Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx man, nu al weighted chins beginnnen doen?
2.5kg erbij dan ofzo?
Ik zal eens beginnen met 5kg extra te gebruiken nadat ik al 30 (6 x 5) reps gemaakt heb en kijken als ik een volledige rep kan maken
bedankt voor goede inbreng![]()

9kg droge massa in 7,5 maand. Dat wordt wel een dikke kilo per maand gainen
Waarom ga je pas cutten in de zomer? Dan sta je op 10% tegen de tijd dat de zomer voorbij is. Kun je net zo goed doorbulken tochOf het moet je bedoeling zijn.

No offence, maar je blijft voor mijn idee met veel oefeningen lang op redelijk dezelfde gewichten. Bij mij gaat iig krachtoename meestal ook niet geleidelijk maar in kleine, soms grote sprongetjes. Dat betekent dat je soms gewoon eens de ballen moet hebben een pak zwaarder gewicht moet pakken om te kijken of het werkt. Als je de overtuiging hebt dat het werkt dan lukt het je vaak ook nog. Gek he? Zolang je het niet te gek maakt en oppast dat je pezen het trekken.
Als je op een oefening meer gewicht aankan met cheat dan cheat je hem lekker een paar reps. Gooie jezelf maar eens om hoog met chins of gebruik legdrive bij je rows. Who cares? Zal je zien dat je hem binnen de kortste keren strict pakt. Maargoed ik ben geen guru. Het is slechts mijn ervaring![]()

Als je merkt dat je niet heel veel progressie meer maakt, moet je misschien eens denken aan een nieuw schema..

rust is imo geen excuus, je slaapt 7u...
ik doe het met 5![]()

Doe je die hack squat normaal op een machine of met losse halter, Michiel?

(continental gym in brugge)
En als alles goed gaat komen er morgen namiddag progressiefoto's of overmorgen (zondag). Ik wil niet met een te opgepompte rug op de foto staan, dat zou een vertekend beeld kunnen geven van de progressie![]()