Fitness Seller

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
ojah hoe kan ik bij deze ub/lb beetje mijn grip versterken????

Static holds in voegen, farmer walks etc en zo lang mogelijk een overhandse grip gebruiken, enkel als het niet anders meer gaat met deadliften de mixed grip inzetten.

• #1.083
dealift altijd mixfrip .static hold???leg uit

Static hold is gewoon een zware halter vasthouden, met overhandse grip uiteraard (overhand grip = allebei de handpalmen naar je toe, mixed grip = een hand palm naar je toe, een van je af). Deadliften moet je dan ook zo lang mogelijk overhands doen warneer je trained, enkel warneer de laatste herhalingen niet meer gaan mag je de mixed grip inzetten, zo duidelijk?;)

• #1.085
UB Light Vrijdag
pulldown wijd
4x12x60
flat db presses aan het einde naar binnen draaien (db tegenelkaar)
5x10x20 per db
db rows
5x10x30
seated bb presses
3x21en heerlijke burn
standing db curls
5x10x14 per db
flat skullcrucher
5x10x30

weekend spinbike maar op een lekker tempo
1x30 min fietsen
1x45 min fietsen

• #1.086
zware dag ub neem ik chins lighte dag pulldowns heerlijk zo pak ik hem echt het fijnst

• #1.087
vanavond LB Licht

squats
lunges
stiff deads
seated leg curl
standing calfs

• #1.089
heb geen zin om weer bles te krijgen

en licht tjah bijv bor neem ik zwaar 5x7 en licht 5x10 maar dan met 20 kg minder

• #1.090
dat moet je ook voelen om te begrijpen ik vind het zo veel lekkerder trainen als twee x in de week zoveel van het lichaam te vragen en bovendien voel ik de laastet tijd die schouder ook weer terug komen.heb gister benen gedaan maar schouder voelde klote ik pak vandaag voor schouder ook geen zware oef anders forceer ik weer de boel en het was net bijna klaar .ik pak ook zwaar en licht voor spierconditie en voor massa en dat in 1 week bij spierconditie ga ik vaak boven de 10 herh bij massa onder de 10

benen Lb licht
squats full
5x10x60
leg press 45 graden benen tegen elkaar
10x140
4x10x180
lunges
1x10x40 dat deed pijn hahaha
stiffdeads
4x12x60
seated curls
4x10x65
standing calfs
3x15x65+bw
10 min uitfietsen

Laatst bewerkt:
jimi zei:
dat moet je ook voelen om te begrijpen ik vind het zo veel lekkerder trainen als twee x in de week zoveel van het lichaam te vragen en bovendien voel ik de laastet tijd die schouder ook weer terug komen.heb gister benen gedaan maar schouder voelde klote ik pak vandaag voor schouder ook geen zware oefening anders forceer ik weer de boel en het was net bijna klaar .ik pak ook zwaar en licht voor spierconditie en voor massa en dat in 1 week bij spierconditie ga ik vaak boven de 10 herh bij massa onder de 10

benen Lb licht
squats full
5x10x60
leg press 45 graden benen tegen elkaar
10x140
4x10x180
lunges
1x10x40 dat deed pijn hahaha
stiffdeads
4x12x60
seated curls
4x10x65

10 min uitfietsen

well done ;)
wel ****tup dat je nog altijd last hebt van je schouders.

• #1.092
jep zelf als ik mijn tas aan de rechter hand meeneem voel ik hem zeuren dan maar weer een laag gewicht gebruiken om het zoveel mogelijk te laten herstellen misschien ben ik wat te hard van stapel gegaan de afgelopen tijd

Santino88 zei:
Zie daar niet echt het nut van is.

Licht doe je om wat hoger in herhalingen te trainen, je kunt niet alleen maar lage herhalingen doen want dan sloop je je pezen, aanhechtingen, gewrichten etc. Deze ontlast je met wat lichtere trainingen en hoge herhalingen (6+).

• #1.094
jep alext you no shit

nee pak ook wel meer als 10 maar vaak tien maar kun je je ook beter foccussen op die bepaalde spiergroep en omdat je hem al zwaar hebt aangepakt hoef je dat niet nogmaals te doen beetje teveel van het goed wat alext ook alzegt

• #1.095
ub zwaar
incline db presses
8x30 opwarmen per db
2x4x34 per db
2x5x38 per db + spot maar wel pr
chinnen
2x5x wijd
pulldown convergent free weight machine breed
10x80
6x80
4x100
4x100 dat voelt wel effe anders als een vast apparaat
bb row
2x4x80 reverse grip
2x4x80 normale grip
seated db press lichter inverband met die schouder
4x8x24 per db
bb curl met olympische stang
4x7x40
press down met driehoek grip
8x40
8x45
8x50
8x50

• #1.097
???

• #1.098
vandaag beetje fiesten verder niks heerlijk eeffe van het weer genieten

nette training hoor, maar ben het toch met Santino eens dat licht enkel hogere herhalingen is en daarom een wat lichter gewicht (niet tot failure uiteraard). Dat betekend echter niet dat het enkel een lichte pomp training moet zijn ofzo:D...

Terug
Naar boven