Jep, denk wel dat ik onbewust ook beïnvloed ben door jou, omdat je zei dat het zo'n goede oefening was

Vanavond eerste maal uittesten en beginnen met barbell (20kg) want wil echte skullcrusher meemaken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Jah, dat vraag ik me dus ook af![]()
Bedoel je geen barbell preacher curls, of?
Nette training wel. Persoonlijk zou ik die close grip benchpress niet supersetten.
Als je al wil ss-en liever met die pushdowns bv. Maar das jouw keuze![]()

Nee, ik bedoel dus gewoon seated barbell curls.
Ik zie zelf geen probleem waarom ik die 2 oefeningen niet zou supersetten, als me iemand een goede reden kan geven zal ik het wel overwegen hoor![]()
![]()
CGBP is sowieso een wat zwaardere oefening waar je meer energie voor nodig hebt/gaat hebben.
Imo kan je beter oefeningen supersetten die wat minder 'zwaar' zijn.
(voor oa de borst, ik ga hem op borst-dag doen) Ik zie maar weinig mensen die deze oefening doen.Ok, zal volgende week eens experimenteren met barbell curls supersetted met push downs (rope)
En die cgbp als éérste oefening doen.
Iemand trouwens nog ervaring met pull overs?(voor oa de borst, ik ga hem op borst-dag doen) Ik zie maar weinig mensen die deze oefening doen.

Ok, zal volgende week eens experimenteren met barbell curls supersetted met push downs (rope)
En die cgbp als éérste oefening doen.
Iemand trouwens nog ervaring met pull overs?(voor oa de borst, ik ga hem op borst-dag doen) Ik zie maar weinig mensen die deze oefening doen.

ik vind die curls en cgbp een mooie superset, maarja, cgbp als 1ste en dan curls met pushdown gaat imo wel beter ja
ik heb ervaring met pullovers, echt wel een fijne oefening!

Ook met rechte olympische bar? Ik heb in die gym geen EZ-bar ter beschikking
Wat neem jij zo van gewichten bij die oefening, kan het moeilijk inschatten want heb het nog nooit eerder gedaan!
Je kan nooit het maximale uit je CGBP halen als je gaat ss-en met bb curls
En aangezien het zijn eerste en belangrijkste triceps oefening is EN hij zijn bench wil opkrikken lijkt het me een slecht plan je training te beginnen met die superset.

ik heb op de meet voor de 1ste x met een ez-bar getraind...
pr staat op reps met 60kg dacht ik, maar dat raad ik je zeker niet aan! je kunt imo beter licht beginnen tot je de oefening goed onder de knie krijgt, is imo wel zeker een bleuregevoelige oefening als je té zwaar gaat