- Waardering
- 110
Toch aardig wat gewicht wat je dan nog pakt voor zoveel reps/sets. Zeker gezien je
je rust tijden ook zo kort neemt. Sterk kerel.
Bedankt kerel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch aardig wat gewicht wat je dan nog pakt voor zoveel reps/sets. Zeker gezien je
je rust tijden ook zo kort neemt. Sterk kerel.
Ik post hier al een tijdje niet meer, ben r ffies tussenuit geweest door omstandigheden maar wil hier toch wel ff graag op reageren...kom op man! Eten is maar een korte-termijn oplossing...als je net begint te cutten is t altijd net alsof t erger wordt, maar daarna ga je heus wel resultaat zien...ben nu zelf ook een week of 8 bezig, en t gaat langzaam, maar t gaat...dus ff je baaldag doorkomen en morgen weer beginnen..!

Ok, vandaag eigenlijk alweer de handdoek in de ring gegooit. Als ik begin te cutten voel ik me vetter dan daarvoor en hou ik eigenlijk snel weer op, dat gevoel heb ik nu ook. Momenteel walg ik echt van mezelf als ik in de spiegel kijk, vooral van mijn middel word ik niet vrolijk. Ik weet als ik straks echt kilos begin te verliezen, dat het eerst kilos van mijn blovenlichaam is, dus die vette middel blijft hetzelfde alleen lijk ik nog vetter omdat ik nog meer een peervorm krijg.
Daarbij komt dat ik vanmiddag een paar financiële missers ben begaan, en dan zoek ik mijn troost weer in voeding.
ik zit in een vicieuze cirkel, ik ben niet gelukkig met mijn lijf, maar van eten word ik weer gelukkig.
Herkenbare situatie ... je doet zo je best, en eigenlijk zie je er soms gewoon het nut niet
van omdat de resultaten niet snel komen.
Ik zou willen zeggen volhouden kerel ! Maar toegegeven, ik geef dan ook vaak toe aan ...
Je zou kunnen opteren voor een vetverbrander ... in Animal Cuts zitten bv stoffen die je
een feel good geven. Waardoor het toch even wat makkelijker wordt imo.
Welke cutvorm ga je doen dan ?
Met jouw fysiek toch wel G-flux? Zou zonde zijn als je voor extreme low cal gaat.

bedoel je dit serieus..? Dacht dat dit apparaatje juist altijd behoorlijk afgekraakt werd? Wel handig dingetje qua formaat, maar werkt dus ook lekker?

Als je daar wat besteld, moet je deze ook bestellen http://www.fitnessdelivery.nl/exercise-wheel-trainingswiel.html, verscrhikkelijk goede oefening.
bedoel je dit serieus..? Dacht dat dit apparaatje juist altijd behoorlijk afgekraakt werd? Wel handig dingetje qua formaat, maar werkt dus ook lekker?
je kan het eens testen met een barbell voordat je zoiets koopt
Barbell op de grond, 2 plates eraan en hoppa
zo bv:
http://www.shapefit.com/abs-exercises-barbell-ab-rollouts.html
een kilo'tje deraf en nog een stevige training erbij ... dat is zeker niet slecht kerel !