XXL Nutrition

Mijn log (keto & training)

• Topic Starter Topic Starter
Succes!

Persoonlijk begin ik de week met de grote spiergroepen zoals borst en rug, om na een weekend refeeden, terug je spierglycogeen sneller omlaag te krijgen en terug in keto te geraken.

Ik eindig de week met een depletion workout met veel compounds. Ik pak vooral dan men benen aan maar ook enkele oefening borst, rug en buik.

ik begin de week met mn benen.
maar ik denk dat ik dan zal omgooien dag 2 met 3

hm ja maar goed, refeed zit er voor mij nog ff niet in maar ik weet ondertussen wel wat het nut is van depletion workout. die ga ik ook voor mijn refeed houden maak ik gewoon een dag een full body workout van pak ik um zwaarder minder hh.

Ok dag 3, het is nog goed vol te houden ook qua voeding enzo. Ik merk ook nog geen nadelige gevolgen, ik tegendeel juist ik heb het idee dat ik meer energie heb soms. Ik at de laatste weken zowiezo al een stuk minder carbs dus misschien komt het daardoor. En ik heb echt het idee dat het extra vet mij energie geeft. Moet wel meer plassen dan voorheen geloof dat het water wat ik drink er ook weer gelijk uit komt :o

Net getrained;
rug, borst en biceps.
10 min warming-up
deadlift 4x15x10kg
latteral pulldown 4x15x15kg
bench press 4x12x15kg
vertical bench machine 4x15x15kg
barbell curl 4x10x10kg
concentration curl 4x15x5kg per arm (overgens ik denk dat ik deze oefening nog niet lekker door heb want ik voel niet heel veel belasting op mn biceps, ik zal nog ff internet doorspeuren voor een goeie uitvoering).
nog wat verschillende buikspieren.

gevolgd door 40 min cardio (70% van max hartslag).
Kracht training heeft ruim 45min geduurd.

Morgen kan ik niet trainen helaas maar begint de beproefing pas echt want dan moet ik werken. heb een vlucht moet om 7.15 beginnen maar balen is dat ik daarna in de middag meteen refreshment training ehbo heb. dus ik ben pas 20 uur klaar in de avond :eek:
ik zal mn eten enzo vandaag al plannen en bereiden, gezien zo'n lange dag ga ik mn maaltijden denk ik een beetje door 2en delen zodat ik het over de hele dag versprijdt.

succes met je log en je trainingen ;)
ik ga hem volgen ;)

ik denk zelf dat je deadlift wel wat omhoog kan, want je benched meer, maar dat zal wel kwestie van tijd zijn voordat je deadlift hoger komt ;)
ook netjes van je cardio dat je dat blijft doen, blijf ik k*t vinden:P

succes met je log en je trainingen ;)
ik ga hem volgen ;)

ik denk zelf dat je deadlift wel wat omhoog kan, want je benched meer, maar dat zal wel kwestie van tijd zijn voordat je deadlift hoger komt ;)
ook netjes van je cardio dat je dat blijft doen, blijf ik k*t vinden:P

deadlift zou wel hoger kunnen, ik zal hem wel aankunnen maar ik heb n beetje last van mn rug de laatste tijd dus ik ik wil niks forceren.

Overgens heb ik een meetlint gescoord, dus ik zal vanavond even wat maten opmeten en vermelden in mn eerste post.

deadlift zou wel hoger kunnen, ik zal hem wel aankunnen maar ik heb n beetje last van mn rug de laatste tijd dus ik ik wil niks forceren.

Overgens heb ik een meetlint gescoord, dus ik zal vanavond even wat maten opmeten en vermelden in mn eerste post.

altijd naar je lichaam luisteren ;) gewoon rustig opbouwen zou ik dan zeggen ;) maar dat zal je al wel van plan zijn geweest, dus is beetje nutteloze tip :P

zal vanavond dan wel ff nog een keer kijken ;)

altijd naar je lichaam luisteren ;) gewoon rustig opbouwen zou ik dan zeggen ;) maar dat zal je al wel van plan zijn geweest, dus is beetje nutteloze tip :P

zal vanavond dan wel ff nog een keer kijken ;)

Ja ik heb geleerd dat ik naar mn lichaam moet luisteen, zeer belangrijk!
Ik zal in de loop van tijd wel meer gewicht gaan toevoegen.

Misschien nog een leuk weetje, ik ben vorrig jaar toen ik begon met wat serieuzere kt begonnen met fullbody 5x5 om zo vooral kracht op te bouwen.
Zat toen ook veel hoger in gewicht maar met minder reps. Het schoot voor mij alleen niet echt heel erg op. Ben toen op aanraden mn hele schema gaan omgooien met meer reps en minder gewicht en dat bevalt me prima.
Daarna ben ik over gegaan op split alleen onder en boven lichaam. en nu heb ik er een 3 daagse split van gemaakt. Deze hou ik voorlopig aan en eventueel over een tijd kan ik nog gerichter spiergroepen gaan trainen.

Overgens als mensen tips m.b.t. beter combineren van spiergroepen op een dag hoor ik ze graag. Ik heb het zo uitgepluisd maar als het beter kan hoor ik t graag :)

Ik heb toch nog een klein vraagje..
maakt het veel uit waar je je vetten vandaan haalt? want ik keek een beetje verschillende keto schema's door maar ik zie bijna nergens mayo staan bijv. Terwijl ik vooral mn vetten uit mayo, olijfolie en kaas haal. Kan dat geen kwaad?

weet iemand misschien ook hoeveel 1 omega 3 cap bevat qua voedingswaardes?

Mayo, kaas etc. schrappen die bende!

Vetten uit;

Vlees
Pindakaas (biologische)
Noten (ongebrande ongezouten)
olijfolie
kokosolie (palm om in te bakken)
lijnzaadolie
vette vis(makreel bijvoorbeeld)

mja wil ik ook wel graag maar uit mn normale voedsel kom ik niet aan genoeg vetten!

pindakaas, kokosolie, lijnzaadolie en helaas ook bepaalde vissoorten zijn hier niet te verkrijgen.
Daarom moet ik andere optie's zoeken.
ik zit er ook niet op te wachten op iedere keer 2 scheppen mayo ergens bij te doen.

Daarom dacht ik er aan om het met omega 3 caps te doen alleen weet ik niet wat 1 cap bevat qua waardes.

mja wil ik ook wel graag maar uit mn normale voedsel kom ik niet aan genoeg vetten!

pindakaas, kokosolie, lijnzaadolie en helaas ook bepaalde vissoorten zijn hier niet te verkrijgen.
ik zit er ook niet op te wachten op iedere keer 2 scheppen mayo ergens bij te doen.

Daarom dacht ik er aan om het met omega 3 caps te doen alleen weet ik niet wat 1 cap bevat qua waardes.

Bullshit je bent stewardess komt over de hele wereld kan echt wel aan pindakaas komen.
Een paar potten pindakaas...wil ik ook wel naar je toesturen

MAYONAISE ZEKER NIET DOEN

hmmm dat gaat moeilijk worden lijkt mij ;)
die caps bevatten niet al teveel dacht ik ;)

je moet iig onverzadigde vetten binnenkrijgen, in mayo en kaas zitten veel verzadigde vetten en dat is niet echt goed :P

Gaat goed hier! Ben benieuwd hoe dat Keto je gaat bevallen en wat voor invloed het heeft op je trainingen, ga hem volgen.

eitjes, alle soorten vis, noten.

Als je 50 gram cashew noten eet heb je echt al een shitload aan vet.

Bullshit je bent stewardess komt over de hele wereld kan echt wel aan pindakaas komen.
Een paar potten pindakaas...wil ik ook wel naar je toesturen

MAYONAISE ZEKER NIET DOEN

ja, ik kom op bestemmingen het vliegtuig niet uit lieve schat!
ik kan enkel pindakaas kopen als ik weer naar huis ga voor een paar dagen maar goed dat zit er ook even niet in nu dus moet ik met andere oplossing komen. Ik begon me al te bedenken ineens, vooral die mayo overal bij is niet echt lekker. Overgens wat kaas betreft die zie ik wel vaker voorbij komen in schema's.
Maar ik kan wel andere vette dingen gebruiken :)

Ben je dan dagen van huis weg dat je het niet kunt meenemen ???

Zelf gaat mijn voorkeur uit naar zalm en noten.

eitjes, alle soorten vis, noten.

Als je 50 gram cashew noten eet heb je echt al een shitload aan vet.

ja ik vind qua vis ook wel meevallen
100 gram zalmfilet bevat 16 gram vet. buiten dat is de vis die ik hier al kan krijgen aardig prijzig.

Die noten ga ik zeker doen trouwens, eieren heb ik ook wel een hoop per dag. Het is alleen zo dat ik met vis etc niet meer goed ik verhouding lig met 65% vet en 30% ew die eiwitten gaan zo omhoog dan.

Hoe train je dan ???

verder zijn viscaps wel te doen als je echt niet anders kan of wil.

uuh hier in Praag :-/

kheb ff de mayo dr uit geknikkerd en wat meer olijfolie er in gegooid ik kom nu alleen tot maar 1200kcals beetje te weinig.
Dus ik denk dat ik morgen ergens een zakje noten moet scoren.

ja viscaps om ff te helpen een beetje.. maar nu weet ik nog niet hoeveel gram vet 1 cap bevat :(

Terug
Naar boven