MuscleMeat

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
tot over 3 week dan post ik pas weer een training

mmm buhbaaj

Nog 1 week! Schop ff je topic omdat je hem anders zelf vergeet!

• #1.124
Ben weer terug van weggeweest.
Best een k*t vakantie gehad binnen zitten met dat klote weer.
Niet gesport 3 week rust gehad,maar heb wel wat opgedrukt en triceps gedaan de laaste dagen maar thats it,het heeft wel zijn vruchten afgeworpen de foto's plaats ik binnenkort ,ben wel heel wat gewicht kwijt zit nog maar op 79,5 kg dus word binnenkort weer bulken en hard trainen. kan deze week ook niet trainen heb er nu geen geld voor en tjah bb is duur .daarintegen ben ik wel gewoon doorgegaan met eten maar dan gewoon iets minder als normaal

ben benieuwd naar je pics heel wat gewicht top greets P.

• #1.126
jep das heel veel maar was ook wel nodig.
straks weer lekker bulken en knallen met die gewichten

geen geld om te trainen? leg uit

• #1.128
vakantie was duur en ben net weer aan het werk gegaan,dus er moet weer wat in het laatje komen.het is voor mij best duur ik moet de reis heen betalen + contributie dat komt op een aardig bedrag uit en dat heb ik helaas op het moment niet.dus ik zou het moeten doen met pushups en tricep dips jammer genoeg.maar vind het opzich geen ramp nu kan die schouder weer helemaal herstellen wat zelf met de pushups heb ik soms nog last van die schouder ,misschien is het helemaal niet verkeerd om nog wat extra rust te nemen

Hoor vaak dat mensen juist schouderpijnen krijgen van de pushups. Dus misschien die maar ff niet doen dan Jimmi!

• #1.130
die bles komt dan aardig opzetten jah.ben er nog niet vanaf klote zooi dan maar weer extra rusten maar hoop niet dat ik nog meer massa ga verliezen

Sterkte er mee best klote allemaal!!!!!

• #1.134
effe nieuwe update van foto's na de vage cut hahah .
de volgende cut wordt tien keer beter !!!!
ga langzaam weer bulken met een beetje cardio als ik weer ga beginnen

Mooie foto's

• #1.136
of niet dan vond ze zelf ook gruw

• #1.137
wil weer gaan beginnen...maar er zitten wel een paar dingen tegen maar jah ik moet roeien met de riemen die ik heb..zit met het probleem dat ik een andere sportschool moet zoeken, want de huidige sportschool wordt mij te duur. ik moet de reis betalen + sportschool kosten en wat er voor de rest nog allemaal bij komt.dus heb besloten om ergens anders te gaan trainen.maar vind de sportscholen in mijn omgeving maar crap .maar zou toch graag weer bezig zijn..mocht ik in de toch weer goed zitten ga ik zeker weer terug maar nu is het nog effe te duur. en moet toch eigenlijk alweer aan de slag ben nu 4 en halve week niet heen geweest en dat is toch aardig wat..
of weet iemand misschien een leuke gym in hoogezand want ik ken er geen

• #1.138
gister alleen beetje touwtje gesprongen zo'n 20 min beetje grip werk en dat was het weer zondag 20 min gefietst en 10 min touwtje gesprongen

moet toch in beweging blijven

mss ff in dit forum kijken: [Link niet meer beschikbaar]

;) Ik hoop dat je wat vind in korte tijd.

Je vind die sportscholen maar crap maar het belangrijkste is toch dat je weer bezig bent?Hetbelangrijkste is dat je het kan betalen vind ik
en als je weer goed zit ga je weer terug.

Terug
Naar boven