1x in de 2 a 3 weken ofzo

enkel met dumbbells mischien kan je dat tijdje proberen voor mij werktte het goed kwa massa en kracht

omdat ik niet zwaar genoeg gewichtten heb in dumbbells

Terug
Naar boven