Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
way to much info bro!huckfinn zei:Jezus, wat slinger je met immense gewichten man! En 16 jaar?! Toen schoof ik nog drollen door de brievenbus van de buurman met mijn stoere maatjes![]()

Buffster zei:
, laat staan Adema
)Een grote/sterk bink en eveneens jullie grote voorbeeld? Wat betreft die gewichten in mijn log, ik houd me nog een beetje in, anders ben ik bang dat ik jullie te erg demotiveer...DumphuiZ zei:Wat ben jij dan wel niet?
(om over mij maar helemaal niet te spreken, laat staan Adema
)

Buffster zei:Een grote/sterk bink en eveneens jullie grote voorbeeld? Wat betreft die gewichten in mijn log, ik houd me nog een beetje in, anders ben ik bang dat ik jullie te erg demotiveer...![]()
![]()
? Misschien als je me outmatcht op vechtsport gebied
.sorry bro, kom hier en geef me een grote knuffel!Adema zei:
)
Ik ga vlug straps bestellen, want ik heb bij power shrugs problemen met grip, traps kunnen echt meer aan.if you can't hold it, you can't lift it!Commentaar: Deadlift is mooi op schema, 300 here I come Ik ga vlug straps bestellen, want ik heb bij power shrugs problemen met grip, traps kunnen echt meer aan.