AndroidHealthClinic

mijn zoon is met 16 jarige leeft tijd begonnen met kracht training ?

Ik was 15 jaar en toen dronk ik al whiskey en rookte ik 2 pakjes per dag, net als elk ander kind. En daar zou ik me als ouder meer zorgen over maken dan over teveel trainen. Relax.

Er is voor zover ik weet geen enkele reden om te geloven dat krachttraining je groei belemmert.

Jazeker wel. Als je voor je pubertijd en groeispurt teveel met krachttraining bezig gaat eindig je als een hele rare midget.

Mythe van groei belemmeren komt ook vooral door rigoureus cutten enzo voor wedstrijden in allerlei atletische disciplines. Dat is wel slecht en zwaar cutten moet je op die leeftijd gewoon niet doen.
Verder is krachttraining alleen maar heel positief zeker vergeleken met wat de gemiddelde tiener verder allemaal uitspookt.

Jazeker wel. Als je voor je pubertijd en groeispurt teveel met krachttraining bezig gaat eindig je als een hele rare midget.
Samengevat is jouw punt het volgende:
Krachttraining als kind kan je groei belemmeren, omdat krachttraining als kind je groei kan belemmeren. Bewijs: krachttraining als kind kan je groei belemmeren.

Het zou een cirkelredenatie kunnen zijn, ware het niet dat je voor een cirkel meer dan twee punten nodig hebt.

Samengevat is jouw punt het volgende:
Krachttraining als kind kan je groei belemmeren, omdat krachttraining als kind je groei kan belemmeren. Bewijs: krachttraining als kind kan je groei belemmeren.

Het zou een cirkelredenatie kunnen zijn, ware het niet dat je voor een cirkel meer dan twee punten nodig hebt.

Snap ook niet hoe je dan eindigt als een rare midget.

Mijn zoon denkt dat hij een kikker is

I like turtles

Terug
Naar boven