Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga jij maar eerst eens voor een 300 totaal, dan mag je mij uitmaken voor mietSR1985 zei:Blablabla ga es trainen, je bent nog lang niet aan die 300!![]()

LOLWakaera zei:ga jij maar eerst eens voor een 300 totaal, dan mag je mij uitmaken voor miet![]()

Heb ik je dan net uitgemaakt voor mietWakaera zei:ga jij maar eerst eens voor een 300 totaal, dan mag je mij uitmaken voor miet![]()
Leer es lezen papz*k! Zal je nog eens motiveren vetklep 
Wakaera zei:ga jij maar eerst eens voor een 300 totaal, dan mag je mij uitmaken voor miet![]()

Men pa zaagt, men ma zaagt, men broer en zus vinden me gewoon een dikkerd, men omgeving vind me HUGEMetal^militia zei:ff vraagje tussendoor; wat vind je omgeving, ouders bv. er eigenlijk van dat je je in 1,5 jaar tijd van skinny b*ch naar fat bastard hebt getransformeerd?
Oh ja, nice DL![]()
Hoeveel kg haal je eigenlijk uit je suit tov raw?

frietbakker zei:Dude! Rioolbuis overhead press noemen we hier gewoon een potje rukken hoor!Alleen moet je dan niet zo overdrijven, want het zal heus geen riolbuis zijn eerder een rietje!
![]()

)
-
Men suit is echt te klein, bij 255 heb ik wel precies 15cm kunnen zakken, stond dan echt blokvast, kon niet dieper, net alsof ik gewoon op een steen zat ofzo
stom suit, stomme Karin! 
Wakaera zei:Donderdag 07/03/'05: Squat
Squat:
3x 50
3x 1100
150
- Suit on, straps off -
175 (missed on depth)
205 (missed on depth)
225