XXL Nutrition

Milly's log

Ik heb echt moeite met trainen als ik ongesteld moet worden of net ben, duizelig na elke 8 reps enzo, zo vet irritant.

ik las dus: moeite met tranen....ik dacht nog "so what"

maar ik begrijp 't, heb dan ook altijd wat extra ijzer (floradix is een aanrader bij heavy menstruatie plus flink sporten) nodig. vervelend is 't wel!

• Topic Starter Topic Starter
Hmm mazzelaar. ;)

Ik altijd al... van te voren rugpijn, extreem moe etc. Als ik rustig aan doe gaat het redelijk goed, maar trainen vergt veel dus ik ben echt af na elke 8 reps.

ik las dus: moeite met tranen....ik dacht nog "so what"

maar ik begrijp 't, heb dan ook altijd wat extra ijzer (floradix is een aanrader bij heavy menstruatie plus flink sporten) nodig. vervelend is 't wel!

Hihi... neehoor daar heb ik dan juist meestal geen moeite mee! :)

Ik heb geen ijzertekort, is juist prima, dus denk niet dat het daaraan ligt. Is gewoon een raar iets, altijd al gehad ook. Algehele zwakte in die dagen, moet mezelf echt in acht nemen. Ik benijd de vrouwen die vrijwel geen last hebben. :p
Maargoed, over twee dagen ben ik weer de oude en ga ik er weer voor!

Al eens aan gedacht om je stopweek over te slaan?
Ik doe dat al ruim een jaar nu en dat bevalt me prima, kan volgens mn huisarts ook geen kwaad als je dan wel minimaal 1x per jaar wel je stopweek laat komen.

Ik zit goed te balen hier! De middag na mijn laatste post heb ik een verkeerde beweging gemaakt (iets heel zwaars verkeerd neergezet) en mijn middenrug verrekt. Ik dacht 'dat gaat wel over binnen een dag of twee' maar vergeet het maar! Na twee dagen is de boel juist helemaal verkrampt geraakt en inmiddels zit ik aan de pijnstillers. Niet meer getraind dus na maandag.
Ik hoopte a.s. maandag weer wat te kunnen gaan doen maar heb er inmiddels niet zoveel vertrouwen meer in. Damn, wat irritant!

Das zeker irritant. Misschien een goede massage?
Hoop voor je dat het snel beter gaat.

Balen!
Wat mij altijd helpt is (hoe burgerlijk:p) een stuk wandelen.
Scheelt in je verkramping en zorgt voor een goede doorbloeding.

Ja, heb ik vanmiddag ook gedaan! Wandelen/lopen gaat goed. Zitten en liggen is een stuk minder.
Nu de stad in, borrelen met een vriendin die ook rugpijn heeft, hahaha! Helpt ook tegen de pijn. ;)

Borrelen is aaaltijd goed:D

Een stevige borrel zeker! :D
Geniet ervan!

Yeah... die borrel was heel goed, want vandaag gaat het een stuk beter! Nog wel wat last, maar morgen weer lekker aan de slag, kan haast niet wachten! :) :)

Nou ik doe met je mee morgen! Lekker weer trainen! :) Zet hem op!

Ahhhh dat was lekker zeg.... :) Echt ik keer er al de hele week naar uit om weer aan de slag te kunnen. Heerlijk getraind vanmorgen!

Buikspieren, benen optrekken 1x20, 1x15, 1x10
Pushups 1x5 (plat) 1x7 en 1x8 (handen op step)
C&P 3x10 dit keer met 15 i.p.v. 18 kg stang vanwege rug
DL 3x10 alleen met 18 kg stang vanwege rug
BOR 4x10 met 28 kg, ook even rustig aan vanwege rug
MP 4x8 15 kg
Schouders side raise 3x8 met 5 kg
Schouders front raise 8, 6 en 6 met 5 kg
Triceps lying extension 1x10 met 7,5 kg, 2x10 met 9,5 kg
Lat pull 8x30 kg, 6x35 kg, 6x35 kg, 8x30 kg

Toen eigenlijk klaar voor vandaag, maar wou nog iets doen. Heb dus de legpress weer eens geprobeerd en ging goed. Vanavond en morgen afwachten hoe knie voelt.
1x10 met 30 kg
2x10 met 40 kg

Leg curl er ook even bij gedaan omdat ik de DL niet zwaar kon doen.
3x10 met 15 kg

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Oja, en ik heb mijn voedingsschema (wat ik een dag of tien geleden gestart was) weer helemaal strikt opgepakt. Daar kwam ook snel de klad in toen ik even niet meer kon trainen.

Lekkere training! Fijn he als je weer kan trainen als je er zoveel zin in hebt!
Ziet er goed uit!
Ik hoop dat je knie zich goed houd morgen.

Enne.. top van je eten! Lekker knallen nu he!

Weer heerlijk getraind!
Rug houdt zich goed (poeh oud wijf), knie wel gevoeld de avond van de legpress maar ging snel weer over. Ga hem een tijdje blijven doen op laag gewicht, eens kijken of het sterker wil worden.

Buikspieren benen optrekken 3x15
C&P 3x10 met 15 kg
BP 10x20 kg, 8x24 kg, 8x28 kg, 6x30 kg
Borst dumbell flies 8x7, 8x8, 8x9 kg
Biceps curl 3x8x7 kg
Squat 10x20 kg, 8x30 kg, 8x40 kg, 8x40 kg
LP 2x12x30kg, 12x40 kg
Adductor 8x30,8x35, 2x8x40kg
Abductor 8x45, 2x8x50,2x8x55 kg
Glute bridges 3x8x7,5 kg

Lekkere training en fijn dat je rug zich goed houdt!
Gewoon proberen met je knie. Wordt vast met de tijd sterker!

Snelle intensieve training gehad want drukke dag. Nu even uitblazen na douchen en loggen.

Pushups gisteravond al gedaan.
C&P 3x10 met 18 kg
DL 1x12 met 25 kg, 1x10 met 35 kg, 1x8 met 45 kg, 1x8 met 49 kg
BOR 1x12 met 25 kg, 1x8 met 35 kg, 1x8 met 45 kg
MP 3x8 15 kg
Schouders side raise 2x8 met 5 kg, 1x8 met 6 kg
Schouders front raise 1x10 met 4 kg, 1x8 met 4 kg, 1x7 met 5 kg (langzaam laten zakken)
Triceps lying extension 1x10 met 7,5 kg, 2x10 met 9,5 kg
Lat pull 3x8x30 kg

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Het is trouwens bij ons in de sportschool ineens veel drukker sinds het nieuwe jaar!!
Ze bleken maar liefst 200 nieuwe aanmeldingen te hebben... al die goedevoornemens, haha. Maar vandaag was het ineens al een stuk rustiger.

Nice train! Gaat lekker zo!
Ach ja.. de goede voornemens he. :rolleyes:
Die verdwijnen met 1 a 2 maandjes weer hoor. :D

Hahaha... ja lekker weer rustig. :)

Hahaha typisch dat er zo veel nieuwe aanmeldingen zijn sinds 2014.. Meeste houden het toch niet lang vol! En minderheid daarvan is ook in het krachthonk te vinden waarschijnlijk of niet? Iig sterke training weer! :D

Terug
Naar boven