XXL Nutrition

Mijn weg naar balans

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
"Ik eet helemaal niet zoveel"
"Eet smiddags maar twee broodjes"
"Mijn ouders zijn ook dik"
"Ik vind groente gewoon niet lekker"
"Sportschool vind ik niet leuk"
"Jij hebt makkelijk praten met zon snelle stofwisseling"
"Ja ik ga echt niet alleen maar rijst met kip eten"

Ik spaar ze tegenwoordig.
Ik niet. Ik ontwijk ze liever haha
Mensen die tegen me zeggen 'Dat ik makkelijk praten heb" ook. Tevens familie die me tot in den treure om advies vraagt. Geef je die...is het allemaal te moeilijk en te veel. Want dat wijntje laat ik echt niet staan. En die nootjes ook niet. Prima. Maar hou op te zeiken over t feit dat je een dikke reet hebt. Tegenwoordig zeg ik dat ook gewoon. En na de zoveelste keer mn tijd in advies etc te hebben gestoken met bovenstaand gemekker hoeven ze niet meer bij me aan te kloppen. Met alle liefde maar niet als je alle advies vervolgens in de wind slaat. Weet je meteen waar mn allergie zit 🤣🤣🤣

Ik niet. Ik ontwijk ze liever haha
Mensen die tegen me zeggen 'Dat ik makkelijk praten heb" ook. Tevens familie die me tot in den treure om advies vraagt. Geef je die...is het allemaal te moeilijk en te veel. Want dat wijntje laat ik echt niet staan. En die nootjes ook niet. Prima. Maar hou op te zeiken over t feit dat je een dikke reet hebt. Tegenwoordig zeg ik dat ook gewoon. En na de zoveelste keer mn tijd in advies etc te hebben gestoken met bovenstaand gemekker hoeven ze niet meer bij me aan te kloppen. Met alle liefde maar niet als je alle advies vervolgens in de wind slaat. Weet je meteen waar mn allergie zit 🤣🤣🤣

Ach, ik heb wel eens complete voedings- en trainingschemaatjes gemaakt voor iemand, maar die 2000 calorieën waren 'niet vol te houden.' Ben bereid iedereen te helpen maar de constante zoektocht naar excuses, kan er niks mee.

Ach, ik heb wel eens complete voedings- en trainingschemaatjes gemaakt voor iemand, maar die 2000 calorieën waren 'niet vol te houden.' Ben bereid iedereen te helpen maar de constante zoektocht naar excuses, kan er niks mee.
Jij bent mijn man. En nee...niet in als wanhopige alleenstaande moeder🤣 maar als in partner in crime. Helemaal mee eens, geen woord aan toe te voegen.

Training van vandaag; Benen en core.
Vroeg wakker (ritme blijft er toch in) dus thuis begonnen en in de gym afgemaakt. Aan 1 kant wil ik telkens Squad, DL, Hiptrust in de gym doen maar aan de andere kant, dit bevalt goed en ik kan nog iedere keer zwaarder trainen, zit nog niet aan de max. van de DB dus waarom eigenlijk. Omdat het overgrote deel van de forumleden dit ook doet denk ik. Dus even weer terug naar mn eigen doelen..... ;) Hier voel ik me goed bij dus ik zet dit eerst zo door.
Binnenkort wel even een afspraak maken bij FitnessFactory om daar een keer te trainen, even zien hoe t aanvoelt, als t goed voelt een leuke uitdaging om daar 1x p/w een legday te pakken met de 'grote' oefeningen.
Vanmiddag naar de kapper, kon ik er mooi een stads/boswandeling aan vastplakken. Even een beetje opladen na een drukke week, tevens de cardio weer te pakken.

Bulgarian Spit Squad
3x14x 10kg (per DB)

Static Lunge
4x13x 12.5kg (per DB, +0.5kg tov vorige training)

Heel Elevated Squad
4x13x 10kg (per DB, +2.5kg tov vorige training)

Sissy Squad
3x12 bw

Leg Press
13, 13, 14 x 59kg (+5 kg tov vorige training)

Leg Extension
4x12x 50kg

Hip Abduction
12,13,13x 54kg

Calve Seated Extension
13,12,12x 82kg (+3kg tov vorige training)

Abdominal Machine
3x20x 29kg

Hanging Knee Raises
15,15,15,20x bw (+5 sec vasthouden na iedere set)

Cardio:
12 km wandelen.

Nu bank + koffie + chocolade en weekend. Mooie avond!

Kan DL en SQ alleen maar aanmoedigen, puur mentaal al is het heerlijk om even te knallen met flinke gewichten :D.

Je kan gewoon eens langs gaan en proef trainen. Er is altijd iemand aanwezig die je opweg kan helpen.

