Fitness Seller

Mijn log (keto & training)

• Topic Starter Topic Starter
Overgens heb ik de mayo zoveel mogelijk geelimineerd ik heb 1 max 2 eetlepels per dag en heb het vervangen door soms ergens wat meer kaas of wat noten etc :)

Overgens moet ik zeggen dat vandaag (dag 6) echt een hel was.
Misschien zijn het ook de hormonen ofzo, maar damn wat ben ik chaggie de hele dag.
Ik was ook al om half 4 wakker vanmorgen want ik moest werken, en ik heb straks ook nog een feestje dus dat wordt ook tot laat.
Kan ik als ik langere dagen heb trouwens extra kcals nemen? want ik denk dat dit wel een 24-uurtje word voor mij.
Verder had ik vandaag echt trek in alles!!!!! En bijna brak ik, maar ik heb mezelf weer omgepraat om het toch niet te doen en maar een paar extra amandellen naar binnen gewerkt. Maar zo oneerlijk iedereen met het mooie weer aan de ijsjes enzo.. mcflurry's overal ik dacht dat ik gek werd. Naja net mn avondmeal op dus ik kan er weer even mee door!

Overgens heb ik de mayo zoveel mogelijk geelimineerd ik heb 1 max 2 eetlepels per dag en heb het vervangen door soms ergens wat meer kaas of wat noten etc :)

Overgens moet ik zeggen dat vandaag (dag 6) echt een hel was.
Misschien zijn het ook de hormonen ofzo, maar damn wat ben ik chaggie de hele dag.
Ik was ook al om half 4 wakker vanmorgen want ik moest werken, en ik heb straks ook nog een feestje dus dat wordt ook tot laat.
Kan ik als ik langere dagen heb trouwens extra kcals nemen? want ik denk dat dit wel een 24-uurtje word voor mij.
Verder had ik vandaag echt trek in alles!!!!! En bijna brak ik, maar ik heb mezelf weer omgepraat om het toch niet te doen en maar een paar extra amandellen naar binnen gewerkt. Maar zo oneerlijk iedereen met het mooie weer aan de ijsjes enzo.. mcflurry's overal ik dacht dat ik gek werd. Naja net mn avondmeal op dus ik kan er weer even mee door!

jazeker... als je kcal inname gebaseerd is op 16 uur wakker zijn zul je echt wel meer moeten gaan eten als je er nu een 24 uurtje van maakt... de helft meer misschien??

ok wat meer kan geen kwaad mooi :)

Overgens nog een vraagje, ik weet niet of het door t keto komt.. maar ik heb vandaag last van een harde opgezette onderbuik. Geen idee waar t door komt (of dat t iets vrouwelijks is).
Iemand mss ook last van gehad?

je kan ook de mayo gebaseerd op olijfolie nemen van Calve

0.6kh per 100gram :D

Laatst bewerkt:
ok wat meer kan geen kwaad mooi :)

Overgens nog een vraagje, ik weet niet of het door t keto komt.. maar ik heb vandaag last van een harde opgezette onderbuik. Geen idee waar t door komt (of dat t iets vrouwelijks is).
Iemand mss ook last van gehad?

Het zou misschien kunnen dat je te weinig vezels eet. Moest het erger worden en moest je krampen krijgen kan je psylliumvezels kopen en toevoegen aan je maaltijd 's ochtends en 's avonds. Is natuurlijk, kost nix en je gaat je niet moeten volproppen met groene groenten om voldoende vezels binnen te krijgen.

mja, maar ik heb verder geen last met naar de wc gaan. Gewone stoelgang.. bakkie koffie en een sigaret en ik ga al hoor ;)

waar koop je die vezels btw? apotheek? of gewoon vitamine store?

mja, maar ik heb verder geen last met naar de wc gaan. Gewone stoelgang.. bakkie koffie en een sigaret en ik ga al hoor ;)

waar koop je die vezels btw? apotheek? of gewoon vitamine store?
De grotere apotheken en vitaminewinkels hebben dat wel.

ja... beland ik nu in de hel :(

Geen hel tenminste dat weet ik niet.
Maar je gaat er als vrouw wel snel oud zien het versnelt het verouderproces.

s6 met stoppen:D

old.jpg

hoe verloopt het hier Laura? al aan je eerste refeed begonnen?

update? :o

Terug
Naar boven