MuscleMeat

Mijn Cutlog

Don't get to used to it bro' :)

Prettige verjaardag alvast en geniet van je rust & relaxatie. Af en toe de ketting af, hoort
er gewoon bij.

• Topic Starter Topic Starter
Don't get to used to it bro' :)

Prettige verjaardag alvast en geniet van je rust & relaxatie. Af en toe de ketting af, hoort
er gewoon bij.

Het voelt wel lekker, maar zit nu wat filmpjes van Yates te kijken, dan krijg je echt wel weer zin om wat te doen.

geniet van je rust kerel, en een prettige verjaardag.....:)

Even een note aan mezelf, na een week ziek en 5 dagen rust voel ik me veel geiler, beter in mijn vel en betere huid, gewoon goed.

Vanmorgen zou ik dus alleen cardio doen, maar eenmaal op de sportschool begon het toch te branden en toen maar schouders, triceps getraind alla Yates. En moet zeggen het voelde heerlijk.

DB-shoulderpress
1x12x30

Zittende SideRaises
1x11x14 (laatste twee met hulp)

staand OneArm Cable SideRaises
1x10x15 (per arm)

Incl. liggende RearDelt Flyes (weet niet hoe je hem noemt)
10x10, 5x10, 4x10 (RestPauze)

CableTriceps Pulldown
14x75, 6x75, 5x75 (RestPauze) (volgende keer met Latpulley, die is zwaarder)

Machine waarbij je triceps boven het hoofd moet strekken
1x6x30 (ongelovelijk lekker apparaat)

CloseGripp Benchpress
1x10x70 (zat veel meer in, volgende keer doe ik andere oefening deze voelt niet lekker)

15 min. crosstrainer

Lekker training, weet alleen niet of het verstandig is om in de cut zo te trainen.

Even een note aan mezelf, na een week ziek en 5 dagen rust voel ik me veel geiler, beter in mijn vel en betere huid, gewoon goed.

Je bent terug opgeladen :D

Die 3 maanden die ik lekker had doorgegeten merktte ik net hetzelfde :p

Incl. liggende RearDelt Flyes (weet niet hoe je hem noemt)
10x10, 5x10, 4x10 (RestPauze)

Reverse Fly dacht ik ;)

Lekker training, weet alleen niet of het verstandig is om in de cut zo te trainen.

Tja, je moet gewoon even aanvoelen hé, zolang je voelt dat je voldoende hersteld,
kan het. Voel je je maar slapjes worden, is het misschien beter om even gas terug te nemen.
Ik train liever zo, op yates styles, low volume, big weights. Houdt je kracht wat op peil.

Ja, hoop zo wat sterker te worden. Als je Yates hoort praten komt het ook allemaal logisch over.

Ja, hoop zo wat sterker te worden. Als je Yates hoort praten komt het ook allemaal logisch over.

True ... maar hij gaf in andere interviews ook al aan dat hij soms beter wat gas
had terug genomen. Dan zou hij ook nooit zo vaak geblesseerd zijn :p En niet
vergeten, Yates was enhanced ... dus ja, dan kan je vaker en harder trainen.

goedemorgen, vanmorgen weer vroeg van bed af om mijn maaltijden klaar te maken. Na een week ziekte en 1 week wat rustiger aan is het nu weer tijd om weer serieus bezig te gaan en richting die 100 kilo te zakken en van daar weer zien hoe ik verder wil. Gewicht is rond de 107,5 en 108 kilo, dus niet gezakt maar voor mijn gevoel wel VVM verloren deze twee weken, kracht is ook achteruit gegaan.

Zaterdagmorgen 45 min. gefietst BPM 110-115.
Zaterdagmiddag; borst + biceps Yates-style

Incl.Bench
4x100, 1x100, 7x80 (dit is dus 1 set in RestPauze)

PlateLoaded ChestPress
11x80 + 2 negatief

incl. DB FlyPress
7x24, 5x18, 4x14

CableCrossOver
11x15

CableConcentration Curl
15 kilo (hh weet ik niet meer)

BB-curl
7,5 x 45, 2x45, 3x40

DB-HammerCurl (om en om)
24 kg. ???? (dacht 6 of 7 per arm)

20 min. crosstrainer

vanmorgen benen getraind
Legex. (pannata)
11x40 + 2xnegatief

Legpress (Pannata, gaat tot 150 kg.)
16x90

Hacksquat
12x100

Liggende Legcurl
9x40 + 2 negatief

StiffLegged Deathlift
2x20x40

Staand Kuithefmachine
9x90

Zittende Donkey???
10x40, 4x40, 2x40

beetje buik

Na ongeveer 3 weken geen benen gedaan te hebben, stond ik toch te trillen op mijn poten

Groeten

Die bench sessie ziet er netjes uit kerel

Ja, dat benen schema van Dorian ... ik vraag me toch altijd af of het wel zo verstandig is
om met leg extensions te beginnen. En dan gelijk zo zwaar.

Die bench sessie ziet er netjes uit kerel

Ja, dat benen schema van Dorian ... ik vraag me toch altijd af of het wel zo verstandig is
om met leg extensions te beginnen. En dan gelijk zo zwaar.

Ja heb ik ook mijn twijfels bij, komt toch aardig op de knieen aan. Heb wel 10 minuten gefietst van te voren en wat rek en strek oefeningen gedaan, want had voorheen nooit last van mijn knieen, maar door het cardioën voelen ze niet goed aan, ga straks wat glucosamine bestellen, hoop dat dat wat helpt.

Ik weet niet wat er aan de hand is maar libido is nul en heb het idee dat ik meer vet aanzet rond de middel, zou ik nu pas na 20 weken de terugval van mijn kuurtje krijgen, in ieder geval is dit even k*t.

maandagavond 45 min. hometrainer bpm 110-115
dinsdagavond 45 min gewandeld

vanmorgen schouders + armen getraind,

samen met een trainingsmaat geen Yates-style, maar gewoon alles in supersetjes, zet de training hier niet neer want weet niet meer wat we precies gedaan hebben, maar wel een voldaan gevoel na de training.

Vanmorgen gewogen 106,2 kg.

vanochten rug getraind, veel volume en veel in superset sT en daarna nog 20 minuten op de hometrainer. Ik zou volgens de Yates style trainen, dit zal ik ook sommige trainingen doen, maar zal die wijze volledig doen wanneer ik in de bulk zit, denk dat ik anders snel overtraind of geblesseerd ben.

Zaterdag even benen gedaan bij BasicFit, ging helemaal nergens over want was zo leeg als wat, dus heb gewoon veel herhalingen gemaakt met lage gewichten.

Legex.
3x15x40
3x10x40 (1 been tegelijk, en dan om en om zonder rust)

LegPress
160 kg. 08xsmal, 08xgewoon, 08xbreed (dit is 1 set, in totaal 4 setjes)

Zittende legcurl
4x15x40

Decl.Legpress (van Technogym)
4x30x80

Abductor-machine en die andere beide 4 setjes van 20 hh.

toen nog wat kuitoefeningen

Zondag een junkdag gehad, vanmorgen weer met volle moed borst armen getraind, had lekkere spierspanning na de tijd, veel supersetjes.

SS Incl.DB-press met breedbankdrukken

SS Incl. bankdrukken op keel met smal bankdrukken

Incl. Flyes

Chestpress machine, laatste 3 hh negatief

SS triceps-Pushdown met cablecurl

SS kickback met indraaiende DB-curl

SS EZ-bar triceps strekken boven hoofd met EZ-barcurl met Fatgripz

dat was hem, groeten

Woensdag rug getraind en vanmorgen benen, training doet er niet toe.

Eergisteren voor het eerst sinds tijden mijn middel even opgemeten, dit had ik beter niet kunnen doen, want je wilt niet weten hoe k*t ik mij nu voel. Mijn middel meette 97,5 cm. op het breedste punt, dit was toen ik 115 kg. 95 cm. en twee jaar geleden 96 cm., dus er gaat iets verschrikkelijk verkeerd, voel me verschrikkelijk k*t.

Waar doe ik het verdomme eigenlijk nog voor denk ik, train 4 uur intensief KT en doe 2-5 uur cardio in de week ga verdomme tussen 5 en half 6 mijn nest uit om dat k*tvreten klaar te maken om soms mijn ochtendcardio te doen, ben 6 uren aan het eten klaar maken, al dat vreten en supplementen en trainen en andere dingen kost me ongeveer € 200,- per week.

Ik zie er steeds slechter uit, k*t zooi k*t sport GVD.

zijn die cm's meer dan niet de oorzaak van die junkdag dan? ik ben wel tot 4/5 kilo aangekomen op een junkdag, en het duurde 5 of 6 dagen voor ik het weer een beetje kwijt was.

zijn die cm's meer dan niet de oorzaak van die junkdag dan? ik ben wel tot 4/5 kilo aangekomen op een junkdag, en het duurde 5 of 6 dagen voor ik het weer een beetje kwijt was.

Nee, het zal wel aan mijn eigen hormoonproductie liggen, die waarschijnlijk op zijn gat ligt.

Laatst bewerkt:
dan zou dus ook je stofwisseling plat liggen? bedoel je?

dan zou dus ook je stofwisseling plat liggen? bedoel je?

Nee, dat denk ik niet, ik val wel af en word denk ik ook ietsje droger, maar verlies denk ik teveel spiermassa en doordat mijn testosteron te laag is houd ik meer vet vast rond heupen en onderrug.

gaat natuurlijk sneller als met aas, maar daar zou ik me niet te druk over maken. je weet dat je gewoon gaat inleveren....maar defenitie oogt toch ook weer groter:)

gaat natuurlijk sneller als met aas, maar daar zou ik me niet te druk over maken. je weet dat je gewoon gaat inleveren....maar defenitie oogt toch ook weer groter:)

Dat is zo, maar defintie komt er dus niet, maar blijf nog wel even rustig door cutten, wil eerst 100 kg. wegen zie dan wel weer.

Terug
Naar boven