MuscleMeat

Mid's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zware training.. veel sets en reps!

Bedankt voor je reactie! Inderdaad wel vrij zwaar, ben na de training ook altijd wel blij dat het weer afgelopen is ;).

Om het in Ronnie zijn woorden te zeggen: I can do this all day long, but I'm glad it's over now

• Topic Starter Topic Starter
Full Body Workout 2:

Hack Squat (12-10-8-6-4)
12 x 50kg
10 x 50kg
8 x 60kg
6 x 70kg
4 x 75kg

One Legged Calf Raises (3 setjes per been)

40 reps
40 reps
40 reps

Bent Over Row (10-8-6-4)
10 x 40kg
8 x 40kg
6 x 45kg
4 x 50kg

Flat DB Press (12-10-8-6)
12 x 18kg
10 x 18kg
8 x 22kg
6 x 24kg

Flyes (12-10-8-6)
12 x 12kg
10 x 12kg
8 x 18kg
6 x 18kg

DB Shoulder Press (10-8-6-4)
10 x 12kg
8 x 12kg
6 x 14kg
4 x 14kg

Dragonflags (3 sets rustig en gecontroleerd, met constante spanning op de buik)
5 reps
3 reps
3 reps

-----------------------------------

Lekkere training. Gewicht verhoogd op de BOR en de hack squat. Ik pak de hack squat nu met mixed grip. Mijn techniek gaat hier enorm door vooruit omdat ik me niet meer op mijn grip hoef te concentreren bij zwaardere gewichten maar me volledig kan richten op zo diep mogelijk doorzakken en gecontroleerde bewegingen maken. Volgende week 4x80kg op de hack squat, dat zit er zeker in!

Leuk getraind.. dike Hacksquat ook, bor gaat lekker!

Goed te zien dat je nog steeds zo gemotiveerd bent Mid! Leuk reflexieverslag ook, zal zeker leuk zijn om later terug te lezen. Ga zo door en je zult je doelen bereiken!

Goed te zien dat je nog steeds zo gemotiveerd bent Mid! Leuk reflexieverslag ook, zal zeker leuk zijn om later terug te lezen. Ga zo door en je zult je doelen bereiken!

Bedankt voor je reactie :). Motivatie is geen enkel probleem bij mij. Als ik weet dat ik iets wil dan ga ik ook zorgen dat het lukt, zo ben ik altijd al geweest.
Ik denk dat ik woensdag weer krachttraining ga doen. De volgende meting zal ergens over een week / anderhalve week zijn.

Laatst bewerkt:
Full Body 1:

Deadlift (10-8-6-4-2)
10 x 50kg
8 x 50kg
8 x 50kg

Barbell Shrugs (12-10-8-6)

12 x 50kg
10 x 60kg
8 x 70kg
6 x 75kg

Military Press (10-8-6-4)
10 x 30kg
8 x 35kg
6 x 40kg
4 x 42kg (FAIL)

Incline DB Press (12-10-8-6)

12 x 18kg
10 x 18kg
8 x 18kg
6 x 18kg

Barbell Bicep Curl (12-10-8-6)
12 x 25kg
10 x 25kg
8 x 25kg
6 x 25kg

Two Handed Dumbbell Tricep Extension(12-10-8-6)

12 x 18kg
10 x 18kg
8 x 28kg
6 x 28kg

Dragonflags (3 sets)

5 reps
5 reps
4 reps

----------------------------------

Zwakke training vandaag. De lage deadlifts zijn met een reden, ik heb al een paar dagen last van een beetje pijn in mijn onderrug, na deze training lijkt dat echter verholpen te zijn.
Verder had ik gewoon mijn dag niet :). Kan gebeuren en daar zit ik verder ook niet mee. Wel 5kg erbij op de barbell shrugs, maar dat is dan ook het enige pluspunt vandaag.

weer een shitload aan reps kerel ...

jammer van je fail op de MP

weer een shitload aan reps kerel ...

jammer van je fail op de MP

Zo deze reactie is sneller dan het licht haha :). Bedankt voor je reactie. Ja inderdaad jammer van die MP, het cleanen ging al moeilijk (heb geen rack) en daarna kreeg ik hem niet omhoog.
Zoveel reps is inderdaad wel zwaar afentoe :) maar volgens mij is het wel goed voor in de cut. Volgens mij maak ik goede progressie namelijk als ik op de spiegel afga, volgende week weer meten.
Ik doe ook nogsteeds op alle dagen dat ik geen KT doe gewoon mijn cardio natuurlijk, alleen post ik dat niet in mijn log.

Zo deze reactie is sneller dan het licht haha :). Bedankt voor je reactie. Ja inderdaad jammer van die MP, het cleanen ging al moeilijk (heb geen rack) en daarna kreeg ik hem niet omhoog.
Zoveel reps is inderdaad wel zwaar afentoe :) maar volgens mij is het wel goed voor in de cut. Volgens mij maak ik goede progressie namelijk, volgende week weer meten.

Na het lezen van het glycogeen topic geloof ik niet meer in high rep trainen tijdens de cut.
Je krijgt je glycogeen er niet mee leeg, verliest kracht en uiteindelijk verbrand je misschien 50kcal meer.

Na het lezen van het glycogeen topic geloof ik niet meer in high rep trainen tijdens de cut.
Je krijgt je glycogeen er niet mee leeg, verliest kracht en uiteindelijk verbrand je misschien 100kcal meer.
Ok, zou goed kunnen. Het gaat in ieder geval wel lekker of het nu optimaal is of niet :). Mijn benen maken nogsteeds sprongen vooruit qua vorm. Als ik vanaf september ga clean bulken ga ik wel weer een ander schema verzinnen.

Ok, zou goed kunnen. Het gaat in ieder geval wel lekker of het nu optimaal is of niet :). Mijn benen maken nogsteeds sprongen vooruit qua vorm. Als ik vanaf september ga clean bulken ga ik wel weer een ander schema verzinnen.

als het lekker gaat: don't change a winning formula ;)

als het lekker gaat: don't change a winning formula ;)
Precies :). De combinatie van cardio, KT en voeding voelt gewoon goed. Ben benieuwd naar de meetresultaten van volgende week. Zit je constant deze pagina te vernieuwen? Je reageert zo snel haha.

Precies :). De combinatie van cardio, KT en voeding voelt gewoon goed. Ben benieuwd naar de meetresultaten van volgende week. Zit je constant deze pagina te vernieuwen? Je reageert zo snel haha.

Is een tik :p Als ik een post heb geplaatst klik ik gelijk op nieuwe posts :p
Ik zit op mijn werk en verveel mij :D

Full Body Workout 2:

Hack Squat (12-10-8-6-4)
12 x 50kg
10 x 50kg
8 x 60kg
6 x 70kg
4 x 80kg

One Legged Calf Raises (3 setjes per been)

40 reps
40 reps
40 reps

Bent Over Row (10-8-6-4)
10 x 40kg
8 x 40kg
6 x 45kg
4 x 50kg

Flat DB Press (12-10-8-6)
12 x 18kg
10 x 18kg
8 x 22kg
6 x 24kg

Flyes (12-10-8-6)
12 x 12kg
10 x 12kg
8 x 18kg
6 x 18kg
DB Shoulder Press (10-8-6-4)
10 x 12kg
8 x 12kg
6 x 14kg
4 x 14kg

Dragonflags (3 sets rustig en gecontroleerd, met constante spanning op de buik)
5 reps
4 reps
4 reps

------------------------------------

Hack squat met 5kg verhoogd. Verder gewoon een training zoals altijd :). Ik denk wel dat ik de BOR volgende keer ook met 5kg kan gaan verhogen.

Vanaf morgen ga ik elke ochtend gelijk na het opstaan ook 10-15 min. HIIT cardio op de hometrainer toevoegen. Ik denk dat ik 1 min. voluit ga en dan weer 30 sec. rustig.
Dit komt bovenop al mijn andere cardio en krachttraining.

Oef, Karakter! Zoveel cardio, nu ook nog altijd na de training?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven