Fitness Seller

Mijn Cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Dat is snel getraind dan kerel ... damn !
Schijnt trouwens dat dat een paar hormonen a la gh enzo ook verhogen en dat zou je vetverbranding
ook ten goede komen. Merk je daar iets van? Want even geleden trainde je met lager volume etc dacht
ik toch hé?

Merk wel dat ik na een half uurtje in een roes kom, en kan me dan moeilijk nog herinneren wat er allemaal gebeurt (klinkt dom, maar voelt wel zo) als ik dan weer wat terugdenk dan weet ik het wel weer. Voel me op zich heel goed, veel beter dan toen wanneer ik ON was, voelde mij dinsdag wel erg slecht toen heb ik denk ik maar 80 - 100 gram carbs gehad, en had ongelovelijk last van moodswings en was erg chagarijnig.

Qua vetverlies merk ik niet verschrikkelijk veel, mijn gewicht blijft nu eigenlijk ook al 4 weken hetzelfde, en wel ietsje droger maar niet heel veel. Ik probeer een beetje op de volgende manier te trainen; week 1 zwaarder tussen 6-8 hh, die week daarop tussen de 10-12 hh en week 3 SS en gekke dingen en dan weer herhalen, dit is volgens het principe van Neil Hill (Y3T-training), maar als ik zin heb om anders te doen dan doe ik dat, zit niet een echte lijn in, maar wel een klein beetje.

Als ik straks 100 kilo weeg, dan wil ik progressief en meer op kracht gefocust trainen.

Gisteravond nog 45 min. LI cardio gedaan op hometrainer, voelde me gisteravond bagger.

Vanmorgen gewogen 110,1 kg., wordt een lange weg naar de 100, maar gaat lukken.

Zou vanmorgen benen doen, maar ben aan de diarree en heb kotsneigingen voel me zwak, rottig etc., dus heb hem overgeslagen.

Groeten

Gisteravond nog 45 min. LI cardio gedaan op hometrainer, voelde me gisteravond bagger.

Vanmorgen gewogen 110,1 kg., wordt een lange weg naar de 100, maar gaat lukken.

Zou vanmorgen benen doen, maar ben aan de diarree en heb kotsneigingen voel me zwak, rottig etc., dus heb hem overgeslagen.

Groeten

Toch nog cardio gedaan ...

Poe, klinkt niet goed kerel. Get well soon !

Ok, zaterdag rug, achterkant schouders getraind en 15 min. crosstrainer. Zondagmorgen 45 min. LIT hometrainer.

Gisteren een asociale junkdag gehad, dacht vanmorgen zal ik wel een beestachtige training kunnen neerzetten, maar helaas was het tegenovergestelde het geval. Wat een ongelovelijke k*t-training.

Borst, schouders, triceps (heb geen zin om gewichten erbij te zetten, want begin me bijna te schamen als ik mezelf vergelijk met andere logs hier op DBB)

Incl. DB-press
?? zou 50 kg. pakken, maar failde al bij de 2de hh.
benchpress
failde al bij hh 6 op 100 kg.
chestpress
incl.DB flypress

staand BB schouder drukken
failde al bij hh 4 op 60 kilo
zittend DB shoulder press, zonder achtersteun
DB side raises achter de heupen vandaan
shoulder bombs (heerlijke oefening)
shrugs

dippen
Triceps pushdown
touwtjes

15 min. crosstrainer

vanmorgen ook voor het eerst weer 1 cap ECAY genomen

Nog niet helemaal bekomen van dat ziekte gedoe lijkt me zo ...

Ma-avond 45 min. LIT hometrainer
Di-morgen 45 min. LIT hometrainer
Di-avond 45 min. LIT hometrainer

Vanmorgen zou ik rug, achterkant schouders trainen.

Ik kwam om 7 uur op de sportschool, alles dicht. K*tzooi, 50 minuten aan zitten bellen, naar telefoon bellen op ramen tikken, echt zwaar gefrustreerd want dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt in anderhalve week. Toen maar gewacht tot 8.30 tot de BasicFit op ging en daar even een half uurtje rug gedaan, kon niet langer i.v.m. werk.

SS latpulley voor met Technogym PullDown-machine 4 setjes
SS BOR in smith met zittend roeien 4 setjes
SS staand onderhand roeien met straight arm pulldown 4 setjes
latpulley achter in de nek 4 setjes

Groeten

Ma-avond 45 min. LIT hometrainer
Di-morgen 45 min. LIT hometrainer
Di-avond 45 min. LIT hometrainer

Vanmorgen zou ik rug, achterkant schouders trainen.

Ik kwam om 7 uur op de sportschool, alles dicht. K*tzooi, 50 minuten aan zitten bellen, naar telefoon bellen op ramen tikken, echt zwaar gefrustreerd want dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt in anderhalve week. Toen maar gewacht tot 8.30 tot de BasicFit op ging en daar even een half uurtje rug gedaan, kon niet langer i.v.m. werk.

SS latpulley voor met Technogym PullDown-machine 4 setjes
SS BOR in smith met zittend roeien 4 setjes
SS staand onderhand roeien met straight arm pulldown 4 setjes
latpulley achter in de nek 4 setjes

Groeten

That's a lot of cardio :D

Man, wat zuur van je gym ... echt service is dat niet natuurlijk.

gisteren was ik toevallig in de kijkshop en daar zag ik zo'n goedkope harstlagmeter voor 30 pleurie, dus deze even geprobeerd. Ik deed de band om en mijn hartslag was direct te zien op de monitor van mijn hometrainer, hier was ik wel tevreden mee, met mijn hartslag minder. Ik heb dus al die tijd dat ik al cardio heb gedaan met een bpm van 100-110 gefietst, toen maar geprobeerd om mijn hartslag tussen de 130-140 te krijgen, maar hier ben ik wel 15-20 minuten mee bezig, maar als ie daar dan een 5 tal minuten zit is het wel makkelijker vast te houden. Maar dit maakt het voor mij wel veel zwaarder, maar aan de andere kant brengt dit misschien het resultaat wat ik hoop te bereiken. Gisteravond 45 min. op de hometrainer gezeten en vanmorgen weer 45 min..

Groeten

Dus je gaat harder fietsen? :D = more kcals burned ;)

Damn, als het dat zou zijn geweest wat in de weg stond ...

Als je in het begin die hartslag te moeilijk kan halen, kan je eventueel wat cheaten door wat cafeïne te
nemen voor je cardio. Nadien moet je die dan wel terug afbouwen want anders blijft je conditie gewoon
hetzelfde ...

Laatst bewerkt:
Weegschaal begint eindelijk de goede kant uit te gaan, vanmorgen gewogen 108,7 kg., vammiddag benen trainen i.p.v. vanmorgen. Ik heb dus een shitload aan cardio nodig om af te vallen, jammer maar als ik maar blijf zakken dan doe je het tenminste ergens voor.

Groeten

even een kleine update

vrijdagmiddag; benen (ging k*t)
vrijdagavond te veel gegeten, was teleurgesteld van de beentraining en euforisch over dat ik anderhalve kilo afgevallen was, wat resulteerde in een soortemet reefeed, deze heeft aangehouden tot gisteravond :D.

zaterdagmorgen; 45 min. hometrainer bpm 130-140 (ong. 30 min.)
zaterdagmiddag; beetje borst, schouders & armen (heerlijke pomp, kleine gewichten, elke hh halverwege de ROM even stoppen en daarna weer doordrukken, bijvoorbeeld bij bench even vasthouden op borst, dan 50 % omhoog even vasthouden en dan de resterende 50 % omhoog en dan weer zakken op borst vasthouden etc.)

zondag; complete rustdag

vanmorgen; rug, beetje achterkant schouders (lekkere training), vandaag voeding weer goed oppakken en vanavond 45 min. cardio.

Groeten

ziet er goed uit kerel !

Gistermorgen 45 min. hometrainer

Gisteravond was ik kapot en voelde me niet goed, zou geen cardio doen, maar moest even een nieuw hemd passen dat ik bestelt had via internet en ik bezag mezelf eens goed in de spiegel en werd niet echt vrolijk van wat ik in de spiegel zag, dus toch gisteravond maar 45 min. op de hometrainer gezeten. Voelde me daarna niet fit.

Vanmorgen borst, schouder en armen gedaan, voelde op zich goed alleen wou graag dat ik wat sterker was.

Incl.Bench
opwarmsetjes
8x100
7x90
8x70
8x70

inclDBflypress
12x14
12x20
12x22
10x24

GuilotinePress
4x12x50

DBshoulderPress (zonder backsupport)
10x14
10x20
06x24
06x24

SideRaises
3x15x10

FrontRaises
5 hh rechts 5 hh links met DB van 10 kg. totaal 1 set van 40 hh per arm

DB-Shrugs
4x15x44

DB-curl met 10 kilo DB's
10 hh hamercurl, 10 hh DB-curl onderin, 10 hh DB-curl bovin, 10 hele herhalingen
totaal 3 setjes hiervan

dippen
10xbw
10xbw
07xbw

SS triceps pulldown met touwtjes-oefening
????

Dat was hem, groeten

Gisteravond was ik kapot en voelde me niet goed, zou geen cardio doen, maar moest even een nieuw hemd passen dat ik bestelt had via internet en ik bezag mezelf eens goed in de spiegel en werd niet echt vrolijk van wat ik in de spiegel zag, dus toch gisteravond maar 45 min. op de hometrainer gezeten.

Herkenbaar kerel ... ik word soms ook ellendig van mezelf :p

Doet me denken aan dat artikel op T-nation deze week :p

T-nation zei:
5. Here's a foolproof way to stay lean.

Every single time you're about to eat something in your house, put on a pair of tight jeans and a belt, take your shirt off, sit down at the table and look at that fat roll on your stomach. Then decide what your meal will look like. I guarantee you'll get leaner.

Lekker getraind toch nog ... denk wel dat je bench wat achteruit is gegaan?

Zo is het precies volgens dat artikel van T-nation, inderdaad is mijn bench erg achteruit gegaan. Jammer wat mijn slechtse spiergroep al is zakt het snelst in melkaar.

Zo is het precies volgens dat artikel van T-nation, inderdaad is mijn bench erg achteruit gegaan. Jammer wat mijn slechtse spiergroep al is zakt het snelst in melkaar.

Bummer ... bij mij is dat dus mijn schouders. Amper 2 weken aan het cutten en
verlies al reps op mijn repout. Misschien eens een goed moment om terug aan
een pre w/o supp te denken.

Terug
Naar boven