AndroidHealthClinic

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je kan nooit het maximale uit je CGBP halen als je gaat ss-en met bb curls:no:
En aangezien het zijn eerste en belangrijkste triceps oefening is EN hij zijn bench wil opkrikken lijkt het me een slecht plan je training te beginnen met die superset.

Meer massa op armen (vooral biceps) komt eigenlijk op de 1ste plaats.
Die CGBP doe ik niet perse voor meer kracht bij de BP. Het is gewoon een goede oefening

Ik wil gewoon massa! :p
 
ik dacht dat supersets meer bedoeld waren om te pompen :o

En dat doe je dus niet met je zwaarste en belangrijkste oefeningen waar je je training mee start lijkt me toch.

Ik lees trouwens niet veel goeds over (het nut van) supersetten als ik de woorden van 3XL lees in gerelateerde topics op het forum.
 
En dat doe je dus niet met je zwaarste en belangrijkste oefeningen waar je je training mee start lijkt me toch.

Ik lees trouwens niet veel goeds over (het nut van) supersetten als ik de woorden van 3XL lees in gerelateerde topics op het forum.

true

die topics heb ik gemist... ik gooi er ook regelmatig eens een supersetje in
 
Over massa gesproken, nu nog een bak kwark binnenspelen en min. 10uur slapen :)
Tot overmorgen gasten, voor een nieuwe update

En je mag gerust verder spa...discusieren in mijn topic, zo leer ik nog eens wat bij. :D En hoop dat 3XL zich eens komt moeien, hij heeft veel boekenkennis en ook veel ervaring (naar zijn foto's kijkende)

:wave:
 
Over massa gesproken, nu nog een bak kwark binnenspelen en min. 10uur slapen :)
Tot overmorgen gasten, voor een nieuwe update

En je mag gerust verder spa...discusieren in mijn topic, zo leer ik nog eens wat bij. :D En hoop dat 3XL zich eens komt moeien, hij heeft veel boekenkennis en ook veel ervaring (naar zijn foto's kijkende)

:wave:

:D

ik ga ook mn bakje kwark leeglepelen en maffen, om 6u weer eruit :eek:


:wave:
 
Meer massa op armen (vooral biceps) komt eigenlijk op de 1ste plaats.
Die CGBP doe ik niet perse voor meer kracht bij de BP. Het is gewoon een goede oefening

Ik wil gewoon massa! :p

Dat willen we allemaal:D Goed te horen dat je zo gemotveerd bent. Op die manier moet het zeker goedkomen met jou;)

Je wil massa? Ik wil ook massa en heb nu gekozen voor een nieuwe aanpak. Alle brutale compounds vormen de basis van alle trainingen. Voor armen pak ik vanaf nu enkel nog 2 zware oefeningen waar ik wel resultaat mee haal. Dat deed ik de laatste tijd toch al. Want ik merk toch weinig van 3, 4, 5 of 6 verschillende oefeningen voor je bi's of tri's:P

Alle oefeningen zwaar en zowieso een van de eerstgenoemde, niet meer dan 2 oef.
Triceps: CGBP, Weighted dips (variatie; flat/decline OH extensions, pushdown)
Biceps: Bb/Ez curl, Alternating Db curl, variatie hammercurl

wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten:)
 
Laatst bewerkt:
Met de searchbutton kom je echt een heel eind hoor;) Zorg anders dat je berichten geschiedenis van 3 uit je hoofd kent, dan weet je al heel veel:o :roflol:

Ik ga me nog ff wat melk naar binnen gieten en wegspoelen met een koppie rooibos onder het spammen, en dan ga ook me nest in.

Truste schatjes:kiss:
 
Yoo trashah!!
Ook nog maar eens een tas groene thee drinken voor de weerstand :)
 
Benen training 14 november 2007

Vandaag samen getrained met Stancke vanop het forum. Hij heeft goeie genen denk ik in vergelijking met mij, the bastard :D

Squat (attg):
8 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70
4 x 80 (meer parallel)

Barbell hack squat:
8 x 70
8 x 80
8 x 90

SLDL:
8 x 70
8 x 70
8 x 80

Leg curls:
8 x 20 (strikt)
8 x 25
8 x 20 (strikt)

Calves raises (deze maal lager gewicht, en minder veren bovenaan):
3 x 10 x 125

Tiptoes op 45° leg press:
3 x 15 x 90 (losse gewichten,geen steekgewichten)

Opmerkingen:
We zijn redelijk vroeg gaan trainen en er zaten dus nog een paar superdudes:
-telefoneren tussen setjes door
-babbelen tijdens setjes
-lage intensiteit
-meer voor de buik dan voor de andere spiergroepen doen.
-alleen toestellen
-staren naar stancke en ik tijdens onze oefeningen
-...
 
Superdegelijke training man. Lekker programmaatje ook:meal:

Sterke hacksquat en sldl:wl:

Merk zelf ook dat je met kuiten beter iets lichter kan gaan en kort vasthouden tot ze branden.

Laat die :sd:s lekker jalours zijn op jullie deftige trainingen;)
 
lekkere training, klote van die superdudes :grumble:
 
Jep Trasher, een goeie beentraining, kan nu niet meer deftig wandelen :D
(zoals het hoort :cool:)

@sanca: tja, die superdudes zijn een soort motivatie voor mij, je ziet ze vaak langer trainen maar ze eten niets en komen dus ook geen kg bij :D When will they ever learn :roflol:

Morgenavond borst-schouders:
Na het lezen van een post van 3XL twijfel ik nu om pull overs te doen voor de borst. Ik zou die pull overs ook kunnen vervangen door dips en die als laatste oefening doen en gewoon zoveel mogelijk reps eruit persen tot failure?

Zo zou het er dan uit zien:
Incline bench press
Bench press (wide grip)
Dips

Voor schouders:
MP
Upright row
Rear delt row
(zo pak ik voorkant, midden en achterkant schouder mee)
 
Morgenavond borst-schouders:
Na het lezen van een post van 3XL twijfel ik nu om pull overs te doen voor de borst. Ik zou die pull overs ook kunnen vervangen door dips en die als laatste oefening doen en gewoon zoveel mogelijk reps eruit persen tot failure?

wat laat je twijfelen dan?
 
Het is meer een rug (lats) oefening dan een borst oefening en bij dips kan je nog net ietsje zwaarder gaan. Ik train elke spiergroep maar 1x dus wil ik dat die spier volledig vermoeid is na één training.
 
Ik zou ze natuurlijk ook alle 4 kunnen doen, dan kom ik wel op 7 oefeningen. Dat zou dan weer ten koste kunnen gaan van de intensiteit...
 
Benen training 14 november 2007


Opmerkingen:
We zijn redelijk vroeg gaan trainen en er zaten dus nog een paar superdudes:
-telefoneren tussen setjes door
-babbelen tijdens setjes
-lage intensiteit
-meer voor de buik dan voor de andere spiergroepen doen.
-alleen toestellen
-staren naar stancke en ik tijdens onze oefeningen
-...

Focus je op jezelf! Wat maakt het voor **** uit wat andere lozers doen?
 
Tja, tijdens mijn oefeningen lette ik er ook niet op maar omdat ik samen met Stancke trainde moest ik af en toe wat wachten tot hij zijn setjes gedaan had. Ik ben het ook niet normaal om met meer dan 2 in me gym te zitten, 's avonds laat zit ik er meestal alleen: schemerlicht, knal muziek op en luid roepen als het nodig is :o
 
Prima trainingen! Ivo zei het al, complete focus op je training houden.. Desondanks erger ik me ook wel eens aan superdudes die me vreemd aan staan te kijken als ik met gepast lawaai nog net m'n laatste rep voor elkaar krijg :o
 
Prima trainingen! Ivo zei het al, complete focus op je training houden.. Desondanks erger ik me ook wel eens aan superdudes die me vreemd aan staan te kijken als ik met gepast lawaai nog net m'n laatste rep voor elkaar krijg :o

Of gebruik de agressie in je training :P Buig het om naar iets positiefs. Ik kan er meestal wel om lachen hoe anderen bezig zijn (sukkels dan). En dan maar achter je rug om praten dat je anabolen gebruikt, geniaal.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven