Midian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chewie zei:n we blijven je natuurlijk psychisch motiveren op het board![]()

ik hou ook van jouChewie zei:Dries je blijft gewoon een vieze homo... al lift je 1000kg+ je bent en blijft de DBB homo
Nothing you can change about that b*ch!
Maar goed succes met je 800kg+ total challenge en we blijven je natuurlijk psychisch motiveren op het board![]()

Wacht maar, you will never get me! fl**ker!RichardV zei:Hehe, 510 zelfs.![]()
Maar komt morgen wel weer wat bij. Lekker op de squat. Zou maar doortrainen als ik jou was mietje, anders ben ik je over 2 maanden al voor bij![]()
Yoo what's up me homie?Midian zei:

Wakaera zei:
pesten is ook wel leuk.
Wakaera zei:

Wakaera zei:

Adema zei:de jouwe zijn met een pakje gedaan, vuile miet!
wankera got owned![]()

RichardV zei:Ja hij had toch zo'n leren pakje met zo'n gat van achteren. Lekker bij de deadlift noemt ie dat![]()

Adema zei:

Adema zei:

I love you to maat, nog een geluk dat jij me verdedigd in deze gruwelijke wereld!Chewie zei:En nu even knuffelen
*knuffel*
Anders begint Dries straks te huilen en durft ie hier niet meer te posten
DRIES WE DO LOVE YA MAN!!!!![]()
ja dat regel ik in december welRichardV zei:

Adema zei:de jouwe zijn met een pakje gedaan, vuile miet!
wankera got owned![]()

i know, verlang al naar de dag dat ik het hoogste totaal ooit haaldelguy zei:haha 800 kg dat stelt toch niks voor, ga nou eens een keer serieus liften man!![]()
mietje

jammer dat er geen spotters zijn bij deadlift héRichardV zei:Ja hij had toch zo'n leren pakje met zo'n gat van achteren. Lekker bij de deadlift noemt ie dat![]()

tip: ik denk niet dat ze het doorhebben wanneer jij je deadlift suit aantrekt tijdens het squatten

ok h**r, daar gaan we!SR1985 zei:
:lift:Adema zei:tip: ik denk niet dat ze het doorhebben wanneer jij je deadlift suit aantrekt tijdens het squatten![]()