Deejay_Spike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm 18% denk ik?Chewie zei:Jaja hij is gewoon jaloers op mijn pens
Dries wat is je bf% op dit moment denk je?
pff niet voor lang meer mister, ik haal je wel inChewie zei:%minder als ik nu heb hmmz doe je netjes(zit zelf tussen de 18/19)

Deadlift partials gingen redelijk easy, net als pin squat. bij pin squat kwam ik na elke rep ff van onder de bar om voorspanning te vermijden. Hack Deadlift was echt heel licht, men hamstrings deden veel te veel pijn om nog zwaar te gaan
Cable crunches en Calve Raise gingen beiden goed, niet veel over te zegge.nah, je moet gewoon meer je kont naar achteren bewegen ipv gewoon vooruit te buigeneq_909 zei:WTF! 200 kiloDat je niet omflikkert met dat gewicht
![]()

Das voor mij geen probleem: i've got a huge squat ass!Wakaera zei:nah, je moet gewoon meer je kont naar achteren bewegen ipv gewoon vooruit te buigen![]()

Alle nevenoefeningen gingen ook zonder veel moeite, en ik begin de techniek van side presses onder de knie te krijgen
Heb na de training ook ff Side Presses met een lege barbell gedaan, met rechts kan ik goed stabiliseren, maar met links heb ik bijna een ruit gebroken 
Wakaera zei:Midian jij bent een grotere sl*t dan mij, maar wel 3x zwakker!!!![]()