- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar wat je vooral merkt waarom het krapper gaat zitten is omdat je billen ook letterlijk gelift worden door het trainen. Dus ja.. daar komt de vulling wat omhoog en dus gaat het juist op die hoogte van bovenbenen ook strakker zitten. Dat bedoel ik ook met je lijf verandert! 

Nou 't is te hopen, want de plaatsen waar m'n broek nu zo strak zit was juist al een probleemgebiedje. Ik heb altijd al dat ze te strak zitten om mijn bovenbenen bij de juiste taillemaat. En als ze goed zitten om mn benen, is de taille weer veel te wijd dus zakt ie af, of ik moet altijd een riem om en dat is irritant want dat beperkt je weer qua bovenkleding. En ik wil juist een leuk strak shirt erop dan, om mijn slanke taille te benadrukken.
Kleding wordt alleen ontworpen voor rechte modellen! Terwijl een groot deel van de vrouwelijke bevolking toch echt benen/heupen heeft. ik wou dat die ontwerpers dat eens een keer doorkregen, grrr.
Maargoed de spieren dus.ik merk het inderdaad ook bij m'n schouders en armen. Alles begint wat te knellen.
Tipje: Levi's Curve ID Bold broeken!
Speciaal voor vrouwen met een grotere kont, maar wel een slanke taille!
Thaly....
Ja voor de "gemiddelde grotere vrouw met bibs en taille" misschien....dat model heeft bij mij in ieder geval nog flink wat ruimte bij de taille en zo extreem mini is die nu ook weer niet

Als je veel squat dan zou je toch juist geen riem meer nodig moeten hebben?
Dat je trouwens pijn aan je handen hebt komt door een verkeerde grip. Je kan dit filmpje eens kijken: http://www.youtube.com/watch?v=bTqNSgCmM2s