Fitness Seller

michiel's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
als je niet tegen opbouwende kritiek kunt waarom open je dan in godsnaam een log en upload je foto's? we zullen anders maar zoals iedereen hier hielenlikken :thumb:
brutal low standards hier op DBB.

Ik had het niet in het bijzonder over jou, voel je je aangesproken? Maar echt opbouwend is je kritiek niet. Bekijk anders eens een paar pagina's in me log, en beoordeel dan nog eens! ;)

Ik zeg zelf dat ik teleurgesteld ben van mijn 'progressie' maar om nu te zeggen dat ik enkel in BF% gestegen ben?

Ja ik vind het wel erg frappant Blackadder, al die kontkusserij in de logs, elkaar opjutten zonder de waarheid te vertellen.
Je moet gewoon echt op dat bodyfat letten, zodat het niet uit de hand loopt.

Ja ik vind het wel erg frappant Blackadder, al die kontkusserij in de logs, elkaar opjutten zonder de waarheid te vertellen.

Laat maar man, verloren zaak, hij wil enkel horen wat hij wil horen. :rolleyes:
we zullen dit logje niet meer vervuilen michiel en vanaf nu zal je nog enkel lof horen, hopelijk groei je daar beter van :thumb:

Ja, man. Klopt, volgens mij vermeld ik dit al op de vorige pagina dat er terug cardio op het programma komt te staan. Inmiddels vandaag al terug beginnen joggen (30min)

Waarom kon je niet van 1ste maal deze post plaatsen, eerst zeg je gewoon dat ik enkel vet ben bijgekomen ???

Laat maar man, verloren zaak, hij wil enkel horen wat hij wil horen. :rolleyes:
we zullen dit logje niet meer vervuilen michiel en vanaf nu zal je nog enkel lof horen, hopelijk groei je daar beter van :thumb:

Achterbaks dat je bent man, zo mijn mening omdraaien ;)

Achterbaks dat je bent man, zo mijn mening omdraaien ;)

zo zo nu nog achterbaks gaan noemen ook? kijk ik en AkiraC geven onze ongezouten mening over jouw niet zo fantastische fysiek, en daar kan je niet tegen.
Als een Massalah dan een positieve comment geeft (IMO meer uit medelijden of als steun, maar dat is naast de kwestie) dan begin je ineens open te bloeien.

neem zowel de positieve als negatieve kritiek gewoon eens serieus, en probeer aan de hand daar van je probleem punten aan te pakken.

Man, meen je dit nu echt dat je geen progressie ziet? Buiten het feit dat ik wat vetter sta?
Ik kan gerust tegen wat opbouwende kritiek als die terecht is...

Er is al lang gezegd dat ik op mijn BF% moet letten, en ik heb ook al gezegd dat ik meer cardio ga doen!

Michiel ik vind dat Blackadder gelijk heeft.
Je moet tegen kritiek kunnen anders post je je foto's beter niet.
Je bent goede reacties misschien gewend, en dat kan natuurlijk wel leuk zijn.
Maar imo zijn ze niet echt altijd eerlijk.
Het zijn spijtig genoeg veelal blowjob reacties van desbetreffende blowjob members in ruil voor een goede reactie en steun voor hun fysiek/foto.
Maar imo is dat spijtig genoeg niet altijd rechtvaardig.

Michiel ik vind dat Blackadder gelijk heeft.
Je moet tegen kritiek kunnen anders post je je foto's beter niet.
Je bent goede reacties misschien gewend, en dat kan natuurlijk wel leuk zijn.
Maar imo zijn ze niet echt altijd eerlijk.
Het zijn spijtig genoeg veelal blowjob reacties van desbetreffende blowjob members in ruil voor een goede reactie en steun voor hun fysiek/foto.
Maar imo is dat spijtig genoeg niet altijd rechtvaardig.

Lees toch eens wat ik schrijf!
Op die foto die ik gisteren gepost heb kreeg ik ook wat mindere reacties, maar die wel terecht waren. Ik heb daar toen ook gewoon op gereageerd.

Het valt me gewoon op, op de manier waarop je antwoord dat je me gewoon uit 'mijn kot probeert te lokken'.

Als je echt enkel een gestegen BF% ziet dan ben je blind volgens mij ;)

Graag elkaar met respect behandelen, je punten kan je ook op een andere manier duidelijk maken. Laat iedereen in z'n waarde.

Het begint al zowaar op een log van mij te lijken :D

Akira, bascross, Blackadder, mahan, wwe

rellen? ???

Hoezo wordt mijn naam hier genoemd? Ik heb nog niets gepost.

Graag mij niet een reller noemen, want ik heb nog geen enkele rel veroorzaakt en heb 0 kaarten.

Hoezo wordt mijn naam hier genoemd? Ik heb nog niets gepost.

Graag mij niet een reller noemen, want ik heb nog geen enkele rel veroorzaakt en heb 0 kaarten.

Viel me gewoon op dat er opeens veel mensen in me log waren ;)
Verder niet slecht bedoeld hoor!

Gewoon lekker doorbeuken dan moet het goedkomen. Zit wel wat vooruitgang in maar hoeveel het precies is is moeilijk te beoordelen door je bf.. Training, voeding en rust in orde houden en beetje cardio erbij pakken om je bf binnen de perken te houden. :thumbs:

Ja,
voeding: Eiwitten terug wat opdrijven, kh terug wat minderen.
Ook ben ik juist nog een potje creatine monohydraat aan het legen, dus mss trekt er dan al wat vocht weg.

Cardio komt goed, ben gemotiveerd om terug wat te gaan lopen, vroeger deed ik atletiek dus ben het nog niet verleerd :D

Ik ga iets heel controversieels zeggen nu. En ik zeg het nog eenmaal en dan nooit weer:o

Naar mijn mening heb je wel "iets" van massa aangezet, maar haal je lang niet het onderste uit de kan. Voorzover je dat al kan beoordelen via die paar kiekjes.

Als je in tegenstelling tot sommige bodybuilders hier gewoon lef zou hebben om gruwelijk te bulken en vooral hier en daar eens zo brutaal zou zijn flink zwaardere cheatsets te pakken dan je gewend bent, zou je denk ik veel meer gains maken.

Maar dan komen gelijk weer woorden als "die harde look" en "spierdefinitie" en dat soort gezeik boven water. Laat jij je dit aanpraten, juist door mensen die al veel langer trainen dan jij, meer ervaring hebben, meer kennis hebben van hun lichaam, hun voeding, hun training en alles? Dan te bedenken dat de meesten hier ook nog over de nodige extra hulpmiddelen beschikken, al zal het gros daarover liegen als het erop aankomt.

Je kunt je wel afvragen wat er overblijft als je nu werkelijk droger komt te staan. Waarom niet je maximale beginnersgains halen en ongenuanceerd bulken voorzover je dat al niet doet. Je vetpercentage zal vast nog wel iets oplopen, maar op zeker moment stabiliseert dat min of meer. Tenminste, das mijn ervaring. Met een paar keer in de week joggen raak je ook zo weer een pak droger en je kan tijdelijk een bulkpauze inlassen zoals sanca en ik dat bijvoorbeeld ook doen.

Dat hele clean bulken, wat velen nog zullen roepen is misschien leuk voor gevorderden die perfect weten hoe hun lichaam werkt, mensen die daar hun levenswerk van maken. Waarom zou je je druk maken om dat soort futiliteiten zolang geen dik pak massa hebt, zeker als je mogelijk meer kan gainen dan je nu doet maw gains misloopt met dat gemiet over vetjes hier en daar?

Gewoon even mijn noob-mening, jouw keuze:kiss:

p.s: mijn vet percentage is momenteel nauwelijks hoger meer dan op mijn avatar en ik vreet me compleet de t*ring. lol.

Laatst bewerkt:
Ik ga iets heel controversieels zeggen nu. En ik zeg het nog eenmaal en dan nooit weer:o

Naar mijn mening heb je wel degelijk iets van massa aangezet, maar haal je lang niet het onderste uit de kan. Voorzover je dat al kan beoordelen via die paar kiekjes.

Als je in tegenstelling tot sommige bodybuilders hier gewoon lef zou hebben om gruwelijk te bulken en vooral hier en daar eens zo brutaal zou zijn flink zwaardere cheatsets te pakken dan je gewend bent, zou je denk ik veel meer gains maken.

Maar dan komen gelijk weer woorden als "die harde look" en "spierdefinitie" en dat soort gezeik boven water. Laat jij je dit aanpraten, juist door mensen die al veel langer trainen dan jij, meer ervaring hebben, meer kennis hebben van hun lichaam, hun voeding, hun training en alles? Dan te bedenken dat de meesten hier ook nog over de nodige extra hulpmiddelen beschikken, als zal het gros daarover liegen als het erop aankomt.

Je kunt je wel afvragen wat er overblijft als je nu werkelijk droger komt te staan. Waarom niet je maximale beginnersgains halen en ongenuanceerd bulken voorzover je dat al niet doet. Je vetpercentage zal vast nog wel iets oplopen, maar op zeker moment stabiliseert dat min of meer. Tenminste, das mijn ervaring. Met een paar keer in de week joggen raak je ook zo weer een pak droger en je kan tijdelijk een bulkpauze inlassen zoals sanca en ik dat bijvoorbeeld ook doen. Dat hele clean bulken, wat velen nog zullen roepen is misschien leuk voor gevorderden die perfect weten hoe hun lichaam werkt, mensen die daar hun levenswerk van maken. Waarom zou je je druk maken om dat soort futiliteiten zolang geen dik pak massa hebt, zeker als je mogelijk meer kan gainen dan je al doet?

Gewoon even mijn noob-mening, jouw keuze:kiss:

p.s: mijn vet percentage is momenteel nauwelijks hoger meer dan op mijn avatar en ik vreet me compleet de t*ring. lol.

:stupid:

Ik loop al maanden met een hoger BF dan wat ik ooit gehad heb, maar maak ook de beste gains die ik ooit al gemaakt heb, ik krijg er zelfs ****ing striae van:(. Ok, je mag het niet uit de hand laten lopen, maar 'uit de hand' is relatief. Experimenteer wat met je voedingsschema en wat cardio als je dat wil. Ik heb wel het voordeel, ik weet perfect hoe ik moet afvallen en dat het ook heel snel gaat bij mij. Maar goed, je moet het idd voor jezelf uitmaken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven