Fitness Seller

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Klote zeg 3 keer 150. .. Twordt tijd dat ik je inhaal . Goed bezig.

Ik train trouwens niet echt op kracht, pr's zijn gewoon een goede indicatie voor progressie :D

Alhoewel, ik blijf bij deadlift wel altijd vrij laag in reps, maar dit is niet uit pl standpunt eerder om mijn onderrug wat te sparen, bij high reps (8-12) verneuk ik de techniek te snel!


btw, succes met je deadlift! ;)
 
lekker bezig ga zo door
 
Je deadlift begint er al mooi uit te zien :thumbs:
 
Bedankt iedereen ;)
Vanavond kan ik niet gaan trainen (bi+tri), ik zal wss morgen direct benen trainen. Morgen begin ik met examens :D

Vanavond zal ik nog eens wat naar mijn nieuwe schema kijken...nu heb ik niet genoeg tijd ervoor!
 
Heb eigenlijk nog nooit zoveel tijd gehad om te trainen.... Misschien ga jij erdoor zijn en ik niet?
 
Heb eigenlijk nog nooit zoveel tijd gehad om te trainen.... Misschien ga jij erdoor zijn en ik niet?

Mss heb je gewoon veel beter gespreid gestudeerd tijdens de vakantie :D
Vandaag was de eerste dag dat ik er echt ben ingevlogen...we zien wel hé!

Ik ga gewoon proberen erdoor te zijn door zo weinig mogelijk te doen :)

Succes morgen ;)


(Hoe staat het trouwens met je deadlift?)
 
Morgen boekhouden ;)
 
Welke richting doe je?
 
Sport- en cultuurmanagement, KHBO Brugge, 1ste jaar
Zo, nu weet je alles, nu genoeg over school gepraat hier, morgenavond benen trainen!! :cool:

Ik ga voor een full squat pr (80 en/of 90kg op reps) :wl:
 
Succes met je examens, dat je trainingen er niet onder mogen lijden :D
 
Go get 'em! :wl:
 
Eerste examen zit er alweer op ;)
Vanavond trainen, voordeel aan examens: veel tijd om te rusten (stilzitten) en te eten :D

@Iedereen: thx voor de support :bow2:
 
succes met je examen
en met je training natuurlijk
mooi logje trouwens

keep up the good work!
 
Dinsdag avond dus benen getrained:

Full squat:
10 x 40 (opw)
10 x 70
10 x 70
2 x 80
-pijn kuiten

+15min crosstrainer (heuvel), hartslag: +-150 (niveau 10 vd 12):

Opmerkingen:
Had dus weer last van kuiten, vorige week had ik het ook tijdens full squats maar toen ben ik nog doorgegaan met de andere oefeningen. Nu maar gestopt omdat ik het niet erger wil maken...ik ga proberen zo snel mogelijk naar de dokter te gaan, ik hoop niet dat het een scheenbeenvliesontsteking is! :mad:
 
Opmerkingen:
Had dus weer last van kuiten, vorige week had ik het ook tijdens full squats maar toen ben ik nog doorgegaan met de andere oefeningen. Nu maar gestopt omdat ik het niet erger wil maken...ik ga proberen zo snel mogelijk naar de dokter te gaan, ik hoop niet dat het een scheenbeenvliesontsteking is! :mad:

dan heb je last van de vookant van je onderbenen en niet in je kuiten...

kuiten = kuiten
scheenbeen = scheenbeen.

succes anyway
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven