XXL Nutrition

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Mss ben je sterker in het ene omdat je yates rows doet? Ik doe ze met de rug parallel aan de grond. En ik trek de bar naar de bovenkant van me buik
 
Mss ben je sterker in het ene omdat je yates rows doet? Ik doe ze met de rug parallel aan de grond. En ik trek de bar naar de bovenkant van me buik

dat kan :dunno:
 
Morgen hopelijk steunverband! Dan kom ik zo snel mogelijk (deze week wellicht:D) af om eens samen te trainen in Bloso!
 
Ik heb al gereserveerd voor de Woensdag :roflol:
 
Ik heb al gereserveerd voor de Woensdag :roflol:

Met drie kan je ook trainen;), maar jullie trainen wellicht benen dan? Die zullen voor mij een tijdje verbannen worden:).
 
Met drie kan je ook trainen;), maar jullie trainen wellicht benen dan? Die zullen voor mij een tijdje verbannen worden:).

Woensdag idd benen trainen:p 3 trainen kan, maar niet die-hard:p Wie weet zie ik je wel eens;)
 
Woensdag idd benen trainen:p 3 trainen kan, maar niet die-hard:p Wie weet zie ik je wel eens;)

Met drie gaat perfect als je dezelfde gewichten gebruikt, als je steeds moet bijsteken of afhalen is het idd niet meer die-hard. Komt voor elkaar mini-meet(trainingsmeet:D).
 
Biceps + triceps training maandag 26 november 2007

Barbell curls:
12 x 20
10 x 30
8 x 30
6 x 30

Seated barbell curls:
10 x 30
10 x 30
8 x 30
4 x 35

Cable curls:
10 x 10
10 x 15
10 x 20

CGBP:
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 50
10 x 40

Push down:
12 x 15
12 x 20
10 x 20
4 x 25 te zwaar
10 x 20

Skull crushers:
10 x 20
10 x 20
10 x 25

Abs:
decline crunches supersetted met weighted crunches (+10kg)

Opmerkingen:
Armen goed gesloopt, dat zal ik morgen goed voelen :D
 
Ziet er lekker uit Michiel. Mooi volume ook:)
 
Thx man, ik denk dat het met dit volume wel goed zit...
En ik hoop nu zeker dat me armen eens gaan groeien :D

minstens 1 cm erbij tegen eind december hopelijk!! (vorige maand: 34cm koud :o )
 
mooie training Michiel hhaha wat dacht je Jacky een groot volume dan ik ook ...succes met de spierpijn
 
Haha, mijn volume valt toch nog mee...ik doe bvb geen 20-reppers en sommige setjes van maar 5 reps :p
 
Vanavond komt Stancke weer mee trainen,
daarpas nog tijdens de les, waar we samen in een aula zaten, met hem door de Flex gebladerd en wat zitten zeveren erover

Nu ff gaan afzien :wl:
 
gaat goed gieltje :wl:
 
Benen training woensdag 28 november 2007

Vandaag weer benen getrained samen met Stancke in mijn "oldskool" gym :D

Full squat:
8 x 40 (opw)
8 x 50
8 x 60
8 x 70
5 x 80 (laatste met kleine hulp)

Hack squat:
8 x 80
8 x 80
6 x 90 (grip bij elke rep bijsturen, binnekort lifting straps!)
6 x 90

SLDL:
10 x 70
10 x 70
10 x 80
8 x 80 (wou 10 reps doen maar onderrug liet het niet toe, wil geen nieuwe blessure)

Leg curls:
10 x 20
10 x 20
8 x 25 (geen hoog gewicht, hams waren al goed gaar van sldl)

Power shrugs:
8 x 80
8 x 80
8 x 80

Opmerkingen:
Zoals je ziet geen kuiten gedaan vandaag, sukkel een beetje met de linker kuit (buitenste kop) Bij het squatten lukt het nog net, bijna de 80kg wel even een windel rond de kuit gedaan...hopelijk geen nieuwe blessure...
 
:hedbang:




doe best een beetje voorzichtig dan met je kuiten
 
Raar dat ik daar nu last van krijg, vroeger 2x squat in de week met me schema, nu een 4 daagse split met 1x squat en toch problemen :(

Hopelijk volgende x opgelost ;)
 
lekkere training !
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven