MuscleMeat

Mijn log vanaf 26-07-2013

locomojito

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
67kg
Vetpercentage
17%
Goedemiddag allemaal,

Precies een maand geleden ben ik begonnen met fitness, ik begon ermee om iets te veranderen aan mijn lichaam. Ik wilde wat breder en gespierder worden aangezien ik klein van lengte ben zo'n 1.66-1.68. Ik woog toen (met kleren aan na het eten) 59,5kilo. Momenteel weeg ik zo'n 63 met een lege maag en zonder kleren. Ik ben dus ongeveer 5kilo in gewicht aangekomen. Ik weet nog toen ik met 6 kilo dumbells shoulder press deed en benchpress mey alleen de stang op mijn eerste dag, vond ik nog best zwaar met mijn dunne polsjes dus ik begon echt met 0,0 kracht. Ook mijn benen waren niks gewend en kon de volgende dag nauwelijks lopen omdat ik volgens mij 20-40 kilo leg press deed haha.

Ik merkte dat ik steeds zwaarder en zwaarder kon pakken, bredere schouders, grotere biceps etc. Momenteel pak ik dumbells van 14kg als ik shoulder press en dergelijke doe dus van 6 naar 14kg. Benchpress loop ik helaas iets achter, doe ik 40kg 3x8 maar voortaan heb ik iemand achter me staan om mijn grenzen te verleggen. Binnen 2 weken hopelijk naar de 16kg dumbells, ik merk wel dat ik de 14kg steeds makkelijker doe.

Mijn benen blijken best sterk te zijn, ik doe nu 140kg leg press en 70-77kg leg curl uiteraard 3x8. Mijn instructeur zei dat ik 200kg leg press aan zou kunnen dus ben nu aan het opbouwen naar dat gewicht omdat ik zwaarder kan, haal de 3x8 ook best makkelijk.
Verder pas ik mijn (strakke) overhemden nauwelijks, knopen schieten bijna uit etc, ik heb helaas geen begin foto's maar ik was gewoon een mager jochie met geen spieren.

Hierbij dus een aantal foto's die ik net gemaakt heb, zien jullie een goede vooruitgang vanuit 0,0 naar dit?
Alvast dank:)

Laatst bewerkt:
Nou het is weer zomer mensen. Hier zijn de topics kijk ik train weer. Jongeman 1 maand trainen en dan een update doen ? Word jij Big Ramy genoemd zoniet dan verwacht ook niks van 1 maand

Ik zie geen foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Foto's zijn fout gegaan, doe het nogmaals via de laptop. En wat is er mis mee om een upload te doen na een maand? Jij bent toch ook ergens begonnen of niet dan. Reageer maar niet als je niks nuttigs te melden hebt.

En tsja, ik ben aan het bulken he, daar krijg je een buikje van wat mij niet goed lijkt voor de zomer. Dus ik ben niet aan het trainen omdat het zomer is, keep hating bro, ik zie je terug op mijn topic over een jaartje ;)

Wat verwacht je in hemelsnaam na een maand trainen zet er dan neer ik begin net met trainen. Maar toch niet zien jullie vooruitgang in 4 weken ? hahaha Nee dat is nou eens onmogelijk. Maar ik zie je graag over een jaar compleet anders misschien leuk om mij te overtreffen ;)

Top!!! Ik ben trots op je, koop een taart en ga het vieren. Wohooo jongens hij is al 1 maand aan het trainen!!

Wat verwacht je in hemelsnaam na een maand trainen zet er dan neer ik begin net met trainen. Maar toch niet zien jullie vooruitgang in 4 weken ? hahaha Nee dat is nou eens onmogelijk. Maar ik zie je graag over een jaar compleet anders misschien leuk om mij te overtreffen ;)

Nee ok ik begrijp je, dan maar dit als begin foto's toch? Dan werk ik het om de paar maanden bij, ook goed. Maarja je motiveert mij alleen maar, dankje:)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Nou ben benieuwd hoe je vooruitgang laat lopen ik hou het in de gaten ;)

Ga je de tour de france doen in dat jaartje?

Ga je de tour de france doen in dat jaartje?

Nee, gewoon 4-5x per week goed zweten in de sportschool, geen enkele dag skippen en blijven letten op mijn voeding. Misschien dat ik dan de ''noob'' zone uit ben en wat motiverende woorden kan horen voor het jaar daarop :)

Doe je ding en verbaas iedereen mij lachte ze vorig jaar ook uit omdat ik in jaar trainen meteen het podium opdook en nog 3de werd ook. Hoe en waarom mijn keuze het gaat erom dat alles mogelijk is als je maar wil en nog belangrijker bereid bent te doen dat wat nodig is

Doe je ding en verbaas iedereen mij lachte ze vorig jaar ook uit omdat ik in jaar trainen meteen het podium opdook en nog 3de werd ook. Hoe en waarom mijn keuze het gaat erom dat alles mogelijk is als je maar wil en nog belangrijker bereid bent te doen dat wat nodig is

Ja daarom lach ik nu ook harder dan de mensen die mij nu uitlachen, want ik heb een bepaald beeld en doel, en ik ga daar 100% voor, no matter what. Want ik weet dat het een kwestie van tijd is dat ik mijn doelen kan bereiken, of het nou 1 jaar is of 10 jaar.
Want als er 1 plek is wat mij veel plezier geeft dan is het wel de sportschool.

Maar jij hebt de tour de france wel een paar keer gereden in dat jaartje. :trollface:

do you even lift bro ?

Ja mooie vergelijking ook :rolleyes:

OT: Ben nogal skeptisch over je vooruitgang. Binnen een maand van 40 naar 140 kg legpress, muah ben wel benieuwd naar je uitvoering dan.

Voor de rest wens ik je succes

Gewoon lekker gaan knallen kerel komende tijd.

Succes met je doelen man,
en een maand na jou dat wist je al..........;)

Ja mooie vergelijking ook :rolleyes:

OT: Ben nogal skeptisch over je vooruitgang. Binnen een maand van 40 naar 140 kg legpress, muah ben wel benieuwd naar je uitvoering dan.

Voor de rest wens ik je succes

Haha ik snap je volledig. Ik ging naar mijn fitness instructeur toe met devraag of het erg was dat ik de leg extensions boven mijn gewicht deed (63kg). Hij keek me met grote ogen aan en zei nee zolang je uitvoering goed is dus ging hij met me mee om het te beoordelen. Het was mijn 4e setje van 8 keer en ik deed hem precies zoals hij hem wilde dus uitvoering is goed. Ook bij leg press is mijn uitvoering goed dus ben zelf ook verbaasd dat ik zulke stappen maak ondanks mijn lengte en gewicht.

Trouwens, in mijn eerste bericht zei ik 70-77kg leg curls, dat moet extensions zijn, foutje, curls doe ik 35kg

Bedankt allemaal voor jullie goede woorden!

Terug
Naar boven