AndroidHealthClinic

Mijn Cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Ok, vandaag eigenlijk alweer de handdoek in de ring gegooit. Als ik begin te cutten voel ik me vetter dan daarvoor en hou ik eigenlijk snel weer op, dat gevoel heb ik nu ook. Momenteel walg ik echt van mezelf als ik in de spiegel kijk, vooral van mijn middel word ik niet vrolijk. Ik weet als ik straks echt kilos begin te verliezen, dat het eerst kilos van mijn blovenlichaam is, dus die vette middel blijft hetzelfde alleen lijk ik nog vetter omdat ik nog meer een peervorm krijg.

Daarbij komt dat ik vanmiddag een paar financiële missers ben begaan, en dan zoek ik mijn troost weer in voeding.

ik zit in een vicieuze cirkel, ik ben niet gelukkig met mijn lijf, maar van eten word ik weer gelukkig.

Ik post hier al een tijdje niet meer, ben r ffies tussenuit geweest door omstandigheden maar wil hier toch wel ff graag op reageren...kom op man! Eten is maar een korte-termijn oplossing...als je net begint te cutten is t altijd net alsof t erger wordt, maar daarna ga je heus wel resultaat zien...ben nu zelf ook een week of 8 bezig, en t gaat langzaam, maar t gaat...dus ff je baaldag doorkomen en morgen weer beginnen..!

• Like
Waarderingen: MHD
kop op MHD.....moet je niet gelijk kappen natuurlijk, gewoon doorzetten!!!

Ik post hier al een tijdje niet meer, ben r ffies tussenuit geweest door omstandigheden maar wil hier toch wel ff graag op reageren...kom op man! Eten is maar een korte-termijn oplossing...als je net begint te cutten is t altijd net alsof t erger wordt, maar daarna ga je heus wel resultaat zien...ben nu zelf ook een week of 8 bezig, en t gaat langzaam, maar t gaat...dus ff je baaldag doorkomen en morgen weer beginnen..!

Leuk om weer eens wat van je te horen, hoe gaat het voor de rest met jouw.

ja, wel aardig...tijdje niet gesport, onder andere door drukte op school/werk en een aantal andere zaken. Nu gelukkig allemaal op orde, dus weer n paar maanden lekker bezig, en weer richting oude niveau, maar nu dat ellendige cutten...:(
al meer dan 2 maand bezig, en nog steeds is t niet wat t zijn moet...hopeloos wordt je r van, maar ja...de volhouder wint...

suc6 maat, zal weer s wat vaker posten vanaf nu;)

Succes ermee kerel, zal zelf ook maar proberen door te zetten, want dat oude vet moet er eens af

vanmorgen op nuchtere maag 40 minuten buiten gefietst.

wat neem je voor en na je ochtendcardio?

Herkenbare situatie ... je doet zo je best, en eigenlijk zie je er soms gewoon het nut niet
van omdat de resultaten niet snel komen.

Ik zou willen zeggen volhouden kerel ! Maar toegegeven, ik geef dan ook vaak toe aan ...

Je zou kunnen opteren voor een vetverbrander ... in Animal Cuts zitten bv stoffen die je
een feel good geven. Waardoor het toch even wat makkelijker wordt imo.

Ok, vandaag eigenlijk alweer de handdoek in de ring gegooit. Als ik begin te cutten voel ik me vetter dan daarvoor en hou ik eigenlijk snel weer op, dat gevoel heb ik nu ook. Momenteel walg ik echt van mezelf als ik in de spiegel kijk, vooral van mijn middel word ik niet vrolijk. Ik weet als ik straks echt kilos begin te verliezen, dat het eerst kilos van mijn blovenlichaam is, dus die vette middel blijft hetzelfde alleen lijk ik nog vetter omdat ik nog meer een peervorm krijg.

Daarbij komt dat ik vanmiddag een paar financiële missers ben begaan, en dan zoek ik mijn troost weer in voeding.

ik zit in een vicieuze cirkel, ik ben niet gelukkig met mijn lijf, maar van eten word ik weer gelukkig.

Welke cutvorm ga je doen dan ?
Met jouw fysiek toch wel G-flux? Zou zonde zijn als je voor extreme low cal gaat.

wat neem je voor en na je ochtendcardio?

tijdens neem ik bcaa http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/sni/bcaa-blast

en ik heb sinds vandaag bij mijn cardio ook een zweetband om mijn middel http://www.fitnessdelivery.nl/neopreen-tailleband.html , kost geen drol en voelde wel goed aan moet ik zeggen.

