We're currently in read-only mode. Please check back later.
XXL Nutrition

Milly's log

ik ook niet hoor....
bij jurkjes en rokjes en workoutkleding maakt het geen zak uit ;)

Mijn billen en benen mogen imo wel voller...:( maar wat je vooral merkt waarom het krapper gaat zitten is omdat je billen ook letterlijk gelift worden door het trainen. Dus ja.. daar komt de vulling wat omhoog en dus gaat het juist op die hoogte van bovenbenen ook strakker zitten. Dat bedoel ik ook met je lijf verandert! ;)
Maar het is herkenbaar.. ik heb genoeg riemen om alles aan te snoeren.....
Met schouders heb ik al een tijd dat ik er daar uitknal en taille en rest veel te los is. :o
Tja.. trainen he! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
We zouden wel een kledinglijn kunnen gaan opzetten... voor sporters (én vrouwen met taille en heupen).
Goede business!!

Oe dat is een goed idee, dan ben ik een klant!:)

Yeah, da's 1! :)

Ik ben ook in! :)

Ik zeg ontwerpen maar!:p

wie zit er achter de naaimachien?

laat mij maar klant zijn....als ik kleding moet ontwerpen of maken, berg je dan maar, hetgeknutselde vuilniszakkentrauma van vroeger komt nu alweer opzetten :D

Hahahaha... was het zo erg?

Ik heb vroeger wel veel zelf gemaakt... mijn moeder tekende alles op maat en wij zetten het dan in elkaar... Ben alleen mijn naaimachine kwijt... die wilde ze terug....dus als ik nu wat te maken heb.. breng ik het gewoon heen. :D

Poeh, ik ben kapot! Heel intensieve training gedaan. Wel effe andere koek, 5x5 met hoger gewicht.

C&P 5x5x20 kg
BOR 10x18 kg - 5x5x48 kg
DL 10x18 kg - 5x5x58 kg (hoppa!! maar bij de laatste faalden mijn handen na 3x, shit)
Begeleider kwam langs en zei 'hup 2x2 erbij en 1x liften' dus 1x met 62 kg, daarna dacht ik 'oke dan kunnen er in plaats daarvan ook 2x5 kg bij' dus toen nog 1x met 68 kg gelift!!!

MP 5x5x22 kg (aiaiai)
Triceps 5x5x11,5 kg (oef)
Schouders side raise 5x5x6 kg (burn)
Lat pull 5x5x35 kg

Auwie...

hand.jpg

Niet zo hard knijpen. Mischien met false grip pakken.

oei...ziet er pijnlijk uit

wel lekkere training!

Het valt mee hoor, was alleen nogal rood. En die charmante eeltknobbels he. ;)

Nou Ron, nu moet je natuurlijk wel iets zeggen over m'n deadlifts he! :) Ik heb je advies opgevolgd en ben meteen hoog gestart. Mooi resultaat toch?!

Wat bedoel je met false grip?

Nou 't is te hopen, want de plaatsen waar m'n broek nu zo strak zit was juist al een probleemgebiedje. Ik heb altijd al dat ze te strak zitten om mijn bovenbenen bij de juiste taillemaat. En als ze goed zitten om mn benen, is de taille weer veel te wijd dus zakt ie af, of ik moet altijd een riem om en dat is irritant want dat beperkt je weer qua bovenkleding. En ik wil juist een leuk strak shirt erop dan, om mijn slanke taille te benadrukken. ;)

Kleding wordt alleen ontworpen voor rechte modellen! Terwijl een groot deel van de vrouwelijke bevolking toch echt benen/heupen heeft. ik wou dat die ontwerpers dat eens een keer doorkregen, grrr.

Maargoed de spieren dus. :) ik merk het inderdaad ook bij m'n schouders en armen. Alles begint wat te knellen.

Tipje: Levi's Curve ID Bold broeken!
Speciaal voor vrouwen met een grotere kont, maar wel een slanke taille!

Thaly....
Ja voor de "gemiddelde grotere vrouw met bibs en taille" misschien....dat model heeft bij mij in ieder geval nog flink wat ruimte bij de taille en zo extreem mini is die nu ook weer niet

False grip is trouwens als je duimen en handen aan dezelfde kant zitten (i.t.t. hooked grip of de mixed grip).
Soms ook wel monkeygrip genoemd
Ik heb 'm zelf nooit geprobeerd bij deadlifts b.t.w.

Tipje: Levi's Curve ID Bold broeken!
Speciaal voor vrouwen met een grotere kont, maar wel een slanke taille!

I know, ik heb er vorig jaar een gekocht. Zit inderdaad wel beter, maar ik vind het zo jammer dat de keuze qua wassingen zo miniem is. Ik vind ze nogal saai over het algemeen! En na een dag gaat ie toch weer een beetje afzakken.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Thaly....
Ja voor de "gemiddelde grotere vrouw met bibs en taille" misschien....dat model heeft bij mij in ieder geval nog flink wat ruimte bij de taille en zo extreem mini is die nu ook weer niet

Haha, ja jij hebt ook zulke mega gespierde benen! :)

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Ahum, nou heel stoer... ;)

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Als je veel squat dan zou je toch juist geen riem meer nodig moeten hebben?

Dat je trouwens pijn aan je handen hebt komt door een verkeerde grip. Je kan dit filmpje eens kijken: http://www.youtube.com/watch?v=bTqNSgCmM2s

Dank je. Maar ik begrijp nog niet helemaal hoe ik dit kan toepassen bij een deadlift eigenlijk?

Terug
Naar boven