AndroidHealthClinic

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
LB2 training donderdag 21 februari 2008

Full squat:
20 x 65 volume PR

Lunges:
3 x 10 x 40 (per been)

Standing calves raises:
15 x BW (opwarming)
10 x 100
10 x 110
10 x 120
10 x 130
10 x 140

Opmerkingen:
Volgende week 20 x 70 full squat...
Morgen starten met DL routine
 
Netjes weer 5kg erbij op de 20repper :thumbs: hoe ging ie?
 
Zwaar vanaf rep 12 :D
Wel bij de 20ste rep nog een pauze gehouden onderin. En dan redelijk traag naar boven gesquat. Best wel zwaar...Dan 10 minuutjes moeten bekomen en ondertussen een liter water naar binnengespeeld
 
ik ga je ff een goede raad geven:
minder eten en meer trainen, voor 10 setjes ga je toch niet naar de gym?
en minder focussen op de weegschaal, de spiegel telt.
 
Zwaar vanaf rep 12 :D
Wel bij de 20ste rep nog een pauze gehouden onderin. En dan redelijk traag naar boven gesquat. Best wel zwaar...Dan 10 minuutjes moeten bekomen en ondertussen een liter water naar binnengespeeld

Nice :D
 
ik ga je ff een goede raad geven:
minder eten en meer trainen, voor 10 setjes ga je toch niet naar de gym?
en minder focussen op de weegschaal, de spiegel telt.

Je denkt toch niet dat ik nog veel fut had na die 20 repper? ;)
Als je kijkt naar mijn andere trainingen, zie je vaak véél meer sets...

Nu lijkt het nog niet speciaal, 20 reps met 65% van 1RM maar binnekort wordt het pas echt zwaar.

De spiegel zegt trouwens dat ik nog steeds vooruitgang maak ;)
Al weeg ik nog even veel als bij de vorige foto's!
 
mijn squat is vergelijkbaar met de jouwe, zal rond de 100 1RM liggen en na een 20 repper met 65kg puf ik een minuutje uit en dan ben ik alweer aan het knallen, zucht mss nog wel wat maar dat geeft niet.
Soms loop ik gewoon de hele squatsessie te zuchten :D
 
Mooie 20 repper, ik heb hem gister met 70kg gedaan
 
Nice, maar je squat ligt ook wel een stuk hoger (5 x 107.5 > 1 x 100).
Vind je het al zwaar, die 20x70?
 
Hoe spreek je nu over 5kg bijkomen? Jammer dat ik me wederom moet mengen maar denk je niet dat je eerst eens wat moet gaan sleutelen aan je eetgewoontes? Op deze manier zal je met die 5kg erbij achteraf enkel harder moeten cutten wat je ook weer zwaar zal vallen. Hoe had je die 5kg graag gewonnen btw? 3 frikandellenworsten extra per dag mss?
 
Wel, ik ga er vanuit dat er van die 5kg toch ook wat spiermassa bijzit...
Ik heb niet echt een percentage voor ogen dus ik kan 'cutten' zolang en zo diep ik wil.

Als ik vind dat er teveel massa verloren gaat, verhoog ik gewoon weer wat mijn kcal inname. Als er iets tussen de 80-83kg overschiet zal ik blij zijn met een acceptabel %

Maar verder heb ik er nog niet over nagedacht hoe ik het ga aanpakken, ik heb nog 9 weken en mss ben ik dan al weer van gedacht veranderd!
 
mijn squat is vergelijkbaar met de jouwe, zal rond de 100 1RM liggen en na een 20 repper met 65kg puf ik een minuutje uit en dan ben ik alweer aan het knallen, zucht mss nog wel wat maar dat geeft niet.
Soms loop ik gewoon de hele squatsessie te zuchten :D

Eens, na 20 repper, hooguit 10 min rust en ik kan weer. Ik vind dit maar een zwakke training voor nu.
 
LB2 training donderdag 21 februari 2008

Full squat:
20 x 65 volume PR

Lunges:
3 x 10 x 40 (per been)

Standing calves raises:
15 x BW (opwarming)
10 x 100
10 x 110
10 x 120
10 x 130
10 x 140

Opmerkingen:
Volgende week 20 x 70 full squat...
Morgen starten met DL routine

Ik zou persoonlijk geen 20 repper "sloopset" gaan squatten de dag voor je gaat deadliften. Zorg voortaan liever wel dat je voldoende uitgerust begint aan je "verplichte" deadliftdagen.
 
Wel, ik ga er vanuit dat er van die 5kg toch ook wat spiermassa bijzit...
Ik heb niet echt een percentage voor ogen dus ik kan 'cutten' zolang en zo diep ik wil.

Als ik vind dat er teveel massa verloren gaat, verhoog ik gewoon weer wat mijn kcal inname. Als er iets tussen de 80-83kg overschiet zal ik blij zijn met een acceptabel %

Maar verder heb ik er nog niet over nagedacht hoe ik het ga aanpakken, ik heb nog 9 weken en mss ben ik dan al weer van gedacht veranderd!

Ik zal ook maar eens rellen. ;)
No way dat je boven de 80kg blijft als je rond de 8% gaat zitten.

Eens, na 20 repper, hooguit 10 min rust en ik kan weer. Ik vind dit maar een zwakke training voor nu.

Vind dit ook maar een pussytraining. Dat volume moet serieus omhoog. en als je geen fut meer hebt na die 20-repper doe je hem gewoon op het einde van je workout.
 
Ik zou persoonlijk geen 20 repper "sloopset" gaan squatten de dag voor je gaat deadliften. Zorg liever wel dat je voldoende uitgerust begint aan je "verplichte" deadliftdagen.

Ik zal het in overweging nemen maar morgen zal het vooral op techniek en snelheid oefenen worden:

5 x 2 x 145kg


Wanneer het zwaarder wordt, zal ik die 20 repper mss achterwege laten. Ik zie wel.
 
@ Willem9: Noem je dat rellen :D
(Guardian),Akira & Blackadder hebben dit afgesproken via msn om hier te komen rellen. Als het goed gaat met me trainingen (Deadlift bvb) hoor je ze niet maar als ze weer een opmerking hebben op me 'babybench' komen ze af met argumenten zoals: Niet hard genoeg trainen en een te grote levensgenieter ;)

Ik weet niet wat voor jou een acceptabel % is maar ik had wel wat anders in gedachten dan 8% :D
Eerder 12% ofzo
 
Geef die deadlift nou maar prioriteit zodat je dat schema succesvol wil afronden. Als je die 20 repper goed doet denk je de dag erna niet eens aan deadliften. Het zou lullig zijn als je er midden in je routine achter komt dat je deadlift k*t/sloom gaat door je squat de dag ervoor. Beter gewoon op safe spelen imo en je LB rust geven rondom je deads niet?;)
 
@ Willem9: Noem je dat rellen :D
(Guardian),Akira & Blackadder hebben dit afgesproken via msn om hier te komen rellen. Als het goed gaat met me trainingen (Deadlift bvb) hoor je ze niet maar als ze weer een opmerking hebben op me 'babybench' komen ze af met argumenten zoals: Niet hard genoeg trainen en een te grote levensgenieter ;)

Ik weet niet wat voor jou een acceptabel % is maar ik had wel wat anders in gedachten dan 8% :D
Eerder 12% ofzo

Hehe, 12% is een goed percentage als je bulkt. In de cut moet je echt wel onder de 10%, hoor.
 
Hehe, 12% is een goed percentage als je bulkt. In de cut moet je echt wel onder de 10%, hoor.

Cutten = verlagen van BF%
Doet er toch niet toe hoe diep je wil cutten
cutten = cutten :D
 
Ok dan. Je moet het zelf weten.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven