- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tenen beetje naar buiten doen wijzen, dan zijn knieën recht

Zo, tijdje niet geweest en wat zie ik..![]()
..toch eens experimenteren met low bar squats dan? Ik ben geen fan van die enge plankjes en schijfjestruccerij. Imo kan je je voeten beter op een stabiele vlakke ondergrond hebben. Draag je wel geschikte schoenen?
Sportschoenen/loopschoenen van Adidas, vrij zachte zool ja. Heb ook eens op blote voeten getrained maar dat voelde ook maar raar aan, zonder demping.
Ik ga me eerst eens verdiepen in de low-bar squat, de voordelen ervan snap ik niet echt tegenover een gewone high-bar squat?
Veel mensen vinden het gewicht dan comfortabeler aanvoelen.

Sportschoenen/loopschoenen van Adidas, vrij zachte zool ja. Heb ook eens op blote voeten getrained maar dat voelde ook maar raar aan, zonder demping.
Ik ga me eerst eens verdiepen in de low-bar squat, de voordelen ervan snap ik niet echt tegenover een gewone high-bar squat?

@willem: 5 examens gehad tot nu toe: 2 waarvan ik vrij zeker ben dat ik gebuisd ben![]()
.@willem: 5 examens gehad tot nu toe: 2 waarvan ik vrij zeker ben dat ik gebuisd ben![]()
Ga ook enkele buizen hebben
Gisteren welgeteld amper iets kunnen invullen van Geld en Krediet
Haha, welkeGa ook enkele buizen hebben
Gisteren welgeteld amper iets kunnen invullen van Geld en Krediet
![]()

)