Kan DL en SQ alleen maar aanmoedigen, puur mentaal al is het heerlijk om even te knallen met flinke gewichten :D.
Dat is dus ook wat me in mn nek loopt te hijgen "ik wil dat ook kunnen "
Maar ik ken mezelf...ik moet mezelf momenteel nog even behoeden voor obsessies en mijn doelen die op dit moment belangrijk zijn vasthouden. Dat DL en SQ als een malle kan altijd nog wel. Eerst een beetje balans in de tent, spieren opbouwen en sterker worden.
Maar begrijp jou al te goed 🙃

Je kan gewoon eens langs gaan en proef trainen. Er is altijd iemand aanwezig die je opweg kan helpen.
Ja super! Had al een mail gestuurd etc. Sowieso prettig te lezen dat er altijd iemand aanwezig is om op weg te helpen. Als ik jouw posts zie word ik alleen al enthousiast door t feit dat t zo rustig lijkt daar. Dank!

Ja super! Had al een mail gestuurd etc. Sowieso prettig te lezen dat er altijd iemand aanwezig is om op weg te helpen. Als ik jouw posts zie word ik alleen al enthousiast door t feit dat t zo rustig lijkt daar. Dank!
Rustig is het beneden al verschilt dat ook per dag/tijdstip. Er zijn drukkere dagen maar het is nooit vervelend druk dat je moet wachten bijv

Ik volg nooit echt logjes, sorry. Maar wat ik zo lees je dat jij je erin vastbijt, maar wel weloverwogen vastbijt. Mooi om te zien.
Veel mensen hebben alleen een 'uit' stand en een 'maximaal' stand. Dat kunnen doseren en wel volhouden is knap vind ik

Weekend!
Afgetrapt met een vroege training want heb gisteravond de puber weer gehaald. Die vaak tot een uur of 8.30 ligt te slapen. Zo ook vandaag. Dan ben ik klaar en gaan we samen ontbijten. Wel zo gezellig. En vind ik overigens belangrijk. Even zo'n moment samen. Zie m al zo weinig.

Beentraining gisteren is vandaag weer goed te voelen trouwens, ik loop alsof ik in mn broek geschreven heb🙃
Lichtelijk irritatie onderrug, zal wel iets verropt hebben, bekend dingetje, even weer beter op de houding letten.
Niet piepen #endoor

UB

Incline DB chest press
4×12x 13.5kg ( per DB +1kg tov vorige training)

Incline DB Row
4x13x 13,5kg (Per DB)

Bent over Row
3x12x 10kg (Per DB)

DB reverse Fly
3x12x 5kg (Per DB)

DB Shoulder Press One Arm
13,14,14× 10kg

Truckdrivers
14,14,15x 8,5kg (+1kg tov vorige training)

Tricep extension
3x10x 10kg (per DB +0.5kg tov vorige training)

Tricep Crossover
3x12x 8.5kg

Bicep Plated Curl
3×15x 10kg

Bicep Spider Curl
3x12x 8.5kg (per DB +1kg tov vorige training)

Cardio;

1 uur crosstrainer, 8 km wandelen (gedurende de dag, boodschappen halen, stad in, etc)

Voeding
(in t voren, zal niet veel veranderen)

*Ontbijt
20 gr havermout 70 gr brinta 3/4 courgette, 150 gram ei eiwit

*Tussendoor
Eiwitpannenkoeken 30gr pannenkoekenmix, 20Gr smartprotein en 60Gr ei eiwit. Water

*Lunch
3 boterhammen, hagelslag, haring, pindakaas

*Tussendoor
2 rijstwafels pindakaas, sambal en banaan

*Diner
100gr macaroni, blikje tonijn, broccoli, paprika ui en zuivelspread (ovenschotel)

*Tussendoor en prebed
Stukje Bon bon blok
300gr kwark 1 appel 10 gr rozijnen 30 gram gemengde noten

Laatst bewerkt:
Rustig is het beneden al verschilt dat ook per dag/tijdstip. Er zijn drukkere dagen maar het is nooit vervelend druk dat je moet wachten bijv
Kijk en daar gaat t me om. Bij fitforfree voel ik me al opgefokt omdat iedere keer alles bezet is, dan is de focus meteen weg

Ik volg nooit echt logjes, sorry. Maar wat ik zo lees je dat jij je erin vastbijt, maar wel weloverwogen vastbijt. Mooi om te zien.
Veel mensen hebben alleen een 'uit' stand en een 'maximaal' stand. Dat kunnen doseren en wel volhouden is knap vind ik

Dankje! Geen sorry, niets verplicht hoor😉

Dat heeft me een boel bloed zweet en tranen gekost. En gaat nu best heel goed. Wil deze lijn een beetje doorzetten. Het is bij mij altijd alles of niets geweest.

Dankje! Geen sorry, niets verplicht hoor😉

Dat heeft me een boel bloed zweet en tranen gekost. En gaat nu best heel goed. Wil deze lijn een beetje doorzetten. Het is bij mij altijd alles of niets geweest.
Genoeg reden om jezelf op je schouder te kloppen!

Het zijn dus twee vrijwel identieke oefeningen, alleen bij de eerste wordt je romp ondersteund door een bankje en bij de tweede sta je voorover gebogen?
Vrijwel, maar andere beweging armen. Op bankje vuisten verticaal, voorover horizontaal en beweging "wijder". Kan t niet goed uitleggen

Nog maar net je log ontdekt, en uiteraard ga ik volgen! Respect voor je openheid en eerlijkheid in de beginpost, het is niet evident om dit voor een hoop vreemden uit de doeken te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven