- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Bedankt voor je reactie! Inderdaad wel vrij zwaar, ben na de training ook altijd wel blij dat het weer afgelopen is.
Om het in Ronnie zijn woorden te zeggen: I can do this all day long, but I'm glad it's over now
.Leuk getraind.. dike Hacksquat ook, bor gaat lekker!
. Die 2 oefeningen gaan inderdaad wel lekker omhoog de laatste tijd.Goed te zien dat je nog steeds zo gemotiveerd bent Mid! Leuk reflexieverslag ook, zal zeker leuk zijn om later terug te lezen. Ga zo door en je zult je doelen bereiken!
. Motivatie is geen enkel probleem bij mij. Als ik weet dat ik iets wil dan ga ik ook zorgen dat het lukt, zo ben ik altijd al geweest.
. Kan gebeuren en daar zit ik verder ook niet mee. Wel 5kg erbij op de barbell shrugs, maar dat is dan ook het enige pluspunt vandaag.weer een shitload aan reps kerel ...
jammer van je fail op de MP
. Bedankt voor je reactie. Ja inderdaad jammer van die MP, het cleanen ging al moeilijk (heb geen rack) en daarna kreeg ik hem niet omhoog.
maar volgens mij is het wel goed voor in de cut. Volgens mij maak ik goede progressie namelijk als ik op de spiegel afga, volgende week weer meten.Zo deze reactie is sneller dan het licht haha. Bedankt voor je reactie. Ja inderdaad jammer van die MP, het cleanen ging al moeilijk (heb geen rack) en daarna kreeg ik hem niet omhoog.
Zoveel reps is inderdaad wel zwaar afentoemaar volgens mij is het wel goed voor in de cut. Volgens mij maak ik goede progressie namelijk, volgende week weer meten.
Ok, zou goed kunnen. Het gaat in ieder geval wel lekker of het nu optimaal is of nietNa het lezen van het glycogeen topic geloof ik niet meer in high rep trainen tijdens de cut.
Je krijgt je glycogeen er niet mee leeg, verliest kracht en uiteindelijk verbrand je misschien 100kcal meer.
. Mijn benen maken nogsteeds sprongen vooruit qua vorm. Als ik vanaf september ga clean bulken ga ik wel weer een ander schema verzinnen.Ok, zou goed kunnen. Het gaat in ieder geval wel lekker of het nu optimaal is of niet. Mijn benen maken nogsteeds sprongen vooruit qua vorm. Als ik vanaf september ga clean bulken ga ik wel weer een ander schema verzinnen.

Preciesals het lekker gaat: don't change a winning formula![]()
. De combinatie van cardio, KT en voeding voelt gewoon goed. Ben benieuwd naar de meetresultaten van volgende week. Zit je constant deze pagina te vernieuwen? Je reageert zo snel haha.Precies. De combinatie van cardio, KT en voeding voelt gewoon goed. Ben benieuwd naar de meetresultaten van volgende week. Zit je constant deze pagina te vernieuwen? Je reageert zo snel haha.
Als ik een post heb geplaatst klik ik gelijk op nieuwe posts 

Haha nou ik vind het prima hoor, zo lijkt mijn log nog ergens op qua postvolumeIs een tikAls ik een post heb geplaatst klik ik gelijk op nieuwe posts
Ik zit op mijn werk en verveel mij![]()
.
. Ik denk wel dat ik de BOR volgende keer ook met 5kg kan gaan verhogen.