- Waardering
- 7.138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat je meeleest!Je bent er open over. Gedurfd!
Bij deze in. In sommige situaties herken ik mijzelf.
Dankje! Ja, gelukkig verleden tijd. Vooral de mentale ellende.Leuk! In natuurlijk.
Wat een verschil trouwens die foto's, totaal niet meer te herkennen zo, op de goeie manier.
Misschien een idee of eens te gaan focussen op grote oefeningen? Zo kun je wat overzichtelijker progressie maken.
Dankje! Ja, gelukkig verleden tijd. Vooral de mentale ellende.
Vertel me meer! Tips, adviezen, welkom!!
Bedoel je de romenian DL, squat , hiptrust etc?
.Dank voor deze tips! ik ga kijken of ik er iets mee kan. Wil eerst t 'schema " dat ik nu heb een week of 6 blijven hanteren.In principe Squat/Bench/Deadlift/OHP/Bench/Row/Pullup inderdaad. Wat lager beginnen dan je kan en elke training meer werk doen. Dat kan in de vorm van extra herhalingen, extra series, maar voornamelijk wordt dit gezien als het verhogen van het gewicht.
Bijvoorbeeld; op maandag 3x5 squatten op x kg. Donderdag is het weer tijd om te squatten, dan doe je: x voor 4x5 of x+2,5kg voor 3x5. Dit kan alle kanten op gaan, maar het punt is om elke keer vooruit te gaan op je lifts. Nou is het best lastig om bij kleine oefeningen aan het einde van de training dit nog te hanteren, dus is het vaak overzichtelijker om het vooral mee te nemen op de compounds.
Switchen van gym. In assen is er maar 1 gym. Die niks te wensen overlaat.Dank voor deze tips! ik ga kijken of ik er iets mee kan. Wil eerst t 'schema " dat ik nu heb een week of 6 blijven hanteren.
Voel me nog niet helemaal happy in de gym en 's avonds squatrek (train ook niet prettig na t werk, nu doe ik t 's ochtends) standaard bezet dus even uitvogelen wat ik nu wil de komende tijd.
Je kan ook zonder natty. Het is een prachtige gym. Hrb er zelf een aantal jaar terug ook getraindIk zag al zo iets voorbij komen. Wilde binnenkort sws een keer met @natty87 afspreken om een training bij te wonen
Dank! Ik ga er sws eens kijken. nu wel voldoende positiefs gehoord om overstag te gaan hahaJe kan ook zonder natty. Het is een prachtige gym. Hrb er zelf een aantal jaar terug ook getraind
Super, ga ik proberen, dankjewel voor de input!Ik zie dat je in de training van afgelopen woensdag eerst de biceps helemaal afmat met drie verschillende oefeningen en pas daarna de compounds voor de rug doet. Ik zou het andersom doen en de isolatieoefeningen voor de biceps als laatste doen.
Zo is dat, gaat om the long run. Lekker genieten en tegelijk een lichte stijging tot t doel. 😘Mooie stijging van je gewicht. Het hoeft ook helemaal niet snel te gaan.
+ meer tijd voor de log.Dank! Ik pas het aanOHP is per definitie met stang, niet met DB's. Dan is het een DB shoulder press.
#BB_modus