Als je daar wat besteld, moet je deze ook bestellen http://www.fitnessdelivery.nl/exercise-wheel-trainingswiel.html, verscrhikkelijk goede oefening.

Na mijn cardio ga ik douchen en dan begin ik met maaltijd 1, als ik mijn cut verder vol houd dan neem ik straks ook ECAY.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Herkenbare situatie ... je doet zo je best, en eigenlijk zie je er soms gewoon het nut niet
van omdat de resultaten niet snel komen.

Ik zou willen zeggen volhouden kerel ! Maar toegegeven, ik geef dan ook vaak toe aan ...

Je zou kunnen opteren voor een vetverbrander ... in Animal Cuts zitten bv stoffen die je
een feel good geven. Waardoor het toch even wat makkelijker wordt imo.

Ik kan het wel volhouden, maar dan moet ik wel resultaten zien, kijk het is nog vroeg dus ik moet niet zo janken, maar als ik dan sommigen hun verhalen lees dat ze geen cardio doen en gewoon nog veel vreten en het vet vliegt eraf en ik probeer me overal aan te houden en zie helemaal geen resultaat dan werkt dat ongelovelijk demotiverend en denk je waar doe ik het allemaal voor, want je wordt er niet vrolijker van. Die Animal Cuts zal ik deze week even bestellen.

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Welke cutvorm ga je doen dan ?
Met jouw fysiek toch wel G-flux? Zou zonde zijn als je voor extreme low cal gaat.

Wat is G-Flux ? Ga denk ik niet extreem low carb, maar kan zomaar veranderen. Heb voorheen wel eens lowcarb gedaan, maar dan zijn mijn trainingen helemaal bagger.

Misschien zou je t fruit van maaltijd 1 kunnen weglaten...scheelt toch weer suikers. paar weekjes ff op een multivit of zo.
De enkeling die droog schijnen te worden zonder cardio en alles zijn gelukkig zeldzaam, de rest moet er net zo hard voor knokken...ik iig wel, maar stop nu niet eerder dan dat ik er ben...mag ook wel s, na t al 4 zomers geprobeerd te hebben:)

eca s altijd wel lekker, iig voor de motivatie. Cardio gaat straks nog wat omhoog neem ik aan?

ja t.z.t. gaat cardio omhoog, vervolgens fruit eruit, dan rijst/brinta halveren, daarna kh-cyclen.

Laatst bewerkt:
Als je daar wat besteld, moet je deze ook bestellen http://www.fitnessdelivery.nl/exercise-wheel-trainingswiel.html, verscrhikkelijk goede oefening.

bedoel je dit serieus..? Dacht dat dit apparaatje juist altijd behoorlijk afgekraakt werd? Wel handig dingetje qua formaat, maar werkt dus ook lekker?

Het is een ontzettend goede core-oefening en kost geen drol, ik ga op mijn knieën zitten en probeer hem helemaal uit te rollen en daarna weer terug rollen zonder dat mijn buik de grond aanraakt. Als je hem koopt laat het me even weten hoe het voelt, en ook even de volgende dag.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

je kan het eens testen met een barbell voordat je zoiets koopt ;)

Barbell op de grond, 2 plates eraan en hoppa

zo bv:
http://www.shapefit.com/abs-exercises-barbell-ab-rollouts.html

Zo kan ie inderdaad ook, vind hem zelf wel lekker en je gebruikt veel stabaliserende spieren.

Ben van plan om me elke vrijdagochtend te wegen, dus bij deze woog ik 114 kg., vorige week 115,1 kg.

Vanmorgen benen gedaan;
5 min. hometrainer

superset legextension met legcurl op Panatta Machines om op te warmen (weinig rust tussen sets)
4x 10x20, 10x20

Hacksquat (normale rustperiodes ong. 1,5-2 min.) smalle stand
8x +50
8x +90
8x +120
8x +140 (laaste met hulp)
5x +150
6x +140

Beetje last van mijn knieën met deze oefening

Decl. Legpress op PanattaMachine voeten brede stand
10x95
8x130
8x130
8x130

Squatten
8x60
8x100
8x100
8x100
8x100

vanaf nu weer 30-60 sec. rust tussen sets

superset Stifflegged Deathlift op verhoging met Panatta liggende legCurl
4x 10x60, 10x30

Panatta staande legcurl
2x15x15 per been
1x13x15 per been

nog twee oefeningen voor kuiten zittend en staand kuitheffen.

een kilo'tje deraf en nog een stevige training erbij ... dat is zeker niet slecht kerel !

Terug
Naar boven