Fitness Seller

Mijn Cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren weer teveel gegeten, rundergehakt i.p.v. biefstuk en bakje noten i.p.v. handje noten. Moet mezelf herpakken en motiveren anders wordt het niks om mijn doel 1 oktober te bereiken. Het is trouwens denk ik ook al meer dan 10 jaar geleden dat ik minder dan 103 kg. woog, dus denk ik bij voorbaat al dat het mij niet gaat lukken. Ik kom steeds moeilijker mijn bed uit, 's-winters word ik voor de wekker wakker, momenteel word ik door de wekker wakker en lig ik meestal 22.30 uur in bed en slaap ik niet gelijk en moet ik ma., wo., vr. 05.15 uit bed, want dan moet ik 's-ochtends trainen. Nu wil ik di., do. en za. ochtend cardio doen, maar dan moet ik ook 05.15 mijn bed uit en dat is me tot nu toe nog niet gelukt, ik word dan door de wekker wakker en denk bij mezelf rust is ook belangerijk en blijf tot 06.30 liggen.

Ach ja, vanmorgen borst getraind, geen zware gewichten maar goed op gevoel en weinig rust 30 tot 60 sec. maximaal.

Eerst weer even Pullups gedaan, met als opwarming 3 supersetjes staand rear delt cable rope Pull en BentOver Rope straight-arm Pulldown.

PullUps
2x10 (hielen op een bankje)
2x06 (hielen op een bankje)

Incl. (30 graden) DB-flyes
4x15x10

Incl. Benchpress
3x15x60
1x11x60

Flat Benchpress wijde stand
4x12x60

Decl. DB-press
12x22
12x24
12x26
12x30

Incl. DB-press beginnen in stand 4, dan stand 3, stand 2 en op laatst vlak. Dit is 1 set dus geen rust.

12x20, 10x20, 8x20, 6x20
12x20, 09x20, 6x18, 4x18

ClosGrip Benchpress
2x12x60
2x12x50

Daarna nog 4 setjes voor de buik

15 min. crosstrainer

Hehehe, als ik moe begin te worden zakt mijn weerstand tegen vanalles lekkers ook onder nul.
Probeer te compenseren met eca en af en toe een sigaretje :p Smerig, maar het helpt wel :D

Aardig veel reps toch op je borst. Heb je trouwens al wat zicht op vooruitgang nu je elke dag
bijna pull ups doet?

hahaha, roken ga ik maar niet aan beginnen, ben nu 5 jaar gestopt wil ik zo houden. Voel dat de PullUps ietsje makkelijker gaan, maar nog niet zo snel als ik zou willen, maar we blijven oefenen.

Train je dan steeds voordat je gaat werken?
Is 't dan niet relaxer om na je werk te gaan trainen? Misschien meer energie en dan hoef je er niet zo vroeg uit?

lekkere training MHD, waarom die pull ups voor je training?

Train je dan steeds voordat je gaat werken?
Is 't dan niet relaxer om na je werk te gaan trainen? Misschien meer energie en dan hoef je er niet zo vroeg uit?

Misschien wel, maar heb 2 kleine kinderen. Als ik na mijn werk ga trainen ben ik 17.30 of 18.00 thuis en we eten met zijn allen om 17.30 dus dan moet ik erg haast maken om op tijd thuis te zijn, dit is relaxter en dan zie ik mijn kinderen en vrouw ook. Tevens is het 's-ochtends koeler in de gym en is je eigen testosteron hoger.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

lekkere training MHD, waarom die pull ups voor je training?

Pull ups heb ik nooit gedaan en ben ik erg slecht in, wil t.z.t 10 herhalingen kunnen doen zonder hulp. Had een tip van DwarvenWarrior gekregen over Grease the groove, dat is als je het vaak genoeg doet word je er beter in, net zoals veel jongens elke ochtend sit-ups en push-ups doen, probeer ik elke training een paar pullups te doen.

weer een hele kleine 5 uur geslapen :(, vanmorgen gewogen 111,7 kg.

Benen stonden vanmorgen op het programma

opwarmen 5 min crosstrainer

3supersetjes legex. en legcurl

squatten
6x60
6x100
3x120
3x140
3x150
3x160
2x170 (waren zeer slechte squats)

hacksquat 21'en (7 halve onderin, 7 hele, 7 halve bovenin)
3 setjes met +80 kg.

FrontSquat (krijg altijd last van mijn schouders als ik te zwaar ga)
3x8x60

liggende legcurl
12x20
10x30
08x40
08x50
07x50

GluteHamRaises
2 hh negatief, wat een oefening respect voor de mensen die deze doen.

Staand kuitheffen (heel weinig rust 20 sec)
35x25
30x25
20x25
15x25
10x25

hyperextensions
4x12

nog eventjes gefietst, vanmiddag voetbal kijken en me voor de rest niet te druk maken, het is warm.

dat zijn beste squats kerel ... en die hacks zien er pittig uit !

dat zijn beste squats kerel ... en die hacks zien er pittig uit !

Die hacks waren ook erg pittig, zal eerlijk wezen mijn squats zijn parallel of ietsje daarboven, ik ga niet onder parallel, want dan gaat mijn onderrug bol staan en krijg ik ongelovelijk spanning erop waardoor ik last krijg van mijn onderrug.

Die hacks waren ook erg pittig, zal eerlijk wezen mijn squats zijn parallel of ietsje daarboven, ik ga niet onder parallel, want dan gaat mijn onderrug bol staan en krijg ik ongelovelijk spanning erop waardoor ik last krijg van mijn onderrug.

Het is maar net waar je je goed bij voelt ... zie vaak kerels die diep willen squatten,
en dan voorover buigen in een soort van good morning om zo toch maar wat dieper
willen te gaan. Maar uiteindelijk heeft dat dan niets meer met je quads te maken :p

Je kan proberen om je hielen wat te verhogen. Dan verschuift je zwaartepunt een beetje
waardoor je rug rechter blijft.

Vanmorgen schouders, armen

DB-press
14x14
12x20
10x26
08x32
08x32
08x32

Staande Barbel press behind the neck
(1 set bestaand uit 15 hh, dan 10-15 sec. rust en dan weer zoveel mogelijk hh)
15x30, 10x30
15x30, 09x30
15x30, 08x30

Cable Side Raises
15x5 (voor het lichaam)
12x5 (achter het lichaam)
15x5 (voor het lichaam)
12x5 (achter het lichaam)

Barbell Front Raises
4x10x30

Supersetje BentOver Barbell RearDelt Pull (bovin vasthouden) met BentOver OneArm DB Raises
4 setjes 12x30, 10x6 (per arm, bovenin beetje vasthouden en voordat de arm recht onder het lichaam komt tegenhouden)

BarbellShrugs
1x10x50
3x10x90

Dippen
4x10xbw

CableTricepsPullDown
15x30
15x37,5
10x37,5, 5x32x5
14x32,5

Weet niet hoe die oefening heet, triceps oefening, schuin bankje EZ-bar stang achter het hoofd brengen en weer omhoog
4x12x +20

EZ-bar Curl
5x20x +20
(laatste drie setjes was met tussenpozen om wel op die 20 hh te komen)

Cable Rope HammerCurl
4x15x15

en nog 1 oefening voor de onderarmen

Geen Crosstrainer gedaan, was doorweekt en had voor mijn gevoel meer kwaad dan goed gedaan.

Laatst bewerkt:
behoorlijk wat oefeningen per spiergroep....lekker hoor:)

Heb nu al een tijdje last van mijn rechterpols en die begint vanaf gisteren toch behoorlijk te irriteren, voorbeeld een deksel van een potje opendraaien lukt bijna niet.

Gisteren weer een junkdag gehad, dit blijf ik waarschijnlijk ook doen tot augustus, zolang ik nog in gewicht zak. Vanaf vandaag alle rijst, brinta, en vitargo met 10 gram per maaltijd gezakt en de ananas eruit (sommige dagen neem ik hem nog wel, neem nu roerbakgroente bij mijn kip, wanneer ik deze niet kan halen, wordt het weer tomaat en ananas), dit zal ongeveer 200 kcal per dag schelen.

Vanmorgen rug getraind;

opwarmen, met superset reardelt cablepull en straight arm pulldown.

PullUps
6x6 (hielen op het bankje)
zou eerst zonder bankje doen maar lukte niet :mad:

Deathlift
10x60
6x100
3x140
3x170
3x170

Superset Latpully behind the neck (met twee vingers) met PlateLoaded RowMachine
4x 12x50, 12x50

Superset Dumbbell Row met: voor de chestpress Machine staan en dan handvaten naar achter trekken (kleine ROM, goede pomp in RearDelt)

4x 12x40 (per arm), 12x30 (per arm)

BentOver StraightArm PullDown

4x15x35

Hyperextension
4x12

15 min crosstrainer

Hoop zo dat mijn pols niet door begint te ouwehoeren, als ik train heb ik er niet verschrikkelijk veel last van, maar nu zo met het typen doet het al ****ing pijn.

Pols even intapen voor je traint kerel ... heb er ook een tijd last van gehad.
Tijdje met wrist-wraps trainen en het trekt wel weg.

Training ziet er nog stevig uit ;) Nog geen krachtverlies?

Pols even intapen voor je traint kerel ... heb er ook een tijd last van gehad.
Tijdje met wrist-wraps trainen en het trekt wel weg.

Training ziet er nog stevig uit ;) Nog geen krachtverlies?

Krachtverlies vooral bij borst (wat mijn zwakke spiergroep al is) en schouders, heb ook het idee dat de verloren kilo's tot nu toe alleen maar van mijn schouders, armen en borst is afgegaan en bijna niks van mijn middel en dit is zo frustrerend, maar ga er niet te lang over zeiken. Ga er gewoon vanuit als ik 01 oktober 100 kilo weeg, dat er toch een redelijk deel van mijn middel af moet zijn gegaan, anders ....:mad:

Ok, voel me k*t, ondanks dat Nederland in de finale staat, vanmorgen borst getraind voelde ook k*t.

Bankdrukken
paar opwarmsetjes
07x110 (laatste met hulp)
06x110 (laatste met hulp)
06x110 (laatste met hulp)
04x110

Incl. Benchpress
12x60
08x80
08x80
11x80

Supersetje incl. DB-flyes met incl.DB-press
15x12, 08x30
15x12, 06x30
15x12, 08x24
15x12, 08x24

Close Gripp Benchpress
04x10x60

15 min. crosstrainer

ga volgende week denk ik eens een ander training-schema doen, UB / LB of quadriceps/borst/armen en hamstings/rug/schouders. Zal deze week ook wel niet gezakt zijn want heb gisteravond weer meer gevreten dan mocht en 1 1/2 liter colaZERO. Moet eigenlijk ophouden met beleggen op de beurs, want dat gaat de laatste tijd helemaal verkeerd en kost me veel geld en ergernis zit constant verkeerd, hoop dat de beurs crasht voor volgende week vrijdag.

Nieuwe training word waarschijnlijk

Maandag; A1
Woensdag; B1
Vrijdag; A2
Zaterdag; B2
week daarop herhaalt cyclus

Training A1 (quadriceps, borst, armen)
Squatten
Supersetje Leg-press, uitstappen
vlak DB-drukken
Supersetje incl Flyes, incl DB-press
Supersetje haltercurl, met tricepsPullDown
Supersetje EZbar-curl, met EZ-bar FrenchPress

Training B1 (hamstrings, kuiten, rug, schouders)
Liggende LegCurl
Deathlift
PullUps
Supersetje DB-Row met RearDelt Apparaat
NeckPress
Supersetje SideRaises, Barbel FrontRaises
kuiten

Training A2
Squatten
Supersetje Sprongsquats met LegExtensions
Incl. Benchpress
Guilotine Benchpress
CloseGrip Benchpress
Tricepsoefening
Supersetje DB-curl met HammerCurl

Training B2
Zittend LegCurl
Goodmorning
PullUps
LatPull Smalle Greep Zittend voor apparaat
Supersetje Straight-Arm Pull down met RearDeltPull
Supersetje BOR ReardeltROW, met BentOver Dumbbell reardelt Raises
Supersetje DB-press met SideRaises

Zoiets, misschien verander ik nog wel

Laatst bewerkt:
mmm ... benieuwd of dat wat gaat doen aan je vetverbranding eigenlijk ...

borst training zag er trouwens netjes uit ;)

Gisterenavond 30 minuten gewandeld en vamorgen op nuchtere maag 45 min. op de hometrainer. Mijn trainingsschema wordt per volgende week toch even anders nl.

Ma. Rug, achterkant schouders en biceps
Wo. Borst, schouders, triceps
Vr. Benen
Za. Borst, achterkant schouders, armen

Ga me vooral richten op bovenkant borst en rearDelts, zal dit denk ik 6 weken doen en daarna ga ik een ander split-schema doen, waarschijnlijk 2 x rug. Vanmiddag even benen trainen waarschijnlijk, want ik kan zaterdag niet trainen dus doe ik morgenochtend schouders, armen.

Vanmorgen gewogen 110,8 kg.

Gistermiddag benen gedaan

squatten
1x10x60
2x10x100
1x06x120
3x06x120
1x10x100

21'en op de hacksquat
4 setjes +80 kg.

Dropset legextension
3 setjes 10x20, 10x15, 10x10, 10x5, 10x40 (1/4 hh)

2 supersetjes uitstappen met Stif Deathlift
15x20, 15x20

legcurl
4x15x25

kuiten

Na de training last van mijn onderrug en bekken :(

Vanmorgen schouders / armen

staande Neckpress achter in de nek
10x20
10x40
08x60
08x60