XXL Nutrition

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
neen ik moedig het alleen maar aan, je bent nog jong dus daarom moet je net onze raad blindelings volgen.

Opium voor het volk? :rolleyes:

Welke raad hebben jullie me dan al gegeven?
Doortrainen met kuitblessure? Minder frikandellen eten? Minder bier drinken (sta al maanden droog)? :roflol:
 
Akira hebben we al onder onze hoede genomen, en die fgast gaat als een dolgedraaide buffel vooruit. van een miezerige ecto van 70 kg tot een beest dat dit jaar de magische grens van de 100 zal overschrijden, reik ons de hand michiel en je zal onze magische invloed ook mogen ondergaan.

Hij is ook +1m90? Heeft onlangs een blessure opgelopen... heeft al een hele tijd niet meer getraind. Ooit een foto gezien van zijn back double bi. Niet erg lang geleden. Droog maar weinig massa!
 
Schrik dat ik op 23 jarige leeftijd verder ga staan dan jij, Blacky?

Dat wil ik dan nog wel eens zien Michiel vier. Zonder AAS, gaat dat je nog een hele zure bom worden. Vooral met jou ondermatige trainingen en motivatie.
 
Blacadder.. vertel hem ook over je squats!!!
 
Hij is ook +1m90? Heeft onlangs een blessure opgelopen... heeft al een hele tijd niet meer getraind. Ooit een foto gezien van zijn back double bi. Niet erg lang geleden. Droog maar weinig massa!

Back double biceps?
Die gay pose heb ik nergens performed.
Zal wel iemand anders geweest zijn.
Back lat heb ik wel getoond.
Stond toen op 70 kilo :roflol:
Nu bijna de 100 aantikken
 
Wat wordt hier btw gegayed.. laat michel lekker doorgaan.. Ik denk wel dat het zonde van je tijd is om nu al zo'n speciale DL routine te doen.. ga gewoon elke week naar een 5rm.. als je dat niet meer redt paar weken 3rm.. daarna max doubles paar weken.. daarna toppen.. en dan weer overnieuw.. simpel maar effectief.
 
Back double biceps?
Die gay pose heb ik nergens performed.
Zal wel iemand anders geweest zijn.
Back lat heb ik wel getoond.
Stond toen op 70 kilo :roflol:
Nu bijna de 100 aantikken

en bf% ??

en pics ben ik dan ook erg nieuwsgierig na
 
Wat wordt hier btw gegayed.. laat michel lekker doorgaan.. Ik denk wel dat het zonde van je tijd is om nu al zo'n speciale DL routine te doen.. ga gewoon elke week naar een 5rm.. als je dat niet meer redt paar weken 3rm.. daarna max doubles paar weken.. daarna toppen.. en dan weer overnieuw.. simpel maar effectief.

wil je ons zeggen dat je een gelijkaardige fysiek hebt als michel? en zelf niet graag geownd zou worden?

Dat mijn squats ondermatig zijn is het gevolg van een knieoperatie vier jaar geleden; toch ben ik og altijd zo hardcore om squats te blijven doen.
 
Je kan mss zeggen dat blackadder, guardian en akira komen rellen in je log, maar ze hebben wel gelijk. Je trainingen zijn gewoon van een laag volume en intesiteit. Bovendien eet je gewoon veel te veel (je ging cutten op onderhoud + 400kcal :roflol:, dat is een bulkdieet man). Laat die DL-routine maar vallen en ga eens wat meer squatten en vervang je DL eens door powercleanen af en toe. Ik weet niet wat je hebt met die DL, maar je wilt toch geen onderrug die breder is dan je schouders? Die kuit snap ik ook niet, je zit er al 2 maanden over te janken en nu pas ga je naar de dokter?
Dus:
harder trainen: 35-40 sets/uur minimum, 4-5x/week minimum, max 1 min rust (squats evt ietsje langer) en minder eten, ga maar op onderhoud zitten, want je BF is veel te hoog om kwaliteit te gainen.
 
Je kan mss zeggen dat blackadder, guardian en akira komen rellen in je log, maar ze hebben wel gelijk. Je trainingen zijn gewoon van een laag volume en intesiteit.
Lage intensiteit? :) Aan wat zie jij dat dan? Het volume dat ik nu hanteer vind ik goed, dat varieert ook van training tot training (3-6sets vaak)

Laat die DL-routine maar vallen en ga eens wat meer squatten en vervang je DL eens door powercleanen af en toe. Ik weet niet wat je hebt met die DL, maar je wilt toch geen onderrug die breder is dan je schouders?
Ik ga die DL routine niet laten vallen, waarom zou ik? Normaal squat ik al 2x week, meer dan genoeg lijkt me. Hoe kan je onderrug nu breder zijn dan je schouders? :roflol:

Die kuit snap ik ook niet, je zit er al 2 maanden over te janken en nu pas ga je naar de dokter?
Af en toe ging het beter, af en toe slechter. Ik zal morgen meer weten wat er aan de hand is.

Dus:
harder trainen: 35-40 sets/uur minimum, 4-5x/week minimum, max 1 min rust (squats evt ietsje langer) en minder eten, ga maar op onderhoud zitten, want je BF is veel te hoog om kwaliteit te gainen.
4x/week trainen is het max. dat ik kan doen. Als ik nog meer ga trainen, val ik binnenkort in de lappenmand! Ik moet ook nog naar school en heb een vriendin, met 4x/week trainen kan ik het nog juist allemaal combineren.
 
Een vriendin hebben is voor niets goed!
 
Je moet dan ook m'n post niet serieus nemen éh...
 
mijne ook niet
 
Lage intensiteit? :) Aan wat zie jij dat dan? Het volume dat ik nu hanteer vind ik goed, dat varieert ook van training tot training (3-6sets vaak)

Ik ga die DL routine niet laten vallen, waarom zou ik? Normaal squat ik al 2x week, meer dan genoeg lijkt me. Hoe kan je onderrug nu breder zijn dan je schouders? :roflol:

Af en toe ging het beter, af en toe slechter. Ik zal morgen meer weten wat er aan de hand is.


4x/week trainen is het max. dat ik kan doen. Als ik nog meer ga trainen, val ik binnenkort in de lappenmand! Ik moet ook nog naar school en heb een vriendin, met 4x/week trainen kan ik het nog juist allemaal combineren.

En wederom neem je het niet serieus wat mensen je adviseren, zo blijf je altijd zoals je nu bent michiel4. Dat jij het volume wat je hanteert goed vindt, betekent niet dat je fysiek er beter van wordt. Je blijft zoals gewoonlijk weer eigenwijs doen. Waarvoor dient dit log michiel4..eerlijk. Volgens mij heb je liever dat niemand post, behalve jij. En dat iedereen maar karma geeft.
 
Laatst bewerkt:
Lage intensiteit? :) Aan wat zie jij dat dan? Het volume dat ik nu hanteer vind ik goed, dat varieert ook van training tot training (3-6sets vaak)

Intensiteit: als je zegt dat je 10min moet uitpuffen na een 20 repper squat om een vb te geven, je log straalt het ook uit. Je mag gerust zweten.

Ik ga die DL routine niet laten vallen, waarom zou ik? Normaal squat ik al 2x week, meer dan genoeg lijkt me. Hoe kan je onderrug nu breder zijn dan je schouders? :roflol:

Omdat je een beginner bent, die DL-routine is goed voor gevorderde powerlifters, voor het eerste train je nog niet lang genoeg en als je PL wilt spelen staat je log in de verkeerde sectie.
Dat van die schouders was gewoon overdreven gesteld, dat had je wel al door.

Af en toe ging het beter, af en toe slechter. Ik zal morgen meer weten wat er aan de hand is.

Beter sneller duidelijkheid scheppen over blessures, kan je veel miserie of tijdverlies besparen.

4x/week trainen is het max. dat ik kan doen. Als ik nog meer ga trainen, val ik binnenkort in de lappenmand! Ik moet ook nog naar school en heb een vriendin, met 4x/week trainen kan ik het nog juist allemaal combineren.

4x/week is in principe genoeg, maar dan moeten het toch 4 stevige trainingen zijn. Van die lappenmand, tja ik lig er wat te vaak in, je moet de grens zoeken tussen hard genoeg trainen en te hard.
 
Vandaag naar dokter geweest:

-Geen ontsteking in de kuiten, waarschijnlijk gewoon overbelasting.
-Ik mag nu een weekje onderlichaam niet trainen (valt goed mee imo) en de dokter heeft ontstekingsremmers voorgeschreven. Die moet ik ook één week gebruiken.
-Daarna mag ik alweer trainen, zolang ik rustig opbouw...

Gisteren niet gaan trainen, had last van griep. Dokter heeft me daarvoor ook onderzocht en ik heb een keelontsteking en ben wat grieperig.

Vrijdag normaal terug UB trainen!
 
mensen, mensen : can't we all just get along? ??? al dat rellen en bashen... ;)
Jammer van je kuit. Effe laten rusten idd, en dan stilaan terug beginnen knallen.
succes!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven