Fitness Seller

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nette vooruitgang :thumbs:
 
Gaat goed Michiel:D Niet teveel naar de bodybuilders luisteren met hun gezeur over bodyfat.
 
Nee, ik vind de commentaar wel terecht ;)
Op die back lat spread merk je wel de wijdte al van de lats maar op de back double biceps merk je er amper iets van door de love handles!

@sanca, thx man, je hebt me op de meeting toch gezien, bf% viel toch niet zo zwaar op? ofwel? :D
 
gewoon rustig droog maken en dan weer droog gainen succes met je log
 
Leuk om deze log af en toe te lezen;)
hoezo nu beginnen cutten?
ik zou nu wat cleanbulken, maar ieder zijn keus..
Heb je toevallig al een voeding schema?

Succes!
 
Goede vooruitgang op je pics kerel,veel werk aan de winkel maar de massa komt toch pas met de jaren he.;)

Thx man, enkel lats komen niet goed uit. Op die mislukte back lat spread merk je wel dat er al wat wijdte in zit, onderrug is normaal ook al beter ontwikkeld maar je merkt er weinig van op deze foto's. ;)

Training van deze voormiddag:

Chin ups:
6 x 5 x BW

Back pull down:
10 x 40
10 x 40
8 x 45
6 x 50

Deadlift (deadstop):
6 x 5 x 110 volume PR!

BOR:
bovenhands:
10 x 40
10 x 50
8 x 55
6 x 60

onderhands:
10 x 50
8 x 50
8 x 50

Opmerkingen:
rows waren cheated

Nice volumePR.:thumbup:
 
Thx kevin ;)

over een half uurtje ga ik gaan joggen, hopelijk doet mijn onderrug niet raar want heb gisteren rug getrained, ga zoveel mogelijk proberen op zachte ondergrond te lopen want dat dempt de schokken :)
 
Ik denk dat er niets anders veranderd is buiten je bodyfat
 
ik heb ook zo die indruk Akira.
train je wel hard genoeg, Michiel?
 
Het lijkt gewoon alsof je veel eet en graag pintjes drinkt, verder bedoel ik er niets mee
 
ik heb ook zo die indruk Akira.
train je wel hard genoeg, Michiel?

Tja, voor jullie lijken die gewichten waarschijnlijk niet al te hoog, maar ik denk toch van mezelf dat elke training tot het uiterste ga...zonder de techniek te laten varen natuurlijk!
 
Het lijkt gewoon alsof je veel eet en graag pintjes drinkt, verder bedoel ik er niets mee

Ik drink al een hele tijd geen alcohol meer,
ik eet veel maar wel gezond...
 
Ik zie wel duidelijk verschil, gewoon zo door blijven gaan en alles blijven geven!
 
Misschien denk je gewoon dat je hard trained en is je intensiteit te laag?
Laat dat bodyfat niet uit de pan rijzen en drink wat minder pintjes.
 
Misschien denk je gewoon dat je hard trained en is je intensiteit te laag?
Laat dat bodyfat niet uit de pan rijzen en drink wat minder pintjes.

Kom je eens meetrainen Akira?Ik meen het serieus, kom gerust deze vakantie nog naar Brugge...
Ik heb al samen getrained met BramV, Stancke en SprSi, vraag eens aan hen hoe mijn intensiteit is?
 
will do, toch nog iemand die hier niet komt om te bashen ;)

als je niet tegen opbouwende kritiek kunt waarom open je dan in godsnaam een log en upload je foto's? we zullen anders maar zoals iedereen hier hielenlikken :thumb:
brutal low standards hier op DBB.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven