TWiM87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m79
Je zou het aantal kcals dat je verbrand en het vet% daarvan kunnen meten met een hartslagmeter, maar veel toegevoegde waarde heeft dat niet echt.
Mooi om te zien dat je FB workout bevalt, ziet er goed uit! Zou je shrugs alleen na de MP en inclinde db press plaatsen, van grote spiergroepen naar kleine spiergroepen werken (compound naar isolatie) werkt het best (volgens vele en bij mij persoonlijk).
Kortom; goed bezig, ga zo door en je staat er goed bij komende zomer!
Ik heb geen hartslagmeter en ik vind het op het moment ook niet waard om daar relatief veel geld aan uit te geven
. Maar bedankt voor de tip! Ooit wil ik wel zo'n ding inderdaad. Over die shrugs heb je inderdaad gelijk! Ik heb ze in deze volgorde gedaan omdat dat het makkelijkst was qua gewichten verwisselen
. Ik ga dat vanaf volgende week anders doen.Ik heb ook het idee dat het erg goed gaat. Ik focus me nu meer op uitvoering in plaats van gewicht wat goed bevalt en mijn voedingsschema vind ik echt super fijn. Ik heb geen honger en het voelt echt heel erg uitgebalanceerd aan. Op deze manier hou ik het cutten makkelijk een aantal maanden vol.
Ik ga dit voedingsschema ook als basis gebruiken voor de volgende clean bulk, dan ga ik gewoon wat meer eten toevoegen (zodat ik 300-400 kcal boven mijn behoefte zit elke dag).
Ik hoop echt dat ik er goed bij zal staan deze zomer! Als ik tussen de 12%-15% uitkom ben ik tevreden. Dan zal ik er wel als een vrij mager mannetje uitzien, want dan zal ik tussen de 72 en 74 wegen ongeveer als mijn VVM gelijk blijft. Ik ben 1,80m lang, dus dat is niet zo zwaar dan. Maar mijn uiteindelijke doel is ook 'maar' een beachproof fysiek/fitness model fysiek. Ik zal daar alsnog jaren voor moeten ploeteren omdat ik van ver moet komen (kijk mijn before foto's maar eens).
Bedankt weer voor je reactie! Jij gaat ook lekker trouwens! Ik lees je log altijd wel even, maar ik reageer alleen niet altijd
.@Xriz
Ook weer bedankt voor je reactie natuurlijk. Squash is ook gaaf
Misschien spelen we ooit nog een potje
.