Fitness Seller

Mijn weg naar balans

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Leuk! In natuurlijk :).

Wat een verschil trouwens die foto's, totaal niet meer te herkennen zo, op de goeie manier.

Misschien een idee of eens te gaan focussen op grote oefeningen? Zo kun je wat overzichtelijker progressie maken :).
 
Je bent er open over. Gedurfd!

Bij deze in. In sommige situaties herken ik mijzelf.
Leuk dat je meeleest!
Dankjewel, ja, openheid voelt voor mij als bevrijding. Ook wel eens heel anders geweest trouwens.
En over het herkennen, daar verbaas ik me niet over, blijkbaar al aangevoeld denk ik. dank voor jouw openheid ook!
 
Leuk! In natuurlijk :).

Wat een verschil trouwens die foto's, totaal niet meer te herkennen zo, op de goeie manier.

Misschien een idee of eens te gaan focussen op grote oefeningen? Zo kun je wat overzichtelijker progressie maken :).
Dankje! Ja, gelukkig verleden tijd. Vooral de mentale ellende.

Vertel me meer! Tips, adviezen, welkom!!
Bedoel je de romenian DL, squat , hiptrust etc?
 
Dankje! Ja, gelukkig verleden tijd. Vooral de mentale ellende.

Vertel me meer! Tips, adviezen, welkom!!
Bedoel je de romenian DL, squat , hiptrust etc?

In principe Squat/Bench/Deadlift/OHP/Bench/Row/Pullup inderdaad. Wat lager beginnen dan je kan en elke training meer werk doen. Dat kan in de vorm van extra herhalingen, extra series, maar voornamelijk wordt dit gezien als het verhogen van het gewicht.

Bijvoorbeeld; op maandag 3x5 squatten op x kg. Donderdag is het weer tijd om te squatten, dan doe je: x voor 4x5 of x+2,5kg voor 3x5. Dit kan alle kanten op gaan, maar het punt is om elke keer vooruit te gaan op je lifts. Nou is het best lastig om bij kleine oefeningen aan het einde van de training dit nog te hanteren, dus is het vaak overzichtelijker om het vooral mee te nemen op de compounds :).
 
In principe Squat/Bench/Deadlift/OHP/Bench/Row/Pullup inderdaad. Wat lager beginnen dan je kan en elke training meer werk doen. Dat kan in de vorm van extra herhalingen, extra series, maar voornamelijk wordt dit gezien als het verhogen van het gewicht.

Bijvoorbeeld; op maandag 3x5 squatten op x kg. Donderdag is het weer tijd om te squatten, dan doe je: x voor 4x5 of x+2,5kg voor 3x5. Dit kan alle kanten op gaan, maar het punt is om elke keer vooruit te gaan op je lifts. Nou is het best lastig om bij kleine oefeningen aan het einde van de training dit nog te hanteren, dus is het vaak overzichtelijker om het vooral mee te nemen op de compounds :).
Dank voor deze tips! ik ga kijken of ik er iets mee kan. Wil eerst t 'schema " dat ik nu heb een week of 6 blijven hanteren.
Voel me nog niet helemaal happy in de gym en 's avonds squatrek (train ook niet prettig na t werk, nu doe ik t 's ochtends) standaard bezet dus even uitvogelen wat ik nu wil de komende tijd.
 
Dank voor deze tips! ik ga kijken of ik er iets mee kan. Wil eerst t 'schema " dat ik nu heb een week of 6 blijven hanteren.
Voel me nog niet helemaal happy in de gym en 's avonds squatrek (train ook niet prettig na t werk, nu doe ik t 's ochtends) standaard bezet dus even uitvogelen wat ik nu wil de komende tijd.
Switchen van gym. In assen is er maar 1 gym. Die niks te wensen overlaat.
 
Quads en billen out of order😅
Iedere beweging doet pijn, after legday gevoel is aanwezig.
Vandaag dus tijd voor UB, thuistraining:

Incline DB chest press
13, 3x14x 12.5kg

Incline DB Row
12, 3x13x 13,5kg

Bent over Row
3x12x 10kg

Bent over Fly
3x12x 5kg

Single Arm OHP
12, 2x13x 10kg

Truckdrivers
16,20,21x 7,5kg

Tricep extension
3x13x 9.5kg

Tricep crosser
3x13x 8.5kg

Bicep Plated Curl
13, 2x14x 10kg

Bicep Spider Curl
3x12x 7.5kg

Cardio:
1 uur crosstrainer weerstand 6, rustig hetstel legday

Voeding: Planning, maar wijkt nooit zo veel af, mocht t wel zo zijn voeg ik vanavond toe.

*Ontbijt:
Hüttenkase ontbijtpudding; 200gr huttenkase, 20 gr smartprotein choco/kokos, 25 gr granola met noten, 3 blaadjes gelatine, theelepel cacao + handje geroosterde kokossnippers

*Tussendoor:
Eiwitpannenkoeken zie gisteren

*Lunch:
Dik plak eiwitbrood haring, 2 boterhammen met roomboter, pindakaas hagelslag en kaas

*Tussendoor
Plak bananenbrood

*Diner
200gr kippenlever, ui en champignons, 6 rosti rondjes, broccoli

*Tussendoor en prebed;
Standaard, zie gisteren

Morgen rustdag.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag al zo iets voorbij komen. Wilde binnenkort sws een keer met Natty87 afspreken om een training bij te wonen
Je kan ook zonder natty. Het is een prachtige gym. Hrb er zelf een aantal jaar terug ook getraind
 
Ik zie dat je in de training van afgelopen woensdag eerst de biceps helemaal afmat met drie verschillende oefeningen en pas daarna de compounds voor de rug doet. Ik zou het andersom doen en de isolatieoefeningen voor de biceps als laatste doen.
 
Ik zie dat je in de training van afgelopen woensdag eerst de biceps helemaal afmat met drie verschillende oefeningen en pas daarna de compounds voor de rug doet. Ik zou het andersom doen en de isolatieoefeningen voor de biceps als laatste doen.
Super, ga ik proberen, dankjewel voor de input!
Normaal doe ik het ook andersom bedenk ik me net. de reden was dat ik eerst thuis aan de gang ging. Met de biceps dus. Ik ga t weer omdraaien. Altijd fijn dit soort tips
 
Zondag. Rustdag en weegdag vandaag.
Gisterennacht en afgelopen nacht echt heerlijk geslapen. 8-9 uren en dat verschil merk ik in mn gemoedstoestand. Mentaal een beetje sterker, fijn!

De benen en billen voel ik nog goed plus de training van gisteren (schouders, Triceps, onderarmen, Biceps houden zich rustig vandaag 🤣)
Dus die rustdag is gevoelsmatig ook gewoon heel erg nodig. Eerder knalde ik gewoon door om vervolgens halve trainingen neer te zetten. Dit is voor mij wel een stap geweest, 5 ipv 7 dagen trainen maar wat een verschil en supergoed gevoel op deze manier.

Gewicht vandaag 62 kilo
Ik kom van 59.5, het gaat niet hard, maar op alle fronten te doen zo. Vooral gezien ik tegelijk aan het minderen ben met de cardio. Over 2 weken weer en dan zien we weer.
 
Mooie stijging van je gewicht. Het hoeft ook helemaal niet snel te gaan.
 
Next!
Drukke werkdag dus begonnen met een homeworkout

Benen & Core

Plank
2.30/2.10/2.30 min (1 minuut rust tussendoor)

Knee Tuck in
3x20x 12.5kg

Russian Twist
3x20x 14.5kg

RD (Elevated Toe)
12,3x14x 14.5kg (2 dumbells, 29kg totaal)

RD Single leg
4x13x 12.5kg

Hamstring curl
12,12,15x 12kg

Good Mornings
3x14x 14.5kg

Hiptrust
4x13x 17.5kg

Standing Hip Abduction
3x15 per been (bootyband)

Standing Calve Raise
3x20x 14.5kg (2 dumbells, 29kg totaal)
 
Training vanmorgen thuis. Ideaal, kon de minuut rust ondertussen gebruiken om de was van de lijn halen #huisvrouwtje

Chest Press
4x14x 13.5kg (per DB)

Chest Fly
4x13x 6kg (per DB)

Pullover
4x12x 12kg (1 DB totaal,+ 2kg tov vorige training)

Dips
3x20 bw

Lateral Raise
3x12x 6kg (per DB)

Arnold Press
3x13x 6kg (per DB)

DB Shoulder Press
13, 2x12x 10kg (per DB)

Triceps Kickback
3x12x 7.5kg (per DB)

Triceps pushdown (bootybands 15-17kg)
4x15

Cardio:
1 uur crosstrainer

Morgen even iets uitgebreider loggen + voeding. Beetje drukke week met gisteren werk+ bijscholing, vandaag werk + informatie-avond school en morgen in de herhaling. Voordeel van morgen is dat ik 's middags vrij ben. Dus morgenmiddag even in de gym kijken ;) + meer tijd voor de log.
 
Laatst bewerkt:
OHP is per definitie met stang, niet met DB's. Dan is het een DB shoulder press. :o

#BB_modus
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven