AndroidHealthClinic

mijn training dagboek

• Topic Starter Topic Starter
vanavond weer effe met men bro trainen kijken of hij het nog in zich heeft ik dnek dat hij wel metr me mee kan doen met de HIT samen lekker knalle weer beetje motivatie jah

valt wel mee hij is eerder een beetje een mooi weer trainer als je snapt wat ik bedoel maar nu wil hij heftig te keer gaan en lekker om lekker wat massa te bouwen

Laatst bewerkt:
update HIT9 jan

squats
8x30
8x60
deadlifts
7x50
6x100
dumbbell pullover
8x15
8x25
bent over row
8x40
8x50
barbell overhead shoulder press
8x20
9x40
smith bench
8x50
8x80
barbell curl
8x20
8x38
small grip press
8x40
9x60
reverse pullups
7xbw
6xbw
dips
8xbw
6xbw
standing calfs
8x50
9x90
buiks
crunches op bankje tot failure

voelt wel lekker heb die row van 18fitie er effe tussen geknapt en het ging lekkah lekkah voel echt dat er steeds weer een beetje massa bijkomt eindelijk weer groeien jehha

thanks bro

ik heb er echt een goed gevoel over ben blij dat ik ben overgestapt na een andere training omdat ik niet echt het gevoel had dat ik nog groeide tuurlijk heb je wel een beetje groei maar niet wat ik wil nu heb ik wel weer het gevoel dat het weer iets sneller gaat zo bro'thanks voor de aanmoediging om hit eens te proberen

effe vraagje wat kan ik beter doen barbell overhead shoulders press of military press ???heb ergens gehoort dat overhead blessure gevoelig is

Wat is het verschil tussen die 2?

volgens mij zit er niet echt een verschil in maar de ene zorgt voor meer blessure dan de andere vandaar mijn vraag

jimi zei:
effe vraagje wat kan ik beter doen barbell overhead shoulders press of military press ???heb ergens gehoort dat overhead blessure gevoelig is

jimi zei:
volgens mij zit er niet echt een verschil in maar de ene zorgt voor meer blessure dan de andere vandaar mijn vraag

Volgens mij bedoel je Behind the neck press? Deze oefening zorgt bij sommige mensen voor pijn en klachten in het schoudergewricht, als dit zo is kun je deze oefening beter niet doen. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar Shouder press (zittend) of Military press(staand) of Dumbbell shoulder press.

klopt bedoel de behind the neck press

wat si het verschil tussen shoulder press zittend en staan military press ?????
heb wel last in mijn schouders zou ik gewoon dumbbell press doen

jimi zei:
wat si het verschil tussen shoulder press zittend en staan military press ?????
heb wel last in mijn schouders zou ik gewoon dumbbell press doen

Shoulder press zit je zodat je je minder op je rug hoeft te letten, staand (dus Military press) is een stuk zwaarder en je kunt waarschijnlijk minder gewicht pakken.

Als je last hebt van je schouders zou ik zeker geen Behind the neck press doen, maar Schoulder press , Military Press of Dumbbell press.

eduardjanssen zei:
Bij jouw gaat de MP niet boven het hoofd?

Lijkt me wel.... anders heeft het niet veel nut. Bij al deze schouder oefeningen komt de barbell of dumbbells boven je hoofd.

DavyO zei:
Shoulder press zit je zodat je je minder op je rug hoeft te letten, staand (dus Military press) is een stuk zwaarder en je kunt waarschijnlijk minder gewicht pakken.

Als je last hebt van je schouders zou ik zeker geen Behind the neck press doen, maar Schoulder press , Military Press of Dumbbell press.

thanks voor de tip bro
ik ga vandaag military press doen als deze nog pijn doet pak ik dumbbells en anders weet ik het niet meer wel klote dat de schouder steek maar heb gelukkig geen last bij het bankdrukken das wel een voordeel

jimi zei:
thanks voor de tip bro
ik ga vandaag military press doen als deze nog pijn doet pak ik dumbbells en anders weet ik het niet meer wel klote dat de schouder steek maar heb gelukkig geen last bij het bankdrukken das wel een voordeel

Hoe lang heb je al last van je schouder kerel?

Mischien als je pijn voel, wat minder zwaar pakken tijdelijk??

vind dat ik al niet zwaar ga kan veel zwaarder maar wilde het niet om men schouder heb er zo ongeveer 1mnd last van maar het is niet altijd tijdens trainen heb het ook wel als ik niets doe of gewoon aan het werk ben en zit nog wel achter de com

jimi zei:
vind dat ik al niet zwaar ga kan veel zwaarder maar wilde het niet om men schouder heb er zo ongeveer 1mnd last van maar het is niet altijd tijdens trainen heb het ook wel als ik niets doe of gewoon aan het werk ben en zit nog wel achter de com

Oke bro :D

Rustig aan met die schouder dan maar lijkt me, want als je een flinke schouderblesure hebt bent zeker een tijdje uitgeschakeld hoor.

Mischien last van RSI-achtige klachten?

Terug
Naar boven