Fitness Seller

Mijn log (keto & training)

MAAR voor de 1000 e keer JE KAN BETER BETERE VETTEN SCOREN.
Het kan mayo en kaas. Maar nog beter zijn zalm en walnoten bijvoorbeeld!
Haar doel is om ZSM op 20% te staan gaat nog sneller met goede soorten vetten!
Jep heb je gelijk in, dat heb ik ook al aangehaald enkele posts terug en in de andere thread. beter uit vlees vis noten en olijfolie en dat aanvullen met kaas en mayo.

Ik heb haar ook een 5 gegeven in haar gallery.
Het kan nog wel wat worden maar dan moet ze eerst goed op dieet en die fluffy zooi wegwerken.

• Topic Starter Topic Starter
ach ach.. zullen we het gewoon weer bij mn log houden en mijn training en voeding...

toch bedankt voor de serieuze reactie.
nog even voor de duidelijkheid het voornaamste vet haal ik uit vlees, vis, eieren, olijfolie en de rest is aanvulling. Het is ook niet zo dat ik me iedere dag even een lekker stuk zalm kan veroorloven :( dus moet een beetje creatief zijn.

ach ach.. zullen we het gewoon weer bij mn log houden en mijn training en voeding...

toch bedankt voor de serieuze reactie.
nog even voor de duidelijkheid het voornaamste vet haal ik uit vlees, vis, eieren, olijfolie en de rest is aanvulling. Het is ook niet zo dat ik me iedere dag even een lekker stuk zalm kan veroorloven :( dus moet een beetje creatief zijn.
koop gehakt bij de lokale slager, is goedkoop en je hebt meteen eiwitten en vetten

ja ik heb vandaag n kilo rundergehakt gekocht en verdeelt over meerdere porties en in de vriezer gedaan :)

Zoals ik in die andere post al zei: Mayo is perfect voor keto...
Er zullen idd wel betere vetten zijn maar je zal nooit gemakkelijk genoeg vetten halen met ietswat lekker eten tenzij je mayo gebruikt imo.
Die van Bertolli is gebaseerd op olijfolie en dus zeker geen slechte vetbron:
http://www.bertolli.com/be-nl/products_dressings.aspx

Kaas is de perfect combinatie eiwit/vet. Zeker niet weglaten dus!

Imo kan je best niet aan keto beginnen indien je schrik hebt van verzadigde vetten. Ze zijn even belangrijk als onverzadigde in dit dieet dus ze mijden heeft echt geen zin.

De grote hoeveelheid onverzadigde vetten die je eet gaat er trouwens voor zorgen dat je cholesterol in evenwicht blijft dus daar hoef je je ook niet druk om te maken.

Nogmaals, het zijn de transvetten die je moet mijden, maar dat weet iedereen natuurlijk :)

Man wat een avatar :lick:

Goede progressie gemaakt gezien je foto van januarie en april, goed bezig houden zo :thumb:

kleine update...

vandaag dag 5.. heb helaas gisteren en vandaag niet kunnen trainen. Morgen heb ik vroege dienst dus ff kijken of ik daarna nog wat kracht heb om te gaan trainen. anders ga ik zondag.
Qua voeding hou ik me er nog netjes aan. Ik moet wel zeggen dat ik nu toch echt trek begin te krijgen in andere dingen. Ik moet me inhouden, heb net mn eten op en nog heb ik honger/trek...
Verder voel ik me nog vrij fit. Ben niet vermoeider dan normaal.

respect voor je dedicatie en inzet. altijd verfrissend om een vrouwelijk dagboek te lezen.

ik hou je in de gaten.

Is normaal dat je nu wat honger blijft hebben, dat trekt welw eg naarmate je langer in ketose zit ;) vanaf dat punt heb je eigenlijk geen honger meer.

Volgens mij heeft die dude nooit keto gedaan, maar goed laten we dr topic niet verder vervuilen.

succes

Hij heeft inderdaad nooit keto gedaan. Zijn reden was dat er teveel verzadigde vetten in mayo zaten, wat eigenlijk geen probleem is bij keto want je verbruikt ze toch... Anyway ze gebruikt mayo op basis van olijfolie als ik mij niet vergis, dus is er helemaal geen probleem ;)

Terug
Naar boven