MuscleMeat

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha, als je niet doorhebt dat die zaken niet eens serieus bedoeld zijn, tjah. Ah, **** it laat ook maar, peace out :D
 
we zijn hier om je te helpen met onze jarenlange trainingservaring, ik weet dat je smacht naar brutale berenfysieken als de onze, misschien moet je onze raad juist koesteren.

23lcwnq.jpg
 
ik wist niet dat blackadder zo'n beest was :eek:
 
Haha, een foto nemen van 7 maand geleden :roflol:

Ik trek guardian zijn trainingservaring niet in twijfel maar dan moet hij mss eerst wat delen in zijn ervaringen. Heb er nog niet veel van gelezen hier ;)

Post eens een foto van jouw ubermensch fysiek, Blackadder. Ben eens benieuwd...
 
Die foto is van deze week michiel4. Zoek jij die foto van toen nog maar eens op. Ondertussen zijn er weer 7 kilo's kwaliteitsmassa opgegooid ;)
 
Haha, een foto nemen van 7 maand geleden :roflol:

Ik trek guardian zijn trainingservaring niet in twijfel maar dan moet hij mss eerst wat delen in zijn ervaringen. Heb er nog niet veel van gelezen hier ;)

Post eens een foto van jouw ubermensch fysiek, Blackadder. Ben eens benieuwd...

ik heb momenteel geen fototoestel en ben bezig met de wederopbouw van mijn frame, ik zal zo snel mogelijk een pic posten voor je michiel, altijd handig om je droomfysieken als poster boven je bed te hangen.
 
Die foto is van deze week michiel4. Zoek jij die foto van toen nog maar eens op. Ondertussen zijn er weer 7 kilo's kwaliteitsmassa opgegooid ;)

hij bedoelt z'n eigen foto denk ik
 
ik heb momenteel geen fototoestel en ben bezig met de wederopbouw van mijn frame, ik zal zo snel mogelijk een pic posten voor je michiel, altijd handig om je droomfysieken als poster boven je bed te hangen.

Krijg ik die arrogantie en die narcisme er gratis bij? :eek: ;)
Je voelt je wel heel wat hé. Slim om nergens je stats te vermelden, voor de moment zal het ook niet veel soeps zijn zelfs met 'al die jaren trainingservaring'
 
Krijg ik die arrogantie en die narcisme er gratis bij? :eek: ;)
Je voelt je wel heel wat hé. Slim om nergens je stats te vermelden, voor de moment zal het ook niet veel soeps zijn zelfs met 'al die jaren trainingservaring'

Nu denk ik wel dat je fout zit kerel , ik denk wel dat Blackie een beestje is hoor. En dat die boven 'een internetheld uithangen' staat .
 
ouwe stats: 106 kg bij 1m93, 145kg benchpress, 195 kg deadlift

niuwe stats, na vier maanden terug trainen waar ik vooraf anderhalf jaar plat lag, vanachter in de 90 kg, 135 kg bench, 105 kg powerclean.
 
Krijg ik die arrogantie en die narcisme er gratis bij? :eek: ;)
Je voelt je wel heel wat hé. Slim om nergens je stats te vermelden, voor de moment zal het ook niet veel soeps zijn zelfs met 'al die jaren trainingservaring'

Ik heb al een pic van Blackadder aanschouwd en het is een bruut frame met dikke pecs. Om en bij de 95+ kwaliteitskilo's zou ik zeggen.
 
195 deadlift zonder riem mag ik hopen? Aantal trainingsjaren? BF%? Je vergeet een hele boel ;)
 
dat ik daarnaast ook nog vrij intelligent ben, heb je er niet bij vermeld guardian, maar dit dit heeft ook weinig met deze kwestie te maken.
 
195 deadlift zonder riem mag ik hopen? Aantal trainingsjaren? BF%? Je vergeet een hele boel ;)

ik train thuis dus heb geen riem, en LB is idd een zwak punt dat geef ik toe, en trainingsjaren? vanaf mij 19 jaar op en af, vetpercentage zal 12 percent zijn.
 
Schrik dat ik op 23 jarige leeftijd verder ga staan dan jij, Blacky?
 
dat ik daarnaast ook nog vrij intelligent ben, heb je er niet bij vermeld guardian, maar dit dit heeft ook weinig met deze kwestie te maken.

Ach ja, alles is ook weer relatief he. Laten we de, voor michiel, meest relevante zaken eerst bespreken.
 
Akira hebben we al onder onze hoede genomen, en die gast gaat als een dolgedraaide buffel vooruit. van een miezerige ecto van 70 kg tot een beest dat dit jaar de magische grens van de 100 zal overschrijden, reik ons de hand michiel en je zal onze magische invloed ook mogen ondergaan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven