- Waardering
- 110
Dat is snel getraind dan kerel ... damn !
Schijnt trouwens dat dat een paar hormonen a la gh enzo ook verhogen en dat zou je vetverbranding
ook ten goede komen. Merk je daar iets van? Want even geleden trainde je met lager volume etc dacht
ik toch hé?
Merk wel dat ik na een half uurtje in een roes kom, en kan me dan moeilijk nog herinneren wat er allemaal gebeurt (klinkt dom, maar voelt wel zo) als ik dan weer wat terugdenk dan weet ik het wel weer. Voel me op zich heel goed, veel beter dan toen wanneer ik ON was, voelde mij dinsdag wel erg slecht toen heb ik denk ik maar 80 - 100 gram carbs gehad, en had ongelovelijk last van moodswings en was erg chagarijnig.
Qua vetverlies merk ik niet verschrikkelijk veel, mijn gewicht blijft nu eigenlijk ook al 4 weken hetzelfde, en wel ietsje droger maar niet heel veel. Ik probeer een beetje op de volgende manier te trainen; week 1 zwaarder tussen 6-8 hh, die week daarop tussen de 10-12 hh en week 3 SS en gekke dingen en dan weer herhalen, dit is volgens het principe van Neil Hill (Y3T-training), maar als ik zin heb om anders te doen dan doe ik dat, zit niet een echte lijn in, maar wel een klein beetje.
Als ik straks 100 kilo weeg, dan wil ik progressief en meer op kracht gefocust trainen.

Als dat niets doet, dan weet ik het ook niet meer 
?