MuscleMeat

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik weer.. maandag en dinsdag gewerkt en vanochtend weer naar de gym geweest.
Zo zeg, dat viel me een partij tegen!!!
Ik kan duidelijk merken dat ik bijna vier weken niets heb gedaan. Normale schema opgepakt maar minder gewicht gepakt bij alles, maar ook nu (uren later) nog een zeer vermoeid gevoel in m'n lijf. Potverdrie. ;)

@Grosje: ja hele lekkere vakantie gehad! Zowaar een dag canyoning gedaan met het hele gezin, heel gaaf. En ik heb weer eens gedoken, voor het eerst sinds 12 jaar, wat ik te gek vond om weer te doen! :) :) :)

Wat super dat je vakantie zo fijn was!

ja na 4 weken merk je het wel. Maar je zal zien dat terug opbouwen sneller gaat dan je denkt!

Leuk dat duiken, ben zelf meer van het snorkelen.
Vorig jaar in kroatie heerlijk gesnorkeld in kraanwater heldere zee

Trainen valt altijd tegen na een paar weken rust al heb ik ook wel eens gehad dat ik super herstelt was en ging als een tierelier.
Komt vast weer snel in je ritme

Kroatië, ook een idee voor de volgende keer. ;) Ja snorkelen is ook leuk. Maar bij duiken zie je veel meer.
Ik heb ooit twee brevetten gehaald en heb daarna gedoken in Spanje, Frankrijk, Kreta, Maleisië, Thailand, Egypte, Indonesië etc, dus ik ben zwaar verwend. Vooral Egpte maar ook Azië was te gek.
Maar sinds ik kinderen heb kom ik niet meer op mooie duikplaatsen. Dus nu op Elba was eigenlijk weer de eerste gelegenheid.

Jongens ik heb spierpijn deze ochtend, dat wil je niet weten... aaaargh... Hahaha!

Oh gruwelijk die spierpijn... Gistermiddag en -avond had ik de grootste moeite met opstaan en gaan zitten en het is vandaag nog net zo, zo te voelen... (ik lig nog ;)) M'n benen!!! Nog nooit eerder gehad dit...

Lekker Milly dan weet je waarvoor je getraind hebt.

Je weet waar je voor werkt he! ;)
Lekker genieten van spierpijn! :D

Hahaha, nou ik begin het onderhand wel zat te worden anders! Voel me haast bejaard zoals ik opsta uit een stoel! Pfff... meer eiwitten eten misschien. ;)

Regelmatig weer trainen. Wordt het vanzelf minder! :)

Hahaha, nou ik begin het onderhand wel zat te worden anders! Voel me haast bejaard zoals ik opsta uit een stoel! Pfff... meer eiwitten eten misschien. ;)

Hahahaha, lekker joh.Dan weet je waar je het voor doet. Gaat vanzelf weer over en de volgende training is het alweer minder.

Oke, toch besloten maar weer een beetje te schrijven hier. Na de eerste mislukte opstartpoging van 2x trainen na de vakantie, is er weer een paar weken niets gebeurd. Met nieuw werk begonnen, nieuw ritme proberen te vinden, prive ook nog van alles gaande, kortom SLAPPE HAP!
Maar sinds een paar weekjes ben ik echt weer begonnen, en hoewel ik nog even niet aan de 3x per week kom, lukt 2x me wel en daar ben ik al blij mee, voor nu.
Ik ben nog aan het opbouwen, maar zit niet zo heel veel meer onder m'n oude gewichten. Ben wel steeds vreselijk moe na het trainen, oef. Ik merk ook dat mijn onderrug zwak is, daar moet ik meer aandacht aan besteden.

Laatst bewerkt:
zet 'm op, binnenkort weer PR-tijd!

start is gemaakt ;)

Volhouden Milly
Ritme komt vanzelf wel weer
Moe na het trainen? dan ben je vast lekker bezig geweest ;)

Super dat je het weer oppakt! ik weet zeker dat je zo weer op je oude niveau zal zijn.
Knallen meid! Jij kan dit!

bevalt je werk wel?

Ik volg je :).
Heel veel succes!
Zit momenteel ook met het probleem van een goed ritme vinden, dus ik herken het gevoel dat erbij hoort..

Ga er voor!! :)

Komop hoor Milly. Als ik met een voet in het gips kan trainen, dan kan jij het zeker trainen.
Kwestie van doen. Neem die stap en bouw aan het lijf wat je wilt hebben.

Thx allemaal! Vanochtend weer heerlijk en zwaar getraind, zat weer helemaal op mijn oude gewichten! Voelde top, en nu al een paar uurtjes lekker loom. Ook tuin gesnoeid dus duidelijk voelbaar wat ik gedaan heb.
Het blijft leuk om tussen van die zaterdagochtend-biceps-curlende-jongemannen, die wat minzaam kijken omdat er een vrouw de zaal in komt lopen... de stang te pakken, wat zware schijven erop te gooien en t/m 70 kg te deadliften. En ze het nakijken te geven, hahaha! Dat motiveert mij dan weer enorm, hihihi.

Zie je wel dat je snel weer terug bent op je oude gewichten! Netjes!!!

Das altijd nice! Lift ze er maar lekker uit hoor! :D

:thumbs::thumbs::thumbs: Ja, je zei het al... :) Heb het wel gevoeld hoor, de hele middag... oef.

Terug
Naar boven