thread verziekers
Vandaag dus wedstrijd gehad, de Bench-Press Nationals. Zat redelijk fel beneden men kunnen, omdat ik met Koen zen HD geduwd heb die veel te groot was, ipv met mijn EHPHD, want die is nu open back dus illegaal, maar ik ga die wa repareren (lees: foefelen

) tegen de interclub zodat da een velcro back wordt met closed neck
1ste poging: 130
easy, gewoon met snelheid van de borst en een explosieve lock-out
2de poging: 140
ging ook nog goed, niet meer explosief, maar toch goeie snelheid
3de poging: 145
foutje van de loaders, want ik had 150 aangevraagd, en dus ook da gewicht geduwd met de gedachte dat da 150 was, ging zeer vlot, niet veel snelheid meer, maar toch in een vloeiende beweging. (deze beurt telt dus niet, was dus eigenlijk geen 3de beurt, da is de volgende, maar 145 telt wel mee als een geduwd gewicht, geen nadeel voor mij dus

)
3de poging bis: 150
zat er wel in, maar door dat ik dan mijn derde beurt kreeg rechtstreeks na de 4de beurten van de anderen, en dat ik dat niet wist (ik dacht dat na de 4de beurten er nog zo'n 2 min. ging pauze zijn ofzo), riepen ze dus "bar is loaded" (vanaf dan krijg je nog 60 sec om je lift te starten), maar ik moest shirt nog laten goedtrekken, riem aandoen, mouwen goedtrekken en wrist wraps omdoen ... shirt was dus niet goed aangetrokken, riem spande niet, mouwen waren nog redelijk goed getrokken, maar toch niet zoals het moest, en wrist wraps heb ik uit kolere gewoon aan de kant gegooid en zonder gebenched ... gevolg van deze slechte set-up is natuurlijk een mislukte lift hé
Al bij al toch een goeie wedstrijd voor zover ik iets uit da shirt kon halen (ik kon er mee dansen als ik wilde

)