Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal

MAX-OT!! zei:
ik vind dat Buffster, Chewie en SR1985 een 10de team moeten vormen op de interclub :)
mss raken ze op die manier hun energie een beetje kwijt...
Ja tuurlijk, waren we door mijn schuld wel laatste. :o En zou het dan toch moeten afblazen, rug is niet 100% in orde.

Yup :p 2 lamme tellen voor 1 :p

• Topic Starter Topic Starter
thread verziekers :D

Vandaag dus wedstrijd gehad, de Bench-Press Nationals. Zat redelijk fel beneden men kunnen, omdat ik met Koen zen HD geduwd heb die veel te groot was, ipv met mijn EHPHD, want die is nu open back dus illegaal, maar ik ga die wa repareren (lees: foefelen :D) tegen de interclub zodat da een velcro back wordt met closed neck :)

1ste poging: 130
easy, gewoon met snelheid van de borst en een explosieve lock-out

2de poging: 140
ging ook nog goed, niet meer explosief, maar toch goeie snelheid :)

3de poging: 145
foutje van de loaders, want ik had 150 aangevraagd, en dus ook da gewicht geduwd met de gedachte dat da 150 was, ging zeer vlot, niet veel snelheid meer, maar toch in een vloeiende beweging. (deze beurt telt dus niet, was dus eigenlijk geen 3de beurt, da is de volgende, maar 145 telt wel mee als een geduwd gewicht, geen nadeel voor mij dus :))

3de poging bis: 150
zat er wel in, maar door dat ik dan mijn derde beurt kreeg rechtstreeks na de 4de beurten van de anderen, en dat ik dat niet wist (ik dacht dat na de 4de beurten er nog zo'n 2 min. ging pauze zijn ofzo), riepen ze dus "bar is loaded" (vanaf dan krijg je nog 60 sec om je lift te starten), maar ik moest shirt nog laten goedtrekken, riem aandoen, mouwen goedtrekken en wrist wraps omdoen ... shirt was dus niet goed aangetrokken, riem spande niet, mouwen waren nog redelijk goed getrokken, maar toch niet zoals het moest, en wrist wraps heb ik uit kolere gewoon aan de kant gegooid en zonder gebenched ... gevolg van deze slechte set-up is natuurlijk een mislukte lift hé :(

Al bij al toch een goeie wedstrijd voor zover ik iets uit da shirt kon halen (ik kon er mee dansen als ik wilde :D)

Jammer van die 150 idd, maar verder zeer netjes gebenched en er zit nog meer in he :).

Maandag 11/04/'05: Deadlift

Deadlift:
6x 70
4x 120
- suit on brief style -
170
200
220
- straps up -
255 (failed 2th rep), riem zat in de weg waardoor ik niet voldoende diep kon en dus de bar nie deftig kon vastgrijpen.
2x 255 (gewoon zonder riem :))

Speed Deadlifts (suit on brief style):
3x3 210

Power Shrugs:
5x 170
5x 180
3x5 195

Stiff Legged Deadlifts:
2x5 200

Bend Over Rows:
2x5 100

Commentaar: ben nog veel te moe van gisteren, CZS nog nie volledig hersteld, morgen opnieuw knallen op de bench :D

Zwaaare workout bro!

Wakaera zei:
Commentaar: ben nog veel te moe van gisteren, CZS nog nie volledig hersteld, morgen opnieuw knallen op de bench :D

haa gij ook!

miljaar bij mij ging't ook moeizaam zenne... squat en deadlift... squat 170kg gedubbeld, en deadlift 190kg gedaan... ben ook om 5u45 opgestaan deze ochtend...

khem een vraagske voor wakaera.. hoe lang traint ge al zo ?? en is da natuurlijk?? of het een en ander wa gepakt ??

Wakaera is 100% naturel... Hij vreet / drinkt zich alleen helemaal een ongeluk (5~8 liter melk op een dag enzo :p).

kenza zei:
khem een vraagske voor wakaera.. hoe lang traint ge al zo ?? en is da natuurlijk?? of het een en ander wa gepakt ??
ik train zo'n 22 maanden nu. En direct zo'n vraag bij de tweede post .... ik ruik een troll account :rolleyes:

Goeie workout kerel. Maar wat is "brief style" :o ?

SR1985 zei:
Goeie workout kerel. Maar wat is "brief style" :o ?
Gewoon de onderkant van het suit aan, dus zonder de straps om de schouders te doen. Haal je bijna geen support uit, is enkel bescherming voor de heupen :)

Wakaera zei:
Gewoon de onderkant van het suit aan, dus zonder de straps om de schouders te doen. Haal je bijna geen support uit, is enkel bescherming voor de heupen :)
Ok thx, dacht wel dat het dat ging zijn. Gewoon voor zekerheid even gevraagd. :)

Terug
Naar boven