MuscleMeat

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
@ Willem9: Noem je dat rellen :D
(Guardian),Akira & Blackadder hebben dit afgesproken via msn om hier te komen rellen. Als het goed gaat met me trainingen (Deadlift bvb) hoor je ze niet maar als ze weer een opmerking hebben op me 'babybench' komen ze af met argumenten zoals: Niet hard genoeg trainen en een te grote levensgenieter ;)

Ik weet niet wat voor jou een acceptabel % is maar ik had wel wat anders in gedachten dan 8% :D
Eerder 12% ofzo
Misschien moet je je eens minder druk maken om door jou genoemde "rellen" en eens serieus gaan nadenken over je trainingen en voeding. En dus harder gaan trainen. Ik proef gewoon aan die training van vandaag dat je er niet volledig voor gaat, en dat is af te leiden aan sommige stats.
 
Het is ook niet de bedoeling om na die 20 repper nog veel te doen. Ok, die 20x65 stelt mss nog niet zoveel voor. Maar 20 x 70 begint al te tellen imo. Ik wil gewoon graag die 20x90 halen en als dit moet door me een beetje in te houden voorlopig...

Supreme, je weet echt niets van mij, ok ;)
Hoe kan jij nu zien dat ik niet genoeg train door naar wat cijfertjes te kijken?

Als ik nog eens max op bench zal je wel zien dat ik ook op bench veel progressie gemaakt heb. Bij deadlift zit er ook meer dan 2x160 in. Moest ik geen kuitproblemen gehad hebben zat ik nu ook wel een niveautje hoger op squat

Jij praat over één training, een momentopname. Als je een beetje beter naar me vorige trainingen kijkt weet je dat ik er 100% voor ga!!
 
Verras ons, en ga je bench 1 rm'en volgende week. Dan neem ik mn woorden misschien wel terug.
 
Verras ons, en ga je bench 1 rm'en volgende week. Dan neem ik mn woorden misschien wel terug.

Ik zie wel, 1 x 85kg (ik hoop op meer) op die panata bench waar ik wil gaan moet wel te doen zijn ;)

Kzal eens vragen aan 18fiftie wanneer hij nog eens tijd heeft
 
Zojuist met SpprSi afgesproken om volgende week vrijdag te gaan benchen waar die pananta bench staat ;) :thumbup:
 
Niet te nerveus worden he.:p
 
20x70 viel voor mij nog wel mee idd
 
Ik wil ook ff mijn mening geven over jou;)

1) Ik vind het vreemd dat je je zo op je deadlift gaat focusen terwijl je andere stats zoveel lager liggen. het is natuurlijk goed om je ergens op te focusen maar ik denk nu niet dat je deadlift je prioriteit is.

2)Wat de anderen ook zeggen, kom niet teveel meer aan. Anders word je echt een dik mannetje. Ik vind je bf nu al aardig hoog lijken. Die 5kg aankomen zou ik gewoon niet doen. Cutten is nu nog niet persee nodig omdat dat waarschijnlijk je kracht progressie in de weg staat. Probeer nu gewoon op dit gewicht te blijven, of toch eventueel te cutten als je het zou willen. aankomen en bulken zou ik nu zeker niet doen.

3) Je denkt dus 85 of meer te kunnen bankdrukken. Ik zie in je log(als ik het goed gezien heb) dat je niet meer dan 8x60 gedrukt hebt. Dan denk ik niet dat je 85+ kan drukken hoor. je moet proberen realistisch te blijven.

Greetzz
 
Ik wil ook ff mijn mening geven over jou;)

1) Ik vind het vreemd dat je je zo op je deadlift gaat focusen terwijl je andere stats zoveel lager liggen. het is natuurlijk goed om je ergens op te focusen maar ik denk nu niet dat je deadlift je prioriteit is.

2)Wat de anderen ook zeggen, kom niet teveel meer aan. Anders word je echt een dik mannetje. Ik vind je bf nu al aardig hoog lijken. Die 5kg aankomen zou ik gewoon niet doen. Cutten is nu nog niet persee nodig omdat dat waarschijnlijk je kracht progressie in de weg staat. Probeer nu gewoon op dit gewicht te blijven, of toch eventueel te cutten als je het zou willen. aankomen en bulken zou ik nu zeker niet doen.

3) Je denkt dus 85 of meer te kunnen bankdrukken. Ik zie in je log(als ik het goed gezien heb) dat je niet meer dan 8x60 gedrukt hebt. Dan denk ik niet dat je 85+ kan drukken hoor. je moet proberen realistisch te blijven.

Greetzz

1) Ja, je hebt volkomen gelijk :D Maar het is gewoon leuk om vooruitgang te boeken omdat het een zalige oefening is! Hierna zijn de benen aan de beurt.

2)Zoals ik al eerder zei, kheb nog 9 weken (dl routine duurt 9 weken), in die tijd kan ik nog veranderen van gedacht.

3) 3 x 8 x 60 is op een slechte bench gedaan (voor foto's volg de link in me signature). Volgende vrijdag ga op een panata bench oefenen, dan zien we wel waar we uitkomen.

Nu nog even me 750gr (magere) kwark binnenspelen en dan gaan slapen,

Grtz :wave2:
 
Hij kan gewoon niet tegen kritiek. Hij had verwacht op een log waarbij iedereen niets dan lof uitsprak, en hem karma geeft.
 
Hehe, 12% is een goed percentage als je bulkt. In de cut moet je echt wel onder de 10%, hoor.

Op 10% kan het er nog deftig uitzien als je met weinig vocht rondloopt.
Bulken zou ik niet snel boven de 12% gaan, nergens voor nodig. Dus je moet toch naar 8 à 10 cutten, wil je weer wat gaan bulken daarna.
 
UB2 vrijdag 22 februari 2008

Deadlift *1ste week routine*:
10 x 60 (opwarmen)
5 x 2 x 145 volume PR (niet zeker)

BOR (bovenhands):
10 x 40
10 x 45
8 x 45
5 x 50
5 x 50

BP:
15 x 20 (opwarmen)
10 x 40
8 x 60
3 x 3 x 70 (9 reps total : PR)
1 x 80 fail
1 x 80 fail

Barbell curlzzZ:
10 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Opmerkingen:
2 x fail op 80kg bench press, zonder spotter. Ben benieuwd wat ik ga drukken op een stevige bench, volgende vrijdag :)

Schouders en triceps niet gedaan vandaag, wou ze wat sparen na het bp'n...
 
Nice pr's! Ik ben benieuwd naar je training met Simon
 
Nice deadlift man, maar die Bor's moeten toch wel zwaarder kunnen?
 
Hoe los je je fail op zonder spotter?
 
Hoe los je je fail op zonder spotter?

hehe rollen, heb het ook eens voorgehad met 80kg, dacht moet makkelijk lukken, maar na 6 reps was het plots gedaan. Daarna gewoon naar voor gerold, abs aangespannen, rechtzitten en rechtstaan.
Andere mogelijkheid: BB scheef duwen, schijven vallen eraf, BB knalt naar de andere kant en probleem opgelost, maakt wel nogal veel lawaai denk ik
Optie 3: wachten op hulp :D
 
hehe rollen, heb het ook eens voorgehad met 80kg, dacht moet makkelijk lukken, maar na 6 reps was het plots gedaan. Daarna gewoon naar voor gerold, abs aangespannen, rechtzitten en rechtstaan.
Andere mogelijkheid: BB scheef duwen, schijven vallen eraf, BB knalt naar de andere kant en probleem opgelost, maakt wel nogal veel lawaai denk ik
Optie 3: wachten op hulp :D
Heel blesure gevoelig
 
@ Willem9: Noem je dat rellen :D
(Guardian),Akira & Blackadder hebben dit afgesproken via msn om hier te komen rellen. Als het goed gaat met me trainingen (Deadlift bvb) hoor je ze niet maar als ze weer een opmerking hebben op me 'babybench' komen ze af met argumenten zoals: Niet hard genoeg trainen en een te grote levensgenieter ;)

Ik weet niet wat voor jou een acceptabel % is maar ik had wel wat anders in gedachten dan 8% :D
Eerder 12% ofzo

wat heb ik hier nu weer mee te maken :roflol:
 
Zojuist nog eens mijn kuiten opgemeten. Ze zijn eindelijk gegroeid!!

Van 34cm -> 37cm. Ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb maar ben supergemotiveerd. Op naar de +40cm kuiten :D :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven