MuscleMeat

Mid's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zit ik hier al een half uur te staren naar je voedingsschema en eigenlijk kan ik er niets aan
opmerken :p

Enneuh, bruut FB schema kerel ;)

Thanks, dan hebben mijn vriendin en ik het schijnbaar redelijk goed gedaan! :D Super tof dat je even wilde kijken voor me. Trainingsschema is geheel van mijn hand, voedingsschema was de basis van mij, maar mijn vriendin moet de credits krijgen voor al het uitrekenen en aanpassen!

Ik kan je nu geen karma geven, zodra het kan doe ik het :).

Goed schema mid! Netjes opgesteld.. Doe je nog zwaar werk erbij?

Ziet er netjes uit idd. Veel succes met de cut :D

Ziet er netjes uit idd. Veel succes met de cut :D
Bedankt! Ben super gemotiveerd, zal dus wel lukken denk ik! Enige nadeel is dat ik waarschijnlijk niet veel spieren overhou omdat mijn VVM nog niet zo hoog is. Maarja ik ben liever slank met definitie dan dik en vet op het moment haha.
De massa ga ik dan uiteraard komende winter flink aan bouwen met een clean bulk met voedingsschema!

Bedankt! Ben super gemotiveerd, zal dus wel lukken denk ik! Enige nadeel is dat ik waarschijnlijk niet veel spieren overhou omdat mijn VVM nog niet zo hoog is. Maarja ik ben liever slank met definitie dan dik en vet op het moment haha.
De massa ga ik dan uiteraard komende winter flink aan bouwen met een clean bulk met voedingsschema!

Ik ken het probleem hoor.. ben zelf 1.80m met 72kilo met een BF van 18,5%
Zwaar vertyft dus :rolleyes:

Hey Mid, ik heb net naar je voedingsschema gekeken. Strakke shit hoor, ben blij dat ik me daar niet aan hoef je houden :)

Hey Mid, ik heb net naar je voedingsschema gekeken. Strakke shit hoor, ben blij dat ik me daar niet aan hoef je houden :)

Hey man, ik ben er trots op dat je eerste post in mijn trainingslog is haha! (Voor de duidelijkheid ik ken deze jongen in het echt, anders staat deze opmerking wat raar :D).

Zo en nu trainen! Over 60-80 min. post ik mijn training.

Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

FULL BODY WORKOUT 1

Deadlift (10-8-6-4-2)
10 x 60kg
8 x 70kg
6 x 80kg
4 x 80kg
2 x 90kg

Barbell Shrugs (12-10-8-6)
12 x 55kg
10 x 55kg
8 x 60kg
6 x 65kg

Military Press (10-8-6-4)
10 x 30kg
8 x 32kg
6 x 34kg
4 x 38kg

Incline DB Press (12-10-8-6)
12 x 19kg
10 x 19kg
8 x 21kg
6 x 21kg

Barbell Bicep Curl (12-10-8-6)
12 x 25kg
10 x 29kg
8 x 30kg
6 x 30kg

Two Handed Dumbbell Tricep Extension(12-10-8-6)
12 x 21kg
10 x 21kg
8 x 21 kg
6 x 21 kg

Side Bend (15-12-10-8)
15 x 20kg
12 x 20kg
10 x 20kg
8 x 20kg

Leg Raises (5 sets met reps tot failure)
18 reps
10 reps
10 reps
12 reps
8 reps

------------------------------------------

Zo, dat is even wat anders dan een split schema :D. Ik vol me voldaan maar ook echt helemaal leeg qua kracht.

De gewichten zijn wat lager geworden, dit heeft de volgende redenen:
- Ik ga me compleet focussen op de techniek en hoe de beweging voelt etc. Ik train voor de lol, gezondheid en voor mijn fysiek. Kracht boeit me eigenlijk een stuk minder en ik ben er toch wel van overtuigd dat het er meer om gaat wat je met een gewicht doet dan hoe zwaar het gewicht is. Voorheen smokkelde ik wel is... (bijvoorbeeld door een beetje mijn benen te gebruiken bij Military Press etc.) Nu zijn alle oefeningen super strikt uitgevoerd, dus de gewichten zijn nu ook 100% wat mijn kracht echt is.
- Aan het einde van mijn FB schema voelde ik me al vrij leeg. Toen ik mijn triceps oefening ging doen waren die al zo opgepompt en vol dat ik ze amper meer omhoog kreeg :D

Conclusie: een erg lekkere training, op deze manier trainen bevalt me zeker. Normaal trainde ik maar 45 min. ongeveer dus ik moet wel even wennen aan de lengte van zo'n FB schema.

Iedereen bedankt voor de reacties!

Mooie training! Alleen de shrugs mogen wel wat hoger. ;)
Lekker is dat he full body, ik vind het ook erg motiverend om helemaal opgepompt te zijn na de training ipv bv alleen een pomp in de borst te zien.
Gaat helemaal goed komen zo met je doelen!

Mooie training! Alleen de shrugs mogen wel wat hoger. ;)
Lekker is dat he full body, ik vind het ook erg motiverend om helemaal opgepompt te zijn na de training ipv bv alleen een pomp in de borst te zien.
Gaat helemaal goed komen zo met je doelen!
Bedankt voor je reactie! :) Ik ga gewichten pas verhogen als ik er echt aan toe ben vanaf nu. Heb je mijn voedingsschematrouwens al bekeken, omdat je aangaf daar benieuwd naar te zijn?

Barbell Curl is dit met het gewicht van de barbell meegerekend?

Barbell Curl is dit met het gewicht van de barbell meegerekend?

Ja, al mijn gewichten zijn inclusief stang. Dumbbell gewichten noteer ik altijd per dumbbell (ook incl. stang).

Ik weet dat het niet zoveel is die Barbell Curl, ik vind dat een best wel zware oefening, zeker om goed uit te voeren (dus zonder je rug te gebruiken). Zoals ik al uitleg ga ik me echt focussen op een goede uitvoering :) dan maar wat lager gewicht. Ik voelde mijn biceps wel erg goed.

Bedankt voor je reactie! :) Ik ga gewichten pas verhogen als ik er echt aan toe ben vanaf nu. Heb je mijn voedingsschematrouwens al bekeken, omdat je aangaf daar benieuwd naar te zijn?

Jep heb t bekeken, ik geef er niet echt feedback op omdat ik er gewoon te weinig verstand van heb. Maar wat ik zie ziet er goed en profi uit hoor! Als je after foto's mij echt wegblazen dan jat ik je voedingsschema gewoon! ;)

Jep heb t bekeken, ik geef er niet echt feedback op omdat ik er gewoon te weinig verstand van heb. Maar wat ik zie ziet er goed en profi uit hoor! Als je after foto's mij echt wegblazen dan jat ik je voedingsschema gewoon! ;)

Ok zelfkennis is ook een kwaliteit ;). Ik geef inderdaad ook nooit mijn mening als ik iets niet weet. Als je mijn schema jat moet je wel bedenken dat jouw behoeften anders kunnen liggen. Een schema moet eigenlijk altijd speciaal voor jouw lichaam en leefpatroon gemaakt zijn.

Gisteren 40 min. op de hometrainer... niets bijzonders eigenlijk.
Ik denk dat ik mijn cardiotrainingen verder niet ga posten, ik doe ze altijd etc. maar het is altijd hetzelfde (hometrainer of tennis). Ik denk dat het nogal saai is dus om dat iedere dag te posten :).
Ik zal dus alleen mijn krachttrainingen posten en de vooruitgang qua gewicht en taille- en vetmeting.

Ja zo doe ik het ook, ik squash 2 á 3 keer per week maar om daar iedereen steeds mee te gaan vervelen...:D

Je zou het aantal kcals dat je verbrand en het vet% daarvan kunnen meten met een hartslagmeter, maar veel toegevoegde waarde heeft dat niet echt.

Mooi om te zien dat je FB workout bevalt, ziet er goed uit! Zou je shrugs alleen na de MP en inclinde db press plaatsen, van grote spiergroepen naar kleine spiergroepen werken (compound naar isolatie) werkt het best (volgens vele en bij mij persoonlijk).
Kortom; goed bezig, ga zo door en je staat er goed bij komende zomer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven