Fitness Seller

Mijn Cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Bummer ... bij mij is dat dus mijn schouders. Amper 2 weken aan het cutten en
verlies al reps op mijn repout. Misschien eens een goed moment om terug aan
een pre w/o supp te denken.

Heb al vele gebruikt, maar vind Unleash v3 van XXL verreweg de beste PreWo die er is.

Vanmorgen gewogen 108,0 kg., de cardio van woensdagavond en donderdagmorgen niet gedaan, maar gisteravond wel 45 min. op de hometrainer.

Vanmorgen was ik van plan om benen te doen, maar direct met de eerste hh van het squatten kreeg ik ontzettend last van mijn knieën. Ik weet zeker dat dit door het fietsen komt op de hometrainer, want het voelt niet goed als ik aan het fietsen ben, vooral de eerste 15-20 min. wanneer ik mijn hartslag omhoog probeer te brengen. Misschien moet ik maar wat meer wandelen of wat minder intensief fietsen. Maar toch doorgegaan met benen, alleen oefeningen gedaan waarbij ik geen last had van mijn knieën.

LegEx.
10x10x20 kg. (bovenin steeds vasthouden en tenen beetje naar melkaar toe wijzen)

Legpress-machine (pannatta)
6x20x50 (2 setjes breed, 2 setjes normaal, 2 setjes smal)

StiffLegged Deathlif op verhoging
3x20x40

Liggende Legcurl
8x30
3x8x40

Staand Kuitheffen (elke hh zakken, 50 % omhoog eventjes rust, resterende 50 % omhoog en even vasthouden etc.)
4x12x50

Zittend Kuitheffen
4x15x40

CableCrunch
4x20

Groeten

Ben nu al een dikke drie dagen ontzettend ziek, keelontsteking, spierpijn, hoofdpijn alles doe me zeer. Zit nu aan de penicilline, hoop dat het snel weer beter word, want heb me in jaren niet zo verrot gevoeld.

Oeh, dat is wel kl*te... ff rustig aan doen een veel vitamines eten.
Je zal wel wat gewicht verliezen dan... toen ik 2 weken griep (buik) had, viel ik 8 kg af :(

Damn bro', dat klinkt niet best ... (hing ook al even in de lucht hé)

Damn bro', dat klinkt niet best ... (hing ook al even in de lucht hé)

Gaat sinds vandaag weer ietsje beter, zit nu weer aan eten te denken, maar kan nog geen vast voedsel naar binnen krijgen, weeg nu 103,5 kilo, maar ziet er belabbert uit. Leef momenteel op bambixpap en slagroomijs. Trainen en eiwitrijke voeding is het laatste waar ik momenteel zin in heb.

En inderdaad Robke zat er wat aan te komen, mijn lichaam gaf genoeg signalen, heb er wel een beetje naar geluisterd, maar had beter eerder een week rust kunnen nemen, de laatste dagen voor ik ziek werd was ik al helemaal kapot en stonden mijn ogen soms scheel en was ik bleek etc.

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Oeh, dat is wel kl*te... ff rustig aan doen een veel vitamines eten.
Je zal wel wat gewicht verliezen dan... toen ik 2 weken griep (buik) had, viel ik 8 kg af :(

Je valt inderdaad wel snel af, maar zijn niet kilos die je wilt verliezen, alleen wat er snel af is is er ook weer snel aan. Als ik straks weer een weekje normaal eet en train ben ik weer op mijn oude gewicht en dan kijk ik wel even of ik nog verder ga met cutten / trainen.

Ach ja, nu heb je sowieso een weekje rust ;)

Volgende week terug vol goede moed beginnen ... en nu zoveel mogelijk proberen te eten ;)

Bedankt Robke, zodra ik weer normaal kan eten bestel ik een heerlijke pizza.

Gaat sinds vandaag weer ietsje beter, zit nu weer aan eten te denken, maar kan nog geen vast voedsel naar binnen krijgen, weeg nu 103,5 kilo, maar ziet er belabbert uit. Leef momenteel op bambixpap en slagroomijs. Trainen en eiwitrijke voeding is het laatste waar ik momenteel zin in heb.

En inderdaad Robke zat er wat aan te komen, mijn lichaam gaf genoeg signalen, heb er wel een beetje naar geluisterd, maar had beter eerder een week rust kunnen nemen, de laatste dagen voor ik ziek werd was ik al helemaal kapot en stonden mijn ogen soms scheel en was ik bleek etc.

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Je valt inderdaad wel snel af, maar zijn niet kilos die je wilt verliezen, alleen wat er snel af is is er ook weer snel aan. Als ik straks weer een weekje normaal eet en train ben ik weer op mijn oude gewicht en dan kijk ik wel even of ik nog verder ga met cutten / trainen.

klote he....heb er net ook een dag of 4 opzitten, knap nu weer wat op:)

klote he....heb er net ook een dag of 4 opzitten, knap nu weer wat op:)

Gisterenavond voor het eerst weer een normale maaltijd (aardappelen, andijvie, en saucijzeworst) kunnen eten en vandaag weer paar stukken boterhammen en ik voel me stukken beter.

gezellig hier wel :roflol:

nou hoest ie hier weer een beetje beter?:)

nou hoest ie hier weer een beetje beter?:)

Ja, ben al weer beter. Maar plak er nog een weekje rust achteraan, merk nu dat ik een week rust neem dat mijn benen ontzettend pijn doen (heel vreemd), misschien herstellen ze nu een beetje, train eigenlijk nu al een dik jaar nonstop dus was ook wel toe aan wat rust.

Morgen ga ik denk ik weer eventjes cardio doen, overmorgen word ik 30 en maandag beginnen we weer met KT en BB-voeding. Momenteel eet ik als een gewoon mens, paar stukken brood soms een koekje bij de koffie, een normale warme maaltijd etc. 's-ochtends niet een uur eerder van bed af om die k*tmaaltijden klaar te maken, het geeft je wel rust als je niet hoeft te eten, cardioën, trainen etc.

Terug
Naar boven