AndroidHealthClinic

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lol, wat een gezeik hier.

Gewoon doortrainen, komt wel goed.
 
:roflol: nee, gaat weer k*t hier.

Thx, zal ik nodig hebben, jij ook, gefeliciteerd alvast trouwens;)
 
Intensiteit: als je zegt dat je 10min moet uitpuffen na een 20 repper squat om een vb te geven, je log straalt het ook uit. Je mag gerust zweten.
dude please :rolleyes:
 
rustig opbouwen moet geen probleem zijn lijkt me
 
Vanavond eindelijk terug trainen. De afgelopen dagen minstens 10 uur per nacht geslapen en nog moe ,ik had volgens de dokter een keelontsteking en/of griep.

Morgen deadliftroutine verder doen (4 x 2 x 155 als ik me niet vergis), pendlay rows, BP, OH, push down, barbell curlzz :)
 
:eek: 10u per nacht?!
 
Niet al teveel luisteren naar al dat gezeik hier. Zou ook nog wel eens foto's willen zien van Akira nu. Want vroeger was het wel een superecto!
 
UB2 zaterdag 8 maart 2008

*Deadlift routine week 3*
5 x 90
3 x 135
4 x 2 x 155

Pendlay row:
12 x 40
8 x 50
8 x 50
6 x 55
6 x 50
15 x 40

Bench press:
8 x 50
8 x 60
3 x 70
5 x 1 x 70
3 x 70
8 x 60

OH press:
3 x 8 x 40
-op-

Push down:
10 x 20
10 x 25 PR
8 x 22,5
10 x 22,5
10 x 20

Opmerkingen:
Geen
 
Wederom ga je weer terug op de benchpress, jammer. Je kon toch 80 drukken? Doe het dan ook elke training, zo ga je nooit vooruit.
 
Hehe, je luisterd wel goed naar iedereen, opeens heb je een flink volume, Goed zo!
 
Wederom ga je weer terug op de benchpress, jammer. Je kon toch 80 drukken? Doe het dan ook elke training, zo ga je nooit vooruit.

Die 80kg heb ik gebenched in een andere gym kerel...

Dit is de andere bench:
Foto bench

Volgende week ga ik een abonnement halen in die andere gym (krijg korting via school)

Anders zou ik wel weer de 80kg geprobeerd hebben hoor :)
 
Die 80kg heb ik gebenched in een andere gym kerel...

Dit is de andere bench:
Foto bench

Volgende week ga ik een abonnement halen in die andere gym (krijg korting via school)

Anders zou ik wel weer de 80kg geprobeerd hebben hoor :)

Finally een abo:p, in de paasvakantie nog eens samen trainen?
 
Ja, geen probleem. De eerste week zit ik wel 5 dagen in de Ardennen met me vriendin (:D) dus daarna ben ik weer vrij.

Voordeel is dat ik maar op 3 min met de fiets van die gym woon dus ik ga nu denk ik 6 dagen op 7 trainen. Het is nu een kleinere moeite om naar de gym te vertrekken...

=> 1 spiergroep per dag dus:

-Borst
-Rug
-Benen + kuiten
-Schouders + traps
-Biceps
-Triceps

De volgorde weet ik zo nog niet (schouders, biceps en triceps zou ik graag 2x week trainen dus het wordt nog puzzelen)

Maar eerst nog wat de ub/lb verder doen, ik wissel anders te vaak af van schema ;)
 
Nu stap ik over naar paramount gym
 
Om dan speciaal voor biceps naar de gym te gaan is ook wat :gay:
 
:D
Ja, ergens heb je wel gelijk. Maar ik doe het eerder omdat al mijn kleinere spiergroepen achterlopen (schouders, kuiten, biceps, triceps).

Ik kan natuurlijk ook 2x per week biceps/triceps doen hé ;)

Maar voorlopig nog ub/lb verder doen, gaat vrij goed vind ik!
 
misschien moet je binnenkort met mij, chemical ali en supreme eens komen trainen michel, je zal bibberen van ecstase en hardcoreness als je eens ziet hoe echte beesten trainen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven