MuscleMeat

Mijn split log

johanheeze

Competitive Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
Ik ga ook eens een log bijhouden altijd fijn als ik weet met welk gewicht ik een oefening kan beginnen en doen.

Ik train nu absoluut niet op kracht maar puur op massa, met hele korte rustpauzes en hele stricte uitvoering en aanspanningen etc.

Ik wil toch een bb'er worden denk ik misschien nog wel eens ooit een PL wedstrijdje meedraaien maar dat zien we dan wel.

Mijn nieuwe schema nadat ik een aantal weken ub/lb heb gedaan is als volgt.

Ma: Borst 3, schouders voor 1 en zij 1, 1 triceps
Di: Rug 3-4, achertkant schouders, 1 biceps
Do: Benen 4, buik 2-3
Vr: Tri 3, Bi 2-3, onderarmen

Zoiets zal hij zijn misschien dat ik nog wat switch ofzo, ik ben van plan om elke trainingsdag meteen savonds te posten. Ik start hier morgen mee :)

En als jullie tips hebben ofzo die hoor ik graag :D!!

Johan, veel suc6 he!
maar je weet hoe ik er over denk he:D

succes johan, goede stats al kerel!

split log

net trainingsschema heb je.

Mijn schema:

ma: rust
Di: borst+biceps
wo: rust
do: schouders+triceps
vr: benen
za: rust
zo: rug+cardio

• Topic Starter Topic Starter
Balboa18 zei:
Johan, veel suc6 he!
maar je weet hoe ik er over denk he:D

Bedankt bro :) ik weet ik weet maar dit moet ik ff doen van mezelf :D

18fitie zei:
succes johan, goede stats al kerel!

Thanks bro maar ze zijn nog p*ssy :D Ik train nu voorlopig weer ff op massa dus die stats zullen niet echt veranderen denk ik, dat is mijn doel nu ook niet :)

Beast20 zei:

Thanks jij ook best aardig schema.

1e spilttraining na 2 maanden ub/lb zit er weer op ook na een week rust.

Ging wel lekker opzich alleen die tricep oefening voelde ik niet echt en voelde een beetje rot aan mijn schouder.

Flat DB Press

20x9 8x20 10x20 10x20 10x20

Flat Fly's

8x6 10x8 12x10 12x10

Incline DB Press

8x24 10x24 12x20 10x16

Side raises Seated

8x6 10x8 12x7 12x6

Front DB raises

8x6 8x5 10x4 10x4

Lying triceps ext.

8x6 10x8 12x7 12x7

Zoiets was het best moeilijk nog om alles precies te onthouden. Ik kan met borst wel meer maar ik probeer nu het gewicht door de borst te laten doen. Ook nog best lastig om een gewicht te kiezen dat zien jullie wel aan mijn gewichten en reps etc. Ik heb nu een keer fly's tussen 2 borst oefeningen in gedaan ipv op het einde en het voelde wel lekker. Wat vinden jullie ervan?

succes johan

jammer dat je niet op kracht doet dat is veel mooier vind ik dan maar nu word je wel nog breder als je al bent denk ik zo.

Cas ik train ook op massa nu ja das mijn doel is idd breder te worden als nou :D

Op kracht trainen is heel mooi maar dat komt wel weer over een tijdje nu eerst dit schematje volhouden en pompen ik zal ook weleens een weekje wat lager in reps gaan voor het mooie :D

Bedankt Sant. ik heb vandaag niet een alte beste training gehad zit met paar probleempjes en ideen. Hopelijk gaat het zo niet door!

johanheeze zei:
Bedankt Sant. ik heb vandaag niet een alte beste training gehad zit met paar probleempjes en ideen. Hopelijk gaat het zo niet door!

Tuurlijk gaat het zo niet door alles komt altijd goed.

gewoon effe die probleemkes oplossen

je doet je incline hoger dan je flat :)

18fitie zei:
je doet je incline hoger dan je flat :)

Klopt is altijd zo geweest komt omdat ik plat dumbbell drukken niet zo vaak doe :) Maar nu ga ik dat wel vaker doen ik wil die dumbbells van 40 kg eens pakken :D (Y)

Ging redelijk vandaag korte training en voortaan geen geen dextrose meer tijdens het trainen ff een tijdje op water proberen, en direct na training (in gym) dextrose 2 volle eetlepels en whey.

Squat wijde been stand (1e keer) voelde wel goed! Denk dat ik hier sterker mee wordt als met de normale (schouderbreedte beenstand) squat!

10xstang
10x40
10x40
12x80
12x90
10x90
10x80

Leg extension

12x10
12x20
12x20
10x25

Kuiten in de leg press

16x10
12x35
12x45
12x55

Korte steek in mijn linker kuit al voor in begon maar heb het toch goed af kunnen maken.

Ik wou nog buik doen en sumo deadlift (voor de eerste keer ook). Maar had zoieso een klote broek aan die tijdens het squaten al elke keer steeds een stukje verder open scheurde :D Dat zou dan mijn 3e broek gaan worden in een maand tijd dus ik dacht ff rustig aan ;) :D

Wil je toch weer deadliften ja? je moet ook korte broek aan doen dat is veel hendiger.

goeie squat :D

PowerCas zei:
Wil je toch weer deadliften ja? je moet ook korte broek aan doen dat is veel hendiger.

goeie squat :D

Nee man met die convetionele dl werkt dat niet fijn bij mij, die stang over je schenen en benen nee ik vind dat niet fijn jij wel maar ik niet :D

Vandaag armen ging lekker ook weer binnen 1 uur klaar zoals het hoort :D

Begon met triceps:

2x tricep ext. behind back db

20x2
15x5

Dippen tussen 2 bankjes

12xbw
12xbw +10
12xbw +10
12xbw +10

Small BP

12x42,50
10x47,50
9x50
8x47,50

Tricep extension bb

12x22,50
12x26,50
10x29
12x25

BB Curl

12x20
12x30
10x32,50
9x35

Preacher BB curl smal

12x22,50
12x26,50
10x28
8x28

Wrist bb curl

12x12,50
12x16,50
12x20,50
12x20,50

Wou eigenlijk nog een oefening doen voor bovenkant onderarmen maar niet gedaan omdat ik daar al een te dikke pomp in had :(

wijde stand squat voelt id goed, je close bench moet wel omhoog ivg met bb extension

een aparte armendag:D..heel lekker, mjaa kan ik nu niet met ub/lb he;)
maar ziet er netjes uit verder, maar je ziet nu wel dat je tris idd kwa kracht achter liggen. of zie ik dat verkeerd bro?
oh ja hehe die pomp ken ik.
ik zou dan eerst reverse wrist doen en daarna pas wrist curls.
dan heb je geen last van die pomp

Laatst bewerkt:
johanheeze zei:
Vandaag armen ging lekker ook weer binnen 1 uur klaar zoals het hoort :D

Waarom hoort dat? volgens mij moet je dat allemaal niet te serieus nemen van maar 3 kwatier trainen.

En trainen ging nu toch goed :D

@ 18fitie Met close bench voer ik hem goed uit ik kan wel meer pakken eerst deed ik rond de 70kg maar mijn triceps zijn klein gebleven dus wat had dat voor nut? Ik train nu lekker met niet al te zware gewichten en pak de spier aan zoals het hoort imo. En triceps lopen iid ook wat achter je kunt ook mijn galery bekijken daar zie je het zelf :)

Bedankt voor je tip Sant.!

En Balboa die pomp zat er al toen ik nog geen onderarm oef. gedaan had :rolleyes:

PowerCas zei:
Waarom hoort dat? volgens mij moet je dat allemaal niet te serieus nemen van maar 3 kwatier trainen.

En trainen ging nu toch goed :D

Kort en hard Cas ! Spieren groeien niet in de gym, als je goed en hard getraind hebt ga je naar huis :D snapje ;)

Santino88 zei:
Als je niet klaar bent met biceps triceps en onderarmen binnen het uur doe je wel iets verkeerd :P

Iid als je gewoon door traint is er niets aan de hand, maar cas lacht graag mensen uit in de gym (Billy met zijn schuine BP) :D

Terug
Naar